Κάποτε ο Τζόναθαν Αγκάσι ήταν ο «καλύτερος πορνοστάρ στον κόσμο». Μετά τα κατέστρεψε όλα.

Κάποτε ο Τζόναθαν Αγκάσι ήταν ο «καλύτερος πορνοστάρ στον κόσμο». Μετά τα κατέστρεψε όλα. Facebook Twitter
Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ: Με αφορμή το ντοκιμαντέρ ταξιδεύω, γνωρίζω κόσμο, έχω επανέλθει, αυτήν τη φορά από ευνοϊκότερη θέση.
0

«Μαμά, είμαι ο καλύτερος ηθοποιός πορνό στον κόσμο» φωνάζει χαρούμενος στη μητέρα του μέσω Skype. Αυτό το εσταντανέ είναι ένα μόνο από τα δεκάδες που παρακολουθούμε στο διάρκειας 106 λεπτών ντοκιμαντέρ «Ο Τζόναθαν Αγκάσι μου έσωσε τη ζωή» του Τόμερ Χέιμαν.


Μια καταγραφή γεγονότων που καλύπτει, ούτε λίγο ούτε πολύ, δέκα χρόνια από τη ζωή ενός από τους πλέον επιτυχημένους διεθνώς γκέι πορνοστάρ, του Τζόναθαν Αγκάσι, που το σύντομο πέρασμά του από τη βιομηχανία φαντασιώσεων τον έκανε να μοιάζει με διάττοντα αστέρα.


Στο ντοκιμαντέρ παρακολουθούμε ένα νέο, χαμογελαστό αγόρι που χαίρεται τη ζωή με τον πιο εξωφρενικό τρόπο, αγαπάει τον εαυτό του, λατρεύει τη μάνα του, προσφέρει ειλικρινή αγάπη, κοινωνική ή σεξουαλική, σε όλους αυτούς με τους οποίους έρχεται σε επαφή.


Παράλληλα, με το θάρρος της άγνοιας του κινδύνου, ερωτοτροπεί με τους χειρότερους εφιάλτες του, μπαινοβγαίνει στα κλαμπ, κάνει ναρκωτικά, εμφανίζεται στη μητέρα του, η οποία δέχεται κάθε επιλογή του, με καλσόν, ζαρτιέρες και δωδεκάποντα, εξαντλεί τα όρια ανοχής των αδελφών του, συναντάει τον μονίμως απόντα πατέρα του, προσπαθώντας να χτίσει γέφυρες επικοινωνίας μαζί του, και στο τέλος καταρρέει από την υπερβολική χρήση ναρκωτικών, τα οποία έτσι κι αλλιώς τον έβγαλαν οριστικά από το επάγγελμα, ακυρώνοντας μια καριέρα εκατομμυρίων.

Όσο έκανα πορνό, ήμουν πολύ καλό παιδί. Άλλωστε, στο συμβόλαιό μου υπήρχε ρητή απαγόρευση για τα ναρκωτικά. Αργότερα ήταν που τα γάμησα όλα. Άρχισα να πηγαίνω σε φωτογραφίσεις μαστουρωμένος, με αποτέλεσμα να μην μπορώ να λειτουργήσω, να είμαι ανίκανος να εκσπερματώσω. 

Τον συνάντησα στη Θεσσαλονίκη στη σύντομη επίσκεψή του στο πλαίσιο του 21ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ, όπου παίχτηκε η ταινία. Κατέφθασε στο λόμπι του ξενοδοχείου στην ώρα του.

Είχα απέναντί μου έναν αξιαγάπητο, χαρούμενο νέο άντρα, στα 35 του πια, με ένα διάπλατο χαμόγελο να τον συνοδεύει, αλλά με λιγότερη λάμψη από εκείνη που στο παρελθόν τον έκανε να ξεχωρίζει στο σκοτάδι.


Όσο μιλούσαμε, μου ήταν αδύνατο να διαγράψω τις άγριες εικόνες που είχα δει λίγη ώρα πριν, κατά τη διάρκεια του ντοκιμαντέρ, να ξεχάσω πόσο τραυματισμένο παιδί υπήρξε ο Τζόναθαν Λάγκερ, όπως είναι το πραγματικό του όνομα, και πόσο διαλυμένος υπήρξε ο Τζόναθαν Αγκάσι, που σήμερα δηλώνει απολύτως «καθαρός» από ναρκωτικά.

Και δεν μπορώ να μην προσθέσω πόσο τρυφερό κι ευγενικό παιδί είναι ο Ιωνάθαν, που δεν ήξερε ότι η Θεσσαλονίκη υπήρξε κάποτε μία από τις σημαντικότερες εβραϊκές κοινότητες της Ευρώπης ‒ οff the record, μάλιστα, είχε να μου πει πόσο καλοί εραστές είναι οι Έλληνες.

Κάποτε ο Τζόναθαν Αγκάσι ήταν ο «καλύτερος πορνοστάρ στον κόσμο». Μετά τα κατέστρεψε όλα. Facebook Twitter
ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΟΥ ΠΟΡΝΟΣΤΑΡ: Σκηνή από το ντοκιμαντέρ.

— Πόσα χρόνια σε ακολουθούσε η κάμερα του Χέιμαν;

Ξεκίνησα το πορνό πριν από δέκα χρόνια και είχα συμβόλαιο με τη Lucas Entertainment για έξι χρόνια. Ο Τόμερ με κινηματογραφούσε 9-10 χρόνια, μέχρι και πέρσι. Βέβαια, η κατάρρευση λόγω ναρκωτικών του φινάλε ήταν πριν από 5 χρόνια.


— Αυτό όντως σοκάρει, το ότι καταρρέεις περισσότερες από μία φορές μπροστά στην κάμερα και δεν σε βοηθάει κανείς.

Αυτή την εντύπωση έχουν όλοι και σοκάρονται, αλλά πρέπει να σου πω ότι ήμουν ασυγκράτητος, κανένας δεν μπορούσε να με σταματήσει.


— Να σε σταματήσει από τι;

Από τα ναρκωτικά, στα οποία ήμουν εντελώς εθισμένος για μία πενταετία. Κατέρρευσα πολύ περισσότερες φορές απ' όσες δείχνει η ταινία.

— Καθώς ξεκινάει, μοιάζεις με ένα παιδί που χαίρεται με τη ζωή που του προσφέρθηκε, μια Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων.

Ήμουν χρόνια στην γκέι σκηνή του Τελ Αβίβ, έβγαινα κάθε βράδυ και έκανα clubbing, δεν είναι ότι δεν ήξερα από ναρκωτικά. Αλλά στο Ισραήλ είχαμε μόνο ελαφριά.

Ανακάλυψα τα βαριά πέντε χρόνια αφότου ξεκίνησα το πορνό στο Βερολίνο. Έτσι εθίστηκα στην crystal meth και στο GHB που συνδέονται άμεσα με το σεξ.


Αλλά, όσο έκανα πορνό, ήμουν πολύ καλό παιδί. Άλλωστε, στο συμβόλαιό μου υπήρχε ρητή απαγόρευση για τα ναρκωτικά. Αργότερα ήταν που τα γάμησα όλα. Άρχισα να πηγαίνω σε φωτογραφίσεις μαστουρωμένος, με αποτέλεσμα να μην μπορώ να λειτουργήσω, να είμαι ανίκανος να εκσπερματώσω. Με απέλυσαν αμέσως. Έσπασαν το συμβόλαιό μου.


— Εξαιτίας των ναρκωτικών;

Ακριβώς. Ήταν στο τέλος της καριέρας μου, την οποία προσπαθούσα να διατηρήσω, δηλαδή το πολύ μεγάλο όνομα που είχα κάνει, με νύχια και με δόντια. Άρχισα να κάνω τον escort ή live show σε κλαμπ.


— Οπότε, δεν είναι απαραίτητα η κακή επαφή με τον πατέρα, όπως βλέπουμε στην ταινία, που έφερε το τέλος στην καριέρα σου;

Οι σκηνές με τον πατέρα ήταν έτσι κι αλλιώς προς το τέλος της καριέρας μου, όταν ήμουν βαθιά χωμένος στα ναρκωτικά. Αναμφισβήτητα ήταν μια κρίσιμη καμπή, αλλά δεν έβγαζα πια τόσο πολλά λεφτά, αγωνιζόμουν να κρατήσω το όνομά μου, και τότε ήταν που κατέρρευσα.

Κάποτε ο Τζόναθαν Αγκάσι ήταν ο «καλύτερος πορνοστάρ στον κόσμο». Μετά τα κατέστρεψε όλα. Facebook Twitter
ΜΟΜΜΥ DEAREST: Ο Τζόναθαν Αγκάσι με τη μητέρα του.


— Παρ' όλα αυτά, μιλούσες καθημερινά με τη μητέρα σου. Δεν κατάλαβε τίποτα;

Ήμουν ένας καλός ψεύτης. Ήξερε ότι έκανα πολύ clubbing, αλλά βρισκόταν στο Τελ Αβίβ κι εγώ στο Βερολίνο, οπότε μπορούσα να της αραδιάζω ωραία ψέματα. Μαμά έφαγα, κοιμήθηκα, κι ενώ έκανα μια εβδομάδα να κοιμηθώ, της έλεγα ότι απλώς βγήκα μια φορά και ξενύχτησα.

Ούτε ο Τόμερ ήξερε τα πάντα, δεν ήταν κάθε μέρα μαζί μου. Και σ' εκείνον έλεγα ψέματα, αλλά μου ήταν πιστός.


— Σε είχε πληγώσει η απουσία του πατέρα στην παιδική σου ηλικία;

Όχι τόσο εμένα όσο τον μεγαλύτερο αδελφό μου. Δεν ήταν μέρος της δικής μου ζωής. Τουλάχιστον, δεν ήταν κάτι που με απασχολούσε τότε.


— Δέχτηκες πάρα πολύ bullying στο σχολείο;

Πάρα πολύ. Ήμουν και πάρα πολύ θηλυπρεπής. Έπαιζα πάντα με τα κορίτσια, ποτέ ποδόσφαιρο, μόνο μία φορά και έβαλα γκολ στην ομάδα μου. Όλα αυτά μέχρι τα '90s, οπότε η Dana International κέρδισε στη Γιουροβίζιον και βγήκα έξω να γιορτάσω.

Ήταν η χρονιά που έκανα και το coming out. Άρχισα να βγάζω τα φρύδια μου, ήθελα να γίνω γυναίκα, πολλά και διάφορα συνέβησαν με την ταυτότητά μου.


Αλλά τα χρόνια του σχολείου ήταν φοβερά. Η όλη εμπειρία ήταν τρομακτική, οι δάσκαλοι και όποιος άλλος ήταν υπεύθυνος έλεγαν στην μητέρα μου να με πάει σε ψυχοθεραπευτή γιατί δεν ήμουν καλά.


— Σε πήγε;

Μία φορά και φύγαμε μετά από 30 λεπτά. Η μητέρα μου με μεγάλωσε με την άποψη «είσαι όμορφος, δεν χρειάζεται να αλλάξεις τίποτα».


— Η μητέρα σου είναι ιδιαίτερη περίπτωση, όπως φαίνεται στο ντοκιμαντέρ. Νοιάζεται και για τα τρία της παιδιά.

Βέβαια, αλλά εγώ εισπράττω το μεγαλύτερο μερίδιο της προσοχής. Έχουμε ακόμα και σήμερα πολύ καλή σχέση.

— Στήριξε την επιλογή σου να κάνεις πορνό από την αρχή;

Όχι, δεν ήταν τόσο απελευθερωμένη και υποστηρικτική στην αρχή. Κάναμε μεγάλους καβγάδες, είχαμε πολλούς διαξιφισμούς, αλλά ήμουν 24 χρονών, δεν ήμουν παιδάκι, ήταν κάτι που ήθελα να κάνω, ήταν ένα όνειρό μου και δεν μπορούσε να με σταματήσει. Στο τέλος, έπρεπε να ακολουθήσει τον δρόμο που διάλεξε ο γιος της και να τον στηρίξει.


— Το ίδιο έκαναν ο αδελφός και η αδελφή σου;

Εκείνους τους πήρε λίγο περισσότερο.

Κάποτε ο Τζόναθαν Αγκάσι ήταν ο «καλύτερος πορνοστάρ στον κόσμο». Μετά τα κατέστρεψε όλα. Facebook Twitter
ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΔΟΞΑΣ ΤΟΥ: Όταν είσαι escort, υπάρχει ο άγραφος νόμος ότι δεν θα μιλήσεις και δεν θα πεις ονόματα. Έχω ακούσει ιστορίες με escorts που εκβίασαν πελάτες τους και δεν είχαν καλή κατάληξη.


— Το περιβάλλον σας;

Το σόι από την πλευρά του πατέρα μου, με το οποίο είχαμε επαφή γιατί εκείνος ζούσε στη Γερμανία, μόλις το έμαθε διέκοψε, ακαριαία. Δεν μιλούσαμε για δέκα χρόνια, μέχρι πρόσφατα, που βγήκε το ντοκιμαντέρ. Φαντάσου ότι ήρθε μέχρι και η γιαγιά μου να το δει.


— Τα πρώτα πορνό τα γύρισες στο Ισραήλ;

Δεν υπάρχει βιομηχανία πορνό στο Ισραήλ, αλλά είδα μια αγγελία, νομίζω στο Romeo ή κάποιο άλλο site, που έλεγε «Θέλεις να γίνεις πορνοστάρ;» και έκανα αίτηση. Εκείνο τον καιρό είχα στείλει και σε άλλες εταιρείες, που δεν είχαν ενδιαφερθεί.

Στο μεταξύ, είχα πάψει να δουλεύω ως μακιγιέρ που ήμουν τότε, τα είχα χαλάσει με έναν μου σύντροφο και ζούσα στο σπίτι της μαμάς μου.


— Θεωρείς ότι είναι συντηρητική η κοινωνία στο Ισραήλ;

Εκείνα τα χρόνια πάρα πολύ, τώρα λιγότερο. Κυρίως με ό,τι είχε να κάνει με σεξουαλικότητα, γκέι, πορνεία, escort, αγόρια σαν εμένα που ήμουν επιδειξιομανής. Έδειχνα το πουλί μου παντού, πήγαινα στο gay pride με γυναικεία εσώρουχα. Ήμουν μοναδική περίπτωση.

Οπότε ο Μάικλ Λούκας, πορνοστάρ ο ίδιος και παραγωγός, αποφάσισε να γυρίσει το πρώτο γκέι πορνό στο Ισραήλ. Ακόμα και τώρα είναι ίσως η μεγαλύτερη επιτυχία του γκέι πορνό διεθνώς.

— Είχες άνεση μπροστά στον φακό από την πρώτη στιγμή;

Κοίτα να δεις. Από ολόκληρο το Ισραήλ μόνο τέσσερις κάναμε αίτηση. Ο ένας χρειάστηκε τέσσερις ώρες να γυρίσει μία σκηνή, ο επόμενος τρεις, ο τρίτος δεν τα κατάφερε καν κι εγώ τελείωσα μέσα σε 40 λεπτά, με παρτενέρ τον ίδιο τον Λούκας και γυναίκα στην κάμερα.

Αμέσως κατάλαβε ο Λούκας ότι μπορούσα να κάνω τη δουλειά και γυρίσαμε άλλες τρεις ταινίες στο Ισραήλ. Μετά άρχισα να ταξιδεύω σε όλο τον κόσμο και να γυρίζω πορνό.


— Γύρισες και μία στη Μύκονο, απ' ό,τι είδα στο ντοκιμαντέρ.

Ναι, ήταν από τις καλύτερες εμπειρίες μου! Είχα απαιτήσει να μου αλλάξουν παρτενέρ, δύο ξυρισμένους μποντιμπίλντερ, γιατί αν δεν μου αρέσει ο άλλος, δεν λειτουργώ. Στην αρχή ήμουν σαν ένα παιδί μέσα σε ζαχαροπλαστείο, ήθελα να τα δοκιμάσω όλα. Όταν αυτό πήρε μεγάλες διαστάσεις, έγινα η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων. Επέλεξα να εγκατασταθώ στη Γερμανία και όχι στην Αμερική. Τελικά, έκανα 57 ταινίες συνολικά.


— Ακούγονται πολλές. Είναι;

Πάρα πολλές, ειδικά από τη στιγμή που ολόκληρη την ταινία την κρατούσα εγώ, κάτι που δεν συνηθίζεται. Συχνότερο είναι κάποιος να γυρίζει μία σκηνή.

Όσοι επικοινωνούσαν μαζί μου ήξεραν πολύ καλά ποιος ήμουν. Ήταν υπέροχοι άνθρωποι, ταξίδεψα μαζί τους στα πιο απίθανα μέρη. Ήθελαν να το ζήσουν αυτό με τον Τζόναθαν Αγκάσι. Φυσικά, αυτό περιλάμβανε σεξ.

 

— Λέει κάποιος πόσο σε πρόσεχαν και δέχονταν κάθε σου ιδιοτροπία, καταργώντας όλους τους κανόνες.

Έβγαλαν εκατομμύρια από μένα.

— Θεωρείς ότι δεν κέρδισες αυτά που άξιζες;

Όχι από εκείνους.

 

— Στο ντοκιμαντέρ δεν εμφανίζονται καθόλου στενοί φίλοι.

Γιατί δεν υπήρχαν. Παλιότερα είχα πολλούς φίλους, αλλά ακόμα και οι πιο στενοί έπαψαν να μου μιλάνε όταν άρχισα τα πορνό.


— Τελικά, είναι πολύ δύσκολο να σε αποδεχτούν όταν γυρίζεις πορνό;

Κάθε φορά που επέστρεφα στο Ισραήλ μου έλεγε κάποιος γνωστός να κάνω μόντελινγκ. Πήγα σε ένα πρακτορείο μοντέλων και μου είπαν ότι θα ήταν αδύνατο να με προσλάβουν, ότι κανείς δεν θα ήθελε να είμαι το πρόσωπο της εταιρείας του.


— Σε κάλεσαν ποτέ να μιλήσεις στην τηλεόραση;

Βεβαίως! Η συνέντευξη κατά την οποία αποκαλύφθηκαν όλα έγινε στο μεγαλύτερο ειδησεογραφικό κανάλι του Ισραήλ. Πήραν μέχρι και από τη μαμά μου συνέντευξη. Το έμαθαν οι πάντες. Αλλά δεν είχε καλά αποτελέσματα, οι αντιδράσεις δεν ήταν καλές.

Κάποτε ο Τζόναθαν Αγκάσι ήταν ο «καλύτερος πορνοστάρ στον κόσμο». Μετά τα κατέστρεψε όλα. Facebook Twitter
ΔΙΑΣΗΜΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛ ΑΒΙΒ: Με ξέρουν οι πάντες στο Τελ Αβίβ και, καθώς έχω μακρά ιστορία, δεν είναι εύκολο να βρω το κατάλληλο πρόσωπο, κάποιον σωστό για σχέση. Τέλος πάντων, έχω επικεντρωθεί στην προώθηση της ταινίας, αλλά δεν είναι και ότι έχω κατεβάσει ρολά.


— Είχες ποτέ ερωτική επαφή με την άλλη πλευρά, εννοώ με τους Παλαιστίνιους;

Φυσικά, τους λατρεύω. Μερικές από τις καλύτερες ερωτικές μου εμπειρίες, οι πιο αισθησιακές, είναι με Μουσουλμάνους από τη Γάζα. Μας μπερδεύουν πολλοί εμάς, τους Εβραίους, με τους Άραβες.


Ήμουν στην Αθήνα για ένα live show στην Αlexander Sauna και μου ζήτησαν να φορέσω κελεμπία. Τους εξήγησα ότι δεν ήμουν Άραβας, αλλά τελικά ντύθηκα.

Πάντως, οι σχέσεις μεταξύ Ισραηλινών και Αράβων μέσα στη χώρα είναι πολύ διαφορετικές από αυτό που νομίζει ο κόσμος. Κάθε γκέι στο Ισραήλ έχει έναν φίλο Παλαιστίνιο ή ακόμα και εραστή.

Αυτόν τον καιρό δουλεύω σε ένα kiosk (αναψυκτήριο) στο κέντρο του Τελ Αβίβ και καθημερινά μιλάω με κυρίες που ανήκουν στον αραβικό κόσμο που έρχονται να ψωνίσουν. Επίσης, συμμετέχω για πρώτη φορά σε παράσταση χορευτική που παίζεται τριάντα χρόνια σε ένα εβραϊκό-αραβικό θέατρο και προσπαθούν να την ανανεώσουν.


— Σε ενδιαφέρει να γίνεις ηθοποιός;

Το σκέφτομαι σοβαρά. Στην παράσταση αυτή παίζω έναν γκέι.


— Ως ηθοποιός πορνό είχες διακριθεί ως ο «καλύτερος στον κόσμο». Είναι πολύ αστείο όταν το ανακοινώνεις στη μητέρα σου.

Ναι, το πήρα τη μία χρονιά αλλά το έχασα την επόμενη. Δεν δούλευα πια για τον Λούκας και ήξερα ότι ήταν η τελευταία μου τελετή απονομής. Ήταν η αρχή του τέλους.

 

— Η αδελφή σου σε ρωτάει, ενοχλημένη, ποια είναι η διαφορά μεταξύ πορνείας και του να είναι κάποιος συνοδός. Απαντάς ότι «ικανοποιείς τη φαντασίωσή τους να συναντήσουν τον Τζόναθαν Αγκάσι». Έτσι είναι;

Έτσι το έβλεπα τότε γιατί ήμουν αφελής. Πράγματι, όσοι επικοινωνούσαν μαζί μου ήξεραν πολύ καλά ποιος ήμουν. Ήταν υπέροχοι άνθρωποι, ταξίδεψα μαζί τους στα πιο απίθανα μέρη. Ήθελαν να το ζήσουν αυτό με τον Τζόναθαν Αγκάσι. Φυσικά, αυτό περιλάμβανε σεξ.


— Έχεις συνευρεθεί ερωτικά με σημαντικούς άντρες, διεθνείς διασήμους που δεν δηλώνουν γκέι;

Περισσότερες φορές απ' όσα τα δάχτυλα των χεριών μου. Και διεθνώς και στο Ισραήλ.

Κάποτε ο Τζόναθαν Αγκάσι ήταν ο «καλύτερος πορνοστάρ στον κόσμο». Μετά τα κατέστρεψε όλα. Facebook Twitter
Σκηνή από το ντοκιμαντέρ.


— Δεν σε ανησυχούσε το ότι έμπλεκες σε κάτι που είχες υποχρέωση να κρατήσεις μυστικό;

Όταν είσαι escort, υπάρχει ο άγραφος νόμος ότι δεν θα μιλήσεις και δεν θα πεις ονόματα. Έχω ακούσει ιστορίες με escorts που εκβίασαν πελάτες τους και δεν είχαν καλή κατάληξη.


— Φαντάζομαι, δεν έχεις κοιμηθεί με τον Αγκάσι (σ.σ. τον τενίστα)...

Όχι, μόνο με τον Αγκάσι που βλέπεις. (γέλια)


— Πώς διάλεξες το όνομα αυτό για ψευδώνυμο;

Καταρχάς, ήθελα να επανεφεύρω τον εαυτό μου, αφού ως Λάγκερ δεν είχα κάνει κάτι σπουδαίο και δεν έβγαζα λεφτά. Το όνομα Αγκάσι το διάλεξα τυχαία από τον κίτρινο Τύπο, δεν είχα ιδέα ποιος ήταν. Πολλά χρόνια με ρωτούσαν αν είχα κάποια συγγένεια μαζί του.


— Ο τίτλος του ντοκιμαντέρ «Ο Τζόναθαν Αγκάσι μου έσωσε τη ζωή» πώς προέκυψε;

Το είχα πει παλιότερα σε μια συνέντευξη και το πήρε ο Τόμερ και το χρησιμοποίησε ειρωνικά. Νομίζω ότι τώρα ο Αγκάσι με έσωσε για μια ακόμα φορά. Με αφορμή το ντοκιμαντέρ ταξιδεύω, γνωρίζω κόσμο, έχω επανέλθει, αυτήν τη φορά από ευνοϊκότερη θέση.


— Λες στο ντοκιμαντέρ ότι δεν χρειάζεσαι αγόρι γιατί όταν πληρώνεσαι για να κοιμηθείς με κάποιον, του ζητάς με τη σειρά σου να σε αγκαλιάσει. Αυτό σημαίνει ότι η σεξουαλική ευχαρίστηση δεν αρκεί, ότι το άγγιγμα έχει ακόμα μεγαλύτερη σημασία.

Ναι, αυτό το ήξερα πάντα. Αν βυθιστείς αποκλειστικά στο σεξ, στο τέλος το χάνεις. Τα τελευταία χρόνια είμαι καθαρός πια από ναρκωτικά και έχω πάψει να είμαι του σεξ.

Με ξέρουν οι πάντες στο Τελ Αβίβ και, καθώς έχω μακρά ιστορία, δεν είναι εύκολο να βρω το κατάλληλο πρόσωπο, κάποιον σωστό για σχέση. Τέλος πάντων, έχω επικεντρωθεί στην προώθηση της ταινίας, αλλά δεν είναι και ότι έχω κατεβάσει ρολά.


— Ποιος σε έσωσε στην πραγματικότητα από τα ναρκωτικά;

Η μαμά μου. Και ο Τόμερ.


— Ο πατέρας σου της έχει ζητήσει συγγνώμη που την εγκατέλειψε με τρία παιδιά;

Όχι. Και το αξίζει.

 

Δείτε το τρέιλερ του ντοκιμαντέρ

 

Info

Το ντοκιμαντέρ «Ο Τζόναθαν Αγκάσι μου έσωσε τη ζωή» προβάλλεται ξανά στο 21ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, το Σάββατο 9 Μαρτίου στις 22:15, στην αίθουσα «Φρίντα Λιάππα» στο Λιμάνι.

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου μιλούν για την αγαπημένη εκπομπή των booklovers

Οθόνες / «Βιβλιοβούλιο»: Μια διόλου σοβαροφανής τηλεοπτική εκπομπή για το βιβλίο

Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου ήταν κάποτε «ανταγωνιστές». Και πια κάνουν μαζί την αγαπημένη εκπομπή των βιβλιόφιλων, τη μοναδική που υπάρχει για το βιβλίο στην ελληνική τηλεόραση, που επικεντρώνεται στη σύγχρονη εκδοτική παραγωγή και έχει καταφέρει να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μην ανοίγεις την πόρτα

Οθόνες / «Μην ανοίγεις την πόρτα»: Το χειροποίητο αλλά καθόλου ερασιτεχνικό θρίλερ των Unboxholics

Η πρώτη τους ταινία είναι λογικό να αποτελεί τη συνισταμένη των επιρροών τους αλλά και τόσο παρήγορο να συνορεύει με ένα λιντσικό σύμπαν ψυχολογικού θρίλερ, αντί να αναπαράγει απότομες τρομάρες και δωρεάν ανατριχίλες. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ