Η εταιρία μαγιό που χρησιμοποιεί μόνο απλές γυναίκες χωρίς καθόλου Photoshop στις διαφημίσεις της

Η εταιρία μαγιό που χρησιμοποιεί μόνο απλές γυναίκες χωρίς καθόλου Photoshop στις διαφημίσεις της Facebook Twitter
0

Η εταιρία μαγιό που χρησιμοποιεί μόνο απλές γυναίκες χωρίς καθόλου Photoshop στις διαφημίσεις της Facebook Twitter

Υπάρχει μια εταιρία μαγιό που αποφάσισε να σπάσει τα στερεότυπα και να διαφημίσει τα προϊόντα της χρησιμοποιώντας γυναίκες της διπλανής πόρτας, αντί για μοντέλα με γραμμωμένα σώματα, άψογο δέρμα και ούτε ίχνος κυτταρίτιδας- όλα αποτέλεσμα του Photoshop φυσικά.

Οι σχεδιαστές πίσω από τα μαγιό Aerie επέλεξαν να παρουσιάσουν τις δημιουργίες τους πάνω σε γυναικεία κορμιά όλων των μεγεθών και σωματοτύπων, χωρίς την παρέμβαση της επεξεργασίας του «μαγικού εργαλείου» ώστε να σταματήσουν κάποια στιγμή οι γυναίκες να νιώθουν άσχημα για το σώμα τους. 

Στην διαφημιστική τους καμπάνια, που δημοσίευσαν και στον επίσημο λογαριασμό της εταιρίας στο Instagram, απλές γυναίκες ποζάρουν χαρούμενες και ακομπλεξάριστες στον φωτογραφικό φακό, χαμογελώντας και κυρίως νιώθοντας όμορφα με το σώμα τους, όπως κι αν είναι.

Η εταιρία συγκεντρώνει επίσης χρήματα για την φιλανθρωπική οργάνωση National Eating Disorders Association, ενθαρρύνοντας τους χρήστες στα social media να δημοσιεύσουν φωτογραφίες τους με μαγιό χωρίς Photoshop, και δωρίζει 1 δολάριο για κάθε ανάρτηση με το hashtag #AerieREAL.

Mix, match & share! For every unretouched swim photo you post with #AerieREAL, we’ll donate $1 (up to $10K) to @NEDA.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη aerie (@aerie) στις


@sassyredlipstick loves the swim she's in! Post your unretouched swim photos with #AerieREAL & we'll donate $1 (up to $10K) to @NEDA for every new share.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη aerie (@aerie) στις

#AerieREAL love from @iskra on the blog now! Follow the link in our bio for Iskra's 5 tips for feeling fab in your swim.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη aerie (@aerie) στις

Monday. Technically, I'm at the office. Mentally, my toes are still in the sand ? #aeriereal

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Sarah_LouWho (@sarah_louwho) στις

BATHROOM COUNTER TOPS! #AerieREAL

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Lauren? (@laura___eliz) στις

0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τι απέγινε η «χημική γενιά» των Ελλήνων ρέιβερ;

Βιβλίο / Τι απέγινε η «χημική γενιά» των Ελλήνων ρέιβερ;

Μια «underground» συζήτηση με τον Λέανδρο Κυριακόπουλο περί ρέιβ, νέων τεχνολογιών και άλλων «δαιμονίων», με αφορμή την κυκλοφορία του βιβλίου «Αναπαραστάσεις του ανοίκειου - νομαδισμός και αισθητική στην ρέιβ ψυχεδελική σκηνή» (εκδ. Νήσος).
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Κοινωνική Ντουλάπα δίνει δεύτερη ζωή στα ρούχα μας

Ο επόμενος κόσμος / Η Κοινωνική Ντουλάπα δίνει δεύτερη ζωή στα ρούχα μας

Ο Άρης Δημοκίδης ανακαλύπτει πώς μπορούν να αποκτήσουν νέα ζωή τα πολυφορεμένα ρούχα μας με την εξαιρετικά χρήσιμη δράση του Κοινωνικού Πλυντηρίου του SKIP, συζητώντας με την Ιωάννα Τσάτσαρη, Brand Manager του SKIP και την Κατερίνα Αλιφραγκή, Marketing Manager Laundry.
ΑΡΗΣ ΔΗΜΟΚΙΔΗΣ
ΚΥΡΙΑΚΗ Selini: Ο Ανδρέας δημιούργησε μόνος του ένα διατοπικό video game γεμάτο γρίφους από το διάστημα

Living / Selini: Ο Ανδρέας δημιούργησε μόνος του ένα διατοπικό video game γεμάτο γρίφους από το διάστημα

Κάνοντας πραγματικότητα το όνειρο του μικρού του γιου, ένας developer από την Ελλάδα αψηφά εδώ και έξι χρόνια αϋπνίες και ανασφάλεια για να δημιουργήσει ένα «διαστημικό» παιχνίδι.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΨΩΜΙΑΔΗΣ
ΔΕΥΤΕΡΑ 04/07 - ΕΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΙ - Ποια είναι τα πιο εξωφρενικά αιτήματα των πλουσίων της Μυκόνου; Μια concierge απαντά

Άννα Κ. / Ποια είναι τα πιο εξωφρενικά αιτήματα των πλουσίων της Μυκόνου; Μια concierge απαντά

Η Ιωάννα Μουρταράκου, γνωστή concierge των διασήμων της Μυκόνου, μιλάει με την Αννα Κόκορη για τη χλιδάτη ζωή στο νησί, τις πολλές ώρες δουλειάς και τα εξωφρενικά αιτήματα των πλουσίων επισκεπτών
ΑΝΝΑ ΚΟΚΟΡΗ

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ