Η Kaizen Gaming μετέτρεψε τα «χιλιόμετρα» των εργαζομένων της σε χρήματα, για μία ξεχωριστή δωρεά

Η Kaizen Gaming μετέτρεψε τα «χιλιόμετρα» των εργαζομένων της σε χρήματα, για μία ξεχωριστή δωρεά Facebook Twitter
0

 

Ανάμεσα σε όλα όσα έχουν αλλάξει στην καθημερινότητά μας, η επαφή με τους γύρω μας είναι ένα από τα πιο βασικά - και από εκείνα που μας λείπουν περισσότερο. Εκτός από τις συναντήσεις και τη διασκέδαση με φίλους, η καθημερινή μας επαφή και η επικοινωνία με τους συναδέλφους στο γραφείο είναι ένα από τα κομμάτια της καθημερινότητας που συμβάλλουν στην κοινωνικοποίηση και την παραγωγικότητά μας.

Μπορεί πλέον οι περισσότεροι άνθρωποι να εργάζονται μέσω τηλεργασίας, ωστόσο, η καθημερινή φυσική διάδραση μέσα σε ένα γραφείο μπορεί να συμβάλλει ενεργά σε ένα γενικότερο αίσθημα αποδοτικότητας, αλλά και καλής ψυχολογίας. Αυτό το συναίσθημα κατάφερε να επαναφέρει μία εταιρεία που έχει στον πυρήνα της φιλοσοφίας της τους ανθρώπους και εργαζόμενούς της. Από τις πρώτες μέρες του lockdown, η Kaizen Gaming αποφάσισε να αναλάβει δράση, έτσι ώστε οι εργαζόμενοί της σε όλο τον κόσμο να συνεχίσουν να νιώθουν τους τον «παλμό» των γραφείων της εταιρείας, με έναν διασκεδαστικό τρόπο και φιλανθρωπικό χαρακτήρα.

Η Kaizen Gaming μετέτρεψε τα «χιλιόμετρα» των εργαζομένων της σε χρήματα, για μία ξεχωριστή δωρεά Facebook Twitter

Έτσι, εργαζόμενοι της Kaizen Gaming από έξι διαφορετικές χώρες, ένωσαν τις δυνάμεις τους ως μία ομάδα, σε έναν κοινό αγώνα. Με τίτλο «One Team Race», οι εργαζόμενοι προσκλήθηκαν να καταγράφουν μέσα από εφαρμογές της επιλογής τους την άθλησή τους κατά τη διάρκεια της καραντίνας. Η εταιρεία, με τη σειρά της, ανέλαβε να μετατρέψει τον αριθμό χιλιομέτρων τους σε ευρώ, σε μία ξεχωριστή προσπάθεια όχι μόνο να συμβάλλει στην ενίσχυση της σωματικής τους υγείας και ευεξίας σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες, αλλά και να διατηρήσει το ομαδικό πνεύμα. Η συγκεκριμένη δράση ανήκει σε ένα ευρύ πλάνο δράσεων της εταιρείας, με τέσσερις πυλώνες: Communication, Fun & Learning, Health & Support and Teambonding.

Η Kaizen Gaming μετέτρεψε τα «χιλιόμετρα» των εργαζομένων της σε χρήματα, για μία ξεχωριστή δωρεά Facebook Twitter

Στόχος ήταν, λοιπόν, όχι μόνο να έρθουν κοντά οι άνθρωποι της Kaizen Gaming από όπου κι αν βρίσκονταν, αλλά και να δημιουργεί ένα ποσό που θα προσφερόταν για καλό σκοπό. Γι' αυτό και η πρωτοβουλία αυτή αγκαλιάστηκε τόσο από όλους τους εργαζόμενους - μάλιστα, κατάφεραν να συγκεντρώσουν συνολικά το ποσό των 33.400€ έχοντας καλύψει 16.100 χλμ., ενισχύοντας ακόμα περισσότερο το #oneteam spirit. Μέσα σε δύο μήνες, πάνω από 300 εργαζόμενοι της Kaizen Gaming από όλες τις χώρες δραστηριοποίησης της εταιρείας, έτρεξαν, περπάτησαν, κολύμπησαν και έκαναν ποδήλατο καταγράφοντας τη διαδρομή τους. Στο τέλος, η εταιρεία μετέτρεψε τα χιλιόμετρά τους σε χρήματα και μία σημαντική δωρεά που κάλυψε τις ανάγκες τριών μη-κερδοσκοπικών οργανισμών σε Ελλάδα, Ρουμανία και Πορτογαλία.

Η Kaizen Gaming μετέτρεψε τα «χιλιόμετρα» των εργαζομένων της σε χρήματα, για μία ξεχωριστή δωρεά Facebook Twitter

Συγκεκριμένα, στην Ελλάδα, ο οργανισμός Emfasis ήταν εκείνος που στηρίχθηκε μέσα από τη δράση αυτή και μετά από ψηφοφορία των εργαζομένων της Kaizen Gaming. Με το ποσό που συγκεντρώθηκε, η εταιρεία κατάφερε να εξασφαλίσει μία μονάδα κινητής στήριξης που θα εξυπηρετεί 14 δήμους, για την μεταφορά των πρώτων ανταποκριτών και όσων εργάζονται στους δρόμους, αλλά και για την μεταφορά προμηθειών και ειδών επιβίωσης. Επιπλέον, η εταιρεία δεσμεύτηκε να καλύψει τα κόστη μετακίνησης δύο επιπλέον μονάδων για έναν χρόνο.

Η Kaizen Gaming μετέτρεψε τα «χιλιόμετρα» των εργαζομένων της σε χρήματα, για μία ξεχωριστή δωρεά Facebook Twitter

Σε μία περίοδο που οι συνθήκες είναι δύσκολες, το ομαδικό πνεύμα είναι εξαιρετικά σημαντικό. Όπως εξίσου σημαντικό είναι να νιώθει ένας εργαζόμενος πως βρίσκεται σε προτεραιότητα - η Kaizen Gaming το αποδεικνύει με κάθε ευκαιρία, συμβάλλοντας όχι μόνο στην κοινωνία,  αλλά και στην ενίσχυση της πιο σημαντικής αξίας της εταιρείας, του #oneteam.

Διαφημιστική Παρουσίαση

Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τι απέγινε η «χημική γενιά» των Ελλήνων ρέιβερ;

Βιβλίο / Τι απέγινε η «χημική γενιά» των Ελλήνων ρέιβερ;

Μια «underground» συζήτηση με τον Λέανδρο Κυριακόπουλο περί ρέιβ, νέων τεχνολογιών και άλλων «δαιμονίων», με αφορμή την κυκλοφορία του βιβλίου «Αναπαραστάσεις του ανοίκειου - νομαδισμός και αισθητική στην ρέιβ ψυχεδελική σκηνή» (εκδ. Νήσος).
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Κοινωνική Ντουλάπα δίνει δεύτερη ζωή στα ρούχα μας

Ο επόμενος κόσμος / Η Κοινωνική Ντουλάπα δίνει δεύτερη ζωή στα ρούχα μας

Ο Άρης Δημοκίδης ανακαλύπτει πώς μπορούν να αποκτήσουν νέα ζωή τα πολυφορεμένα ρούχα μας με την εξαιρετικά χρήσιμη δράση του Κοινωνικού Πλυντηρίου του SKIP, συζητώντας με την Ιωάννα Τσάτσαρη, Brand Manager του SKIP και την Κατερίνα Αλιφραγκή, Marketing Manager Laundry.
ΑΡΗΣ ΔΗΜΟΚΙΔΗΣ
ΚΥΡΙΑΚΗ Selini: Ο Ανδρέας δημιούργησε μόνος του ένα διατοπικό video game γεμάτο γρίφους από το διάστημα

Living / Selini: Ο Ανδρέας δημιούργησε μόνος του ένα διατοπικό video game γεμάτο γρίφους από το διάστημα

Κάνοντας πραγματικότητα το όνειρο του μικρού του γιου, ένας developer από την Ελλάδα αψηφά εδώ και έξι χρόνια αϋπνίες και ανασφάλεια για να δημιουργήσει ένα «διαστημικό» παιχνίδι.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΨΩΜΙΑΔΗΣ
ΔΕΥΤΕΡΑ 04/07 - ΕΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΙ - Ποια είναι τα πιο εξωφρενικά αιτήματα των πλουσίων της Μυκόνου; Μια concierge απαντά

Άννα Κ. / Ποια είναι τα πιο εξωφρενικά αιτήματα των πλουσίων της Μυκόνου; Μια concierge απαντά

Η Ιωάννα Μουρταράκου, γνωστή concierge των διασήμων της Μυκόνου, μιλάει με την Αννα Κόκορη για τη χλιδάτη ζωή στο νησί, τις πολλές ώρες δουλειάς και τα εξωφρενικά αιτήματα των πλουσίων επισκεπτών
ΑΝΝΑ ΚΟΚΟΡΗ

σχόλια

Δεν υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ