Troc: Μέσα στο πρώτο βιντατζάδικο της Αθήνας 

Troc: Μέσα στο πρώτο βιντατζάδικο της Αθήνας  Facebook Twitter
0

Σπουδάζοντας Ψυχολογία στο Παρίσι τη δεκαετία του '70, η Βασιλική Ζη ήρθε για πρώτη σε επαφή με την κουλτούρα του να ψωνίζεις ρούχα από δεύτερο χέρι, «εκεί τα μαγαζιά σαν αυτό ήταν τόσο πολλά, όσα είναι εδώ τα περίπτερα, κάθε γειτονιά είχε το δικό της».

Επιστρέφοντας στην Αθήνα, σκέφτηκε να δημιουργήσει την πρώτη διεύθυνση με second hand και vintage ρούχα στην πόλη, ένα μαγαζί που με τον τρόπο του συνέβαλε στη βιωσιμότητα της μόδας, όταν αυτές οι λέξεις δεν έμπαιναν δίπλα δίπλα, σε μια εποχή που δεν είχε ανοίξει αυτή η συζήτηση.

Έτσι, το 1979, στην περιοχή των Αμπελοκήπων, στον ισόγειο χώρο μιας πολυκατοικίας με κήπο έστησε την πρώτη της βιτρίνα, μαζί με την αδελφή της Φωτεινή. Το Τroc, που στα γαλλικά σημαίνει ανταλλαγή, δεν είναι ένα κατάστημα που εισάγει μεταχειρισμένα ρούχα· δουλεύει και με αυτόν τον τρόπο, αλλά κυρίως είναι εκεί για να του δώσουμε τα ρούχα που μένουν ξεχασμένα και αφόρετα στις ντουλάπες μας, εκείνα που μπορεί να κρατάμε, πιστεύοντας ότι κάποια στιγμή θα ξαναβάλουμε, αλλά δεν το κάνουμε ποτέ. «Πήγαινα συνέχεια σε τέτοια καταστήματα ως φοιτήτρια, έδινα και δικά μου ρούχα και έμαθα το σύστημα με το οποίο λειτουργούν. Όταν πια γύρισα εδώ σκέφτηκα να φτιάξω ένα τέτοιο, μια και δεν υπήρχε στην Αθήνα. Ήθελα να το τρέξω προσωρινά εγώ και μετά να το αφήσω στην αδελφή μου. Σιγά σιγά, όμως, το είδα πιο σοβαρά».

Οι Αθηναίες του '70 δεν είχαν την επαφή που έχουν οι σημερινές με τα second  hand μαγαζιά, τα θριφτάδικα και τα βιντατζάδικα, ούτε κατανάλωναν βέβαια με τους δικούς μας ρυθμούς, η εύκολη πρόσβαση στη μόδα μέσω των mass-market brands δεν υπήρχε.

«Στην αρχή γνωστές και φίλες μάς έφερναν τα ρούχα τους, ακριβά και επώνυμα κομμάτια, εισαγωγές από Ιταλία και Λονδίνο, μετά ακολούθησαν κι άλλες. To θέμα όμως τότε δεν ήταν το αν θα μας φέρουν ρούχα ή όχι, αλλά ποιες θα ψώνιζαν δεύτερο χέρι. Είχαμε μια πολύ προσεγμένη και εντυπωσιακή βιτρίνα, όπως φροντίζουμε να έχουμε πάντα, και έμπαιναν γυναίκες νομίζοντας ότι είμαστε ένα πανάκριβο μαγαζί. Έφταναν στην πόρτα και τις προλάβαινα, τους έλεγα “εδώ πουλάμε μεταχειρισμένα”, μπορεί να έκαναν “α πα πα πα”, αλλά πολλές θα έριχναν και μια ματιά. Θυμάμαι μια συγκεκριμένη που μπήκε έτσι διστακτικά και δεν της πήρε πολλή ώρα για να ψωνίσει δύο σακάκια». 

Οι Αθηναίες του '70 δεν είχαν την επαφή που έχουν οι σημερινές με τα second  hand μαγαζιά, τα θριφτάδικα και τα βιντατζάδικα, ούτε κατανάλωναν βέβαια με τους δικούς μας ρυθμούς, η εύκολη πρόσβαση στη μόδα μέσω των mass-market brands δεν υπήρχε.

«Τότε μας είχε βοηθήσει πολύ το περιοδικό “Γυναίκα”, ανέφερε το μαγαζί σχεδόν κάθε εβδομάδα, όπως και ο “Ταχυδρόμος”. Αργότερα θυμάμαι ότι είχα προτείνει στο “Cosmopolitan” να γράψουν κάτι για εμάς, τους είπα “ξέρετε, κάνω αυτή την κίνηση για να μου φέρνει κόσμος τα ήδη φορεμένα ρούχα του” και μου απάντησαν, “τι είπες;”, με την έννοια ότι δεν τους ενδιαφέρει, πως θέλουν οι γυναίκες να καταναλώνουν. Tότε συνειδητοποίησα ότι ήταν αντικαταναλωτική η ιστορία που είχαμε στήσει. Αλλά, πέρα από αυτή την πτυχή του μαγαζιού, αγαπώ πολύ όλη τη διαδικασία, μου δίνουν χαρά τα πράγματα που μου φέρνουν, το να τα πιάνω και να τα εξετάζω, η διαλογή που πρέπει να κάνω κάθε φόρα για να δω τι θα κρατήσω και τι θα αφήσω. Σκεφτείτε ότι δεν μπορώ να ψωνίσω σε μαγαζιά όπου είναι όλα στημένα, με ζαλίζουν, βάλτε με σε έναν σωρό, θα βρω τα ρούχα που θέλω. Μετά, την πώληση την αναλαμβάνει η αδελφή μου». 

H κυρία Βασιλική κοστολογεί τα ρούχα και οι ιδιοκτήτριές τους φεύγουν από κει με μια απόδειξη στην οποία αναγράφονται τα χρήματα που θα πάρουν όταν αυτά πουληθούν, δηλαδή όταν αποδειχθούν θησαυρός για κάποια άλλη που θα τα επιλέξει και θα τους δώσει μια δεύτερη ευκαιρία, αγοράζοντάς τα. «Ό,τι πουλιέται, το πληρώνονται, ό,τι δεν φεύγει, μπορούν να το πάρουν πίσω. Δεν θα αγοράσω κάτι πολύ φθηνά από κάποια για να το βάλω εγώ πολύ ακριβά, δεν έχει νόημα να μην πουληθεί, ούτε για μένα ούτε για εκείνη. Επίσης κάνουμε σκόντο πολύ, αν πρόκειται για ένα κομμάτι που πάει σε κάποια γάντι ή της αρέσει πάρα πολύ, θα της χαμηλώσουμε την τιμή, γιατί αξίζει να το πάρει. Άλλωστε, κάθε κομμάτι εδώ έχει την πελάτισσά του, δεν μπορούν να το επιλέξουν πολλές». 

Από την πρώτη του διεύθυνση στην οδό Ξενίας, το Troc μεταφέρθηκε στον δρόμο της Δημητρίου Σούτσου το 2000, κοντά στην πλατεία Μαβίλη. Πέρα, όμως, απ' όλα αυτά με τα οποία το τροφοδοτούν ιδιώτες, στο ημιυπόγειο κατάστημα υπάρχουν και vintage κομμάτια, καπέλα, μπιζού, τσάντες, μικροαντικείμενα –από κεντήματα μέχρι γυάλινα πώματα μπουκαλιών–, πράγματα που χρονολογούνται από τη δεκαετία του '20 και φτάνουν μέχρι το '50, αλλά και πολλά από τα '70s και τα '80s. «Η έννοια του vintage έχει παρερμηνευτεί, τέτοιο είναι ένα κομμάτι που θα το δεις και θα πεις “αυτό είναι '60s”, ό,τι άλλο είναι ρετρό ή παλιομοδίτικο. Επίσης, ένα vintage ρούχο δεν μπορεί να είναι ποτέ αντιγραφή, πρέπει να είναι το αυθεντικό».  

 Troc: Μέσα στο πρώτο βιντατζάδικο της Αθήνας  Facebook Twitter
«Η αλήθεια είναι ότι εμείς εδώ πουλάμε αναμνήσεις», λέει η κ. Βασιλική Ζη. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LiFO

«Κάποτε νοικιάζαμε πολλά ρούχα και αξεσουάρ σε ταινίες και σειρές, έχουμε δώσει για τον “Κίτρινο Φάκελο” και τα “Βαμμένα κόκκινα μαλλιά” –έχει ντυθεί με πολλά από αυτά η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη–, αλλά δεν είχαμε την οργάνωση που έχει ένα βεστιάριο. Όταν, λοιπόν, άρχισαν να μου τα φέρνουν οι ενδυματολόγοι κατεστραμμένα, σταματήσαμε την ενοικίαση. Επίσης, όταν είχαμε πρωτοανοίξει, νοικιάζαμε και για αποκριάτικα κοστούμια, γινόταν χαμός, αλλά και έτσι καταστράφηκαν πολλά ρούχα, το σταματήσαμε λοιπόν κι αυτό».   

Ποια είναι τα ρούχα που θα κρατήσουν στο Troc; «Αυτά που είναι ποιοτικά, διαχρονικά, που δεν είναι συνθετικά και έχουν στυλ. Έχουμε και μερικά σύγχρονα κομμάτια, αλλά ψάχνουμε κυρίως τα πιο ιδιαίτερα ρούχα, αυτά κινούνται εδώ». Οι δύο αδελφές παρατηρούν ότι ρούχα που φτιάχτηκαν για να φορεθούν συγκεκριμένες ώρες, σε συγκεκριμένα μέρη και με συγκεκριμένο τρόπο, σήμερα αξιοποιούνται εντελώς διαφορετικά. «Τις παλιές πολύχρωμες ρόμπες τις παίρνουν τα νέα κορίτσια για μαντό, τα παλιά νυχτικά τα φοράνε σαν φορέματα το καλοκαίρι. Όσο περίεργο κι αν φαίνεται σε κάποιους, εδώ έρχονται οι εύποροι, οι ψαγμένοι, οι μη καταναλωτές, οι καλλιτέχνες, όσοι θέλουν το διαφορετικό και δεν τους αρέσει το μαζικοποιημένο». 

 Troc: Μέσα στο πρώτο βιντατζάδικο της Αθήνας  Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LiFO
 Troc: Μέσα στο πρώτο βιντατζάδικο της Αθήνας  Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LiFO

Υπάρχουν πελάτισσες για τις οποίες οι δύο αδελφές πιστεύουν ότι δεν πάνε σε άλλα μαγαζιά, «ξέρουν ότι εδώ μπορούν να βρουν και το μοντέρνο και το ρετρό, υπάρχουν γυναίκες που έρχονται από τον Βόλο και τη Θεσσαλονίκη, από την Καλαμάτα και τη Μύκονο για να ψωνίσουν. Επίσης, οι άνθρωποι που έχουν ζήσει στο εξωτερικό, έχουν εντελώς άλλη νοοτροπία, ξέρουν τι θέλουν, δεν τους ενδιαφέρει αν το ρούχο έχει κάποια μικρή φθορά. Μας είπε κάποτε μια πελάτισσα για ένα ασπροκέντι που ήταν πολύ όμορφο, αλλά μανταρισμένο, “αυτό το ρούχο έχει αγαπηθεί”. Και το πήρε». 

Αν το έχετε με το granny style, άλλα όχι μόνο με αυτό, θα βρείτε και κομμάτια όπως ένα μίνι ‘60s φόρεμα κεντήμενο όλο στο χέρι με χάντρες που λαμπυρίζουν. Στο Troc μπορείτε να ψωνίσετε ρούχο που κοστίζει από δέκα έως χίλια πεντακόσια ευρώ, όσο κοστίζουν δηλαδή κάποια αιγυπτιακά φορέματα με κλωστές από ασήμι, «και λίγα είναι γι’ αυτό το ρούχο», θα μου πει η κυρία Βασιλική, ενώ η κυρία Φωτεινή αλλάζει τη βιτρίνα, ψάχνει έναν συνδυασμό χρωμάτων που να κάνει εντύπωση.

«Παλιότερα μας τύχαιναν ρούχα-φανταστικές περιπτώσεις, μας έφερναν πάρα πολλά YSL, είχε φτάσει στα χέρια μου ένα Chanel φόρεμα με τη ζακέτα, το οποίο το πούλησα τελικά στο Παρίσι. Υπήρχε και μια γνωστή μοδίστρα, η Φώφη, η οποία είχε κάνει πολλά ‘50s φορέματα. Αυτά τα έχει μαζέψει όλα ο Ζούλιας, που εκτιμούσε πάντα αυτά τα κομμάτια – και από μένα έχει πάρει κάποια. Tώρα έχουν αρχίσει οι Ελληνίδες να καταλαβαίνουν την αξία τους». 

Για να ψωνίσετε στο Troc ή, καλύτερα, για να νιώσετε ότι έχετε δει όλες τις επιλογές που έχετε θα πρέπει να αφιερώσετε χρόνο. «Θα κάτσουν και μια και δυο ώρες, μπορεί και κάτι παραπάνω για να τα ψάξουν και να τα δουν όλα. Υπάρχει φυσικά και κόσμος που απλώς μπαίνει για να δει τι συμβαίνει και φεύγει, που βλέπει το μαγαζί κάπως σαν μουσείο. Η αλήθεια είναι ότι εμείς εδώ πουλάμε αναμνήσεις». 

Troc: Μέσα στο πρώτο βιντατζάδικο της Αθήνας  Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LiFO
 Troc: Μέσα στο πρώτο βιντατζάδικο της Αθήνας  Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LiFO
 Troc: Μέσα στο πρώτο βιντατζάδικο της Αθήνας  Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LiFO
 Troc: Μέσα στο πρώτο βιντατζάδικο της Αθήνας  Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LiFO
 Troc: Μέσα στο πρώτο βιντατζάδικο της Αθήνας  Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LiFO
 Troc: Μέσα στο πρώτο βιντατζάδικο της Αθήνας  Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LiFO
 Troc: Μέσα στο πρώτο βιντατζάδικο της Αθήνας  Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LiFO
 Troc: Μέσα στο πρώτο βιντατζάδικο της Αθήνας  Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LiFO
 Troc: Μέσα στο πρώτο βιντατζάδικο της Αθήνας  Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LiFO
Troc: Μέσα στο πρώτο βιντατζάδικο της Αθήνας  Facebook Twitter
 Troc: Μέσα στο πρώτο βιντατζάδικο της Αθήνας  Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LiFO

Δημητρίου Σούτσου 39, Aμπελόκηποι, 210 6442520

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

4 vintage και second-hand μαγαζιά στο Instagram

Μόδα & Στυλ / 4 vintage και second-hand μαγαζιά στο Instagram

Το thrifting είναι πλέον αρκετά διαδεδομένο, τόσο στα μικρά μαγαζιά που θα βρεις στις γειτονιές της Αθήνας όσο και στα social media. Με ένα γρήγορο scroll στο Instagram εντοπίζεις αρκετά ανεξάρτητα vintage shops με προσεκτικά επιλεγμένα κομμάτια που περιμένουν την ευκαιρία τους για μια δεύτερη ζωή.
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΣΑΚΚΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Σοφία Κοκοσαλάκη: Η Κρήτη μέσα της (or Greek Drama)

Μόδα & Στυλ / Η Σοφία Κοκοσαλάκη που πορεύτηκε χωρίς logos, εντυπωσιασμούς και εύκολο marketing

Το ανεξάρτητο κορίτσι της μόδας από την Κρήτη, που δημιούργησε το δικό της Grecian chic στυλ, με αναφορές στην ελληνική ιστορία, τη λαϊκή παράδοση και τον μινωικό πολιτισμό, άφησε πίσω της μια διαχρονική κληρονομιά που αξίζει να γιορτάζεται.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
H Soraya Oronti φαίνεται να έχει μια κάποια εμμονή με τα αμάξια

Μόδα & Στυλ / H Soraya Oronti φαίνεται να έχει μια κάποια εμμονή με τα αμάξια

Η Soraya Oronti είναι μια σχεδιάστρια 25 ετών που κατάγεται από τη Λεμεσό της Κύπρου. Μένει σε ένα διαμέρισμα στην Κυψέλη, αλλά έχει αλλού το ατελιέ της. Εμπνέεται από την αισθητική και το ήθος των Iannis Xenakis, Hussein Chalayan και HR Giger. Σπούδασε στο Λονδίνο και ήταν από τους βασικούς διοργανωτές του pop-up φεστιβάλ εγχώριας μόδας και τέχνης SOLACE. Μέσα από τις σουέντ μαύρες μπότες πυγμαχίας φοράει νέον πρασινο-πορτοκαλί κάλτσες.
ΠΕΤΡΙΝΑ ΚΙΤΗ
75’ με τη Lysa Cooper

Μόδα & Στυλ / «Αν ζούσαν άνθρωποι σαν τον Basquiat, δεν θα υπήρχε όλη αυτή η μετριότητα»

Προσωπική φίλη του Jean-Michel Basquiat και θρυλική στυλίστρια, η Lysa Cooper, σε μια συνέντευξη-χείμαρρο στη LIFO, περιγράφει την εποχή όπου η τέχνη δεν κυνηγούσε νούμερα, αναγγέλλει την επικράτηση της ασημαντότητας, κατακεραυνώνει τον Τραμπ και παραδέχεται πως η ίδια απλώς ήταν εκεί «όταν συνέβαιναν όλα, στο σωστό μέρος, τη σωστή στιγμή».
M. HULOT
Σεμνά και ταπεινά

Μόδα & Στυλ / Κάννες: Σεμνά και ταπεινά στο κόκκινο χαλί

Ένα φεστιβάλ που χρωστά τη φήμη του στις σκανδαλιστικές εμφανίσεις υπό τον ήλιο σχεδόν όσο και στην καλλιτεχνική τόλμη του, βιώνει φέτος μια κρίση αισθητικής ταυτότητας με την τελευταίας στιγμής απαγόρευση «γυμνών και υπερβολικών σε όγκο εμφανίσεων».
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ντομάτες υψηλής ραπτικής, viral ποτά και high fashion ψωμιά: Το φαγητό είναι το νέο trend

Μόδα & Στυλ / Ντομάτες υψηλής ραπτικής, viral ποτά και high fashion ψωμιά: Το φαγητό είναι το νέο trend

Λεμόνια, κεράσια και ζαχαρωτά μεταμορφώνονται από την υψηλή μόδα σε ρούχα και αξεσουάρ, εδώδιμες ύλες πρωταγωνιστούν σε καμπάνιες και επίσημα δείπνα των luxury brands, ενώ χυμοί και πίκλες αναβαθμίζονται σε σύμβολα κοινωνικής υπεροχής. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ποιοι είναι οι Μαύροι Δανδήδες του φετινού Met Gala;

Μόδα & Στυλ / Ποιοι είναι οι Μαύροι Δανδήδες του φετινού Met Gala;

H πιο ισχυρή παρέλαση διασημοτήτων και brands στον κόσμο ή, για άλλους, η άποψη της «Vogue» για τον κόσμο, τιμά σήμερα τους Μαύρους Δανδήδες της ιστορίας με ένα show που υπόσχεται άψογο tailoring, διαμάντια και φρου φρου. Λίγο πριν συντονιστείτε στο livestreaming της βραδιάς, δείτε μαζί μας τι σημαίνει το φετινό θέμα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Δεν ήξερα πού θα με πάει, ξεκίνησα με ένα σορτς και έφτιαξα δύο επιχειρήσεις»

Μόδα & Στυλ / «Δεν ήξερα πού θα με πάει, ξεκίνησα με ένα σορτς και έφτιαξα δύο επιχειρήσεις»

Η Μιρκέτα Βιδάλη, δημιουργός των brands «No Thinkin» και «Tanpire», μιλά για την εμπειρία της από τον κόσμο της επιχειρηματικότητας και τις προκλήσεις που αντιμετώπισε. Πώς διαχειρίστηκε τα hate comments στα social media και τι συμβουλεύει άλλες γυναίκες που θέλουν να ακολουθήσουν τον δρόμο της;
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Retro vs Approach – Νέο δίλημμα στην αγορά sneakers

Μόδα & Στυλ / Τα νέα sneakers είναι για ορειβασία στις «πλαγιές» της πόλης

Μετά την κυριαρχία των retro sneakers, τα approach shoes, μια νέα γενιά ορειβατικών αθλητικών παπουτσιών, κερδίζει συνεχώς έδαφος στα αστικά πεζοδρόμια, εκφράζοντας την καθημερινή άνεση που όλοι αποζητούμε.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Γιώργο Τροχόπουλε, πώς κατάφερες να φορά τα πλεκτά σου η Dua Lipa;

Μόδα & Στυλ / Γιώργο Τροχόπουλε, πώς κατάφερες να φορά τα πλεκτά σου η Dua Lipa;

Η Μάιλι Σάιρους, η Κένταλ Τζένερ, η Dua Lipa και πολλές ακόμα σταρ έχουν φορέσει τα πλεκτά του ανερχόμενου σχεδιαστή μόδας από τη Βέροια, που στα 23 του έχει ήδη κατακτήσει το Λονδίνο. 
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Σε ποιoν σχεδιαστή θα ανήκει από τα τέλη Μαΐου ο οίκος Dior; / Ποιος θα βρεθεί τελικά στο τιμόνι του Dior; / Όργιο φημών και παρασκήνιο στον οίκο Dior

Μόδα & Στυλ / Σε ποιoν σχεδιαστή θα ανήκει από τα τέλη Μαΐου ο οίκος Dior;

Με τμηματικές ανακοινώσεις και μισές αλήθειες που εμπλέκουν τον Jonathan Anderson και τη Maria Grazia Chiuri, ο ιστορικός γαλλικός οίκος πλήττει την αξιοπιστία της μόδας και εκθέτει τους ανθρώπους που εργάζονται σε αυτήν.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Φρέντυ, τι στο καλό είναι το glass skin και γιατί το θέλουν όλοι;

Ψυχή & Σώμα / Τι στο καλό είναι το glass skin και γιατί το θέλουν όλοι;

Τι είναι αυτό που κάνει τα κορεατικά προϊόντα ομορφιάς τόσο δημοφιλή; Σε ποιο βαθμό διαμορφώνουν την αισθητική μας τα social media; Ποιες είναι οι τάσεις που κυριαρχούν στο μακιγιάζ σήμερα; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τον make up artist Φρέντυ Καλομπράτσο.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Michel Gaubert: Ο dj που βάζει μουσικές στα σημαντικότερα catwalks

Βιβλίο / Michel Gaubert: Ο dj που βάζει μουσικές στα σημαντικότερα catwalks

Chanel, Dior και πολλοί ακόμα οίκοι υψηλής ραπτικής «ντύνουν» τα shows τους με τη μουσική του. Στο «Remixed», την αυτοβιογραφία-παλίμψηστο των επιρροών και των εμμονών του, ο ενορχηστρωτής της σύγχρονης catwalk κουλτούρας μας ξεναγεί σε έναν κόσμο όπου μουσική και εικόνα γίνονται ένα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ