Θα πρέπει επίσης να τονίσουμε ότι το ότι η Ακρόπολη είναι σύμβολο της Δημοκρατίας και των Πανανθρώπινων Ιδεωδών είναι μια μπούρδα και μισή και δεν ξέρω ποιος το σκαρφίστηκε. Από που και ως που? Την εποχή που κτίστηκε ο Παρθενώνας, η Αθήνα είχε εκατό χιλιάδες δούλους, επικρατούσε η θανατική ποινή και οι γυναίκες ήταν πολίτες τρίτης κατηγορίας. Άρα για ποιο σύμβολο της Δημοκρατίας μιλάμε? Τι έγινε στον Παρθενώνα που να έχει σχέση με την Δημοκρατία?Ούτε σύμβολο της Ελλάδας είναι. Των νεοελλήνων ίσως. Αλλά δεν μπορεί να συγκριθεί με τον συμβολισμό των Δελφών για παράδειγμα που ήταν ο Ομφαλός της Γης, ούτε με την Ιερά Δήλο, ούτε καν με την πανελλήνια Ολυμπία. Αυτά ήταν σύμβολα, η Ακρόπολη δεν ήταν. Η Ακρόπολη συμβολίζει τον Χρυσό Αιώνα του Περικλή και τίποτα άλλο. Άλλωστε οι ίδιοι οι αρχαίοι, δεν φαίνεται να την εκτιμούσαν και πολύ, ούτε στα Επτά Θαύματα δεν την κατέταξαν. Εκτίμησαν περισσότερο τον Κολοσσό της Ρόδου και το ναό της Άρτεμης στην Έφεσο, παρά την Ακρόπολη. Ακόμα και σήμερα, όταν γίνονται αυτές οι χαζοεκστρατείες για τα καινούργια επτά θαύματα, η Ακρόπολη πατώνει. Γιατί? Γιατί για τα εφτά δισεκατομμύρια της Ανθρωπότητας, δεν έχει τη σημασία που έχει για τα δέκα εκατομμύρια των Ελλήνων. Το να πάρουμε λοιπόν, ένα αριστουργηματικό μνημείο όπως ο Παρθενώνας και να το κάνουμε σύμβολο της Δημοκρατίας και του παγκόσμιου πολιτισμού είναι μάλλον ανόητο. Ο Παρθενώνας είναι καθαρά σύμβολο της Αθηναϊκής Ηγεμονίας και της επεκτατικότητας της Αθήνας, που ξεζούμισε τις συμμαχικές της πόλεις-υποτελείς για να φτιάξει κολοσσιαία κτίσματα, αντάξια μιας αυτοκρατορίας. Ο Παρθενώνας επίσης ήταν ναός. Δεν είχε καμία σχέση με το δημοκρατικό πολίτευμα της Αθήνας. Σύμβολο της Δημοκρατίας θα μπορούσε να είναι η Αγορά, ή έστω ο Άρειος Πάγος. Από που και ως που, σύμβολο της Δημοκρατίας ο Παρθενώνας?Αριστουργήματα της αρχιτεκτονικής υπάρχουν εκατοντάδες σε όλο τον πλανήτη, και τι παραπάνω έχει ο Παρθενώνας από το Ταζ Μαχαλ, ή από την Αγία Σοφία για παραδειγμα? Προσωπικά βρίσκω την Αγία Σοφία αρχιτεκτονικά ανώτερη του Παρθενώνα, όπως βρίσκω ανώτερη την Πέτρα της Ιορδανίας, το θέατρο στην Επίδαυρο και τον ναό του Απόλλωνα στις Βάσσες. Ωραίος, μεγαλειώδης ο Παρθενώνας, αλλά μέχρι εκεί. Το να κρίνουμε με το θυμικό και όχι με τη λογική είναι λάθος. Και αυτό το λάθος μας έχει φέρει εδώ που είμαστε τώρα.Ο Παρθενώνας ήταν το σύμβολο που χρειαζόταν κατεπειγόντως το νεοελληνικό κράτος για να ενώσει τους κατακερματισμένους Έλληνες που σκοτώνονταν μεταξύ τους και μιλούσαν ακαταλαβίστικες διαλέκτους. Πάνω στον Παρθενώνα πλάστηκαν παραμύθια όπως εκείνο το ανεκδιήγητο με τους Έλληνες που έδιναν βόλια στους Τούρκους για να μη χαλάνε το συνδετικό μολύβι των κιόνων. Ναι, μιλάμε για τον ίδιο λαό, που πετούσε τα αγάλματα στα καμίνια για να φτιάξει ασβέστη για να χτίσει τα φτωχόσπιτα του.Οπότε αγαπητοί φίλοι, καλό είναι ν αντιμετωπίζουμε λογικά επιχειρήματα με τη λογική επίσης και όχι με ιαχές τύπου "δεν ξεπουλιόμαστε και αυτά είναι τα ιερά και όσια μας".Το να υπάρξει αντίλογος που να τονίζει την ασφάλεια του μνημείου λόγω των κραδασμών για παράδειγμα, είναι και κατανοητό και αποδεκτό. Αλλά να μιλάμε για χυδαιότητες και ξεπουλήματα είναι αστείο. Και καταντάει ακόμα πιο αστείο όταν αυτά τα λέει το ΚΑΣ, μια κλίκα στενόμυαλων ανθρώπων που ζει ακόμα στην Εποχή του Λίθου, και δεν έχει πάρει χαμπάρι τι γίνεται στον υπόλοιπο κόσμο. Ή μάλλον, μια χαρά έχει πάρει χαμπάρι, αλλά ακολουθώντας την συνταγή "αποφασίζουμε και διατάσουμε" δεν λέει να κινηθεί γιατί θα ανατρέψει μικροπολιτικά και συντεχνιακά συμφέροντα δεκαετιών.
Σχολιάζει ο/η