Τατιάνα, τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Τατιάνα, τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει; Facebook Twitter
Δεν θέλω να μένω ποτέ στάσιμη και προς το παρόν κάπως τα καταφέρνω. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO
0


— Πες μας λίγα πράγματα για σένα.
Είμαι η Τατιάνα, γεννήθηκα και μεγάλωσα στα Γιάννενα. Ζω στην Αθήνα εδώ και δεκαεπτά χρόνια και μου αρέσει να χαρακτηρίζω τον εαυτό μου ως εξερευνήτρια. Δεν θέλω να μένω ποτέ στάσιμη και προς το παρόν κάπως τα καταφέρνω. Ξεκίνησα να δουλεύω στα Karavan πριν από δέκα χρόνια, όταν η Μαριλού Κατσώνη μοιράστηκε μαζί μου την ιδέα της να ξεκινήσει το δικό της brand ρούχων. Από τότε δουλεύω και αναπτύσσομαι μέσα σε όλα σχεδόν τα τμήματα της εταιρείας, από την αποθήκη, τη χονδρική και την οργάνωση παραγωγής μέχρι το δημιουργικό και το marketing.

— Ποια είναι η σχέση σου με τη μόδα;
Aπό πολύ μικρή, όταν η μητέρα μου πήγαινε στο κατάστημα της θείας μου για να ψωνίσει και με έπαιρνε μαζί της. Μιλάμε για εποχές ’90s, οπότε οι βάτες, οι παγέτες και οι καυτές μίνι φούστες μάς σημάδεψαν. Όταν τελείωσα το γυμνάσιο ζήτησα από τη θεία μου να δουλεύω στο μαγαζί της τα καλοκαίρια, για να μπορώ να αγοράζω ρούχα και περιοδικά μόδας. Την ίδια δουλειά έκανα σπουδάζοντας στην Αθήνα και με έναν τρόπο συνεχίζω να την κάνω μέχρι σήμερα.

— Μεγαλώνοντας, τι σε επηρέασε περισσότερο;
Τα ταξίδια και η επαφή μου με άλλες κουλτούρες. Έζησα στη Γαλλία για έξι μήνες και αυτή ήταν η περίοδος που με επηρέασε περισσότερο. Γυρνώντας εδώ, προσπάθησα ενσωματώσω στην αθηναϊκή μου καθημερινότητα συνήθειες από τη ζωή μου εκεί.

Μιλάμε για εποχές ’90s, οπότε οι βάτες, οι παγέτες και οι καυτές μίνι φούστες μάς σημάδεψαν. Όταν τελείωσα το γυμνάσιο ζήτησα από τη θεία μου να δουλεύω στο μαγαζί της τα καλοκαίρια, για να μπορώ να αγοράζω ρούχα και περιοδικά μόδας. Την ίδια δουλειά έκανα σπουδάζοντας στην Αθήνα και με έναν τρόπο συνεχίζω να την κάνω μέχρι σήμερα.

— Aν μπορούσες να αλλάξεις τη δική σου ντουλάπα με κάποιου άλλου, ποιον θα διάλεγες;
Τον Harry Styles, για δύο λόγους. Αρχικά γιατί θαυμάζω το στυλ του και κατά δεύτερον γιατί πιστεύω ότι και σ’ αυτόν θα ταίριαζαν τα δικά μου.

— Με ποιο item είσαι συναισθηματικά δεμένη;
Με την τσάντα που φοράω. Την αγόρασα στο Παρίσι λίγα χρόνια πριν και μοιάζει με τσάντα για κιάλια. Όταν τη φοράω, νιώθω παρατηρήτρια του κόσμου γύρω μου.

Τατιάνα, τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει; Facebook Twitter
Όταν τελείωσα το γυμνάσιο ζήτησα από τη θεία μου να δουλεύω στο μαγαζί της τα καλοκαίρια, για να μπορώ να αγοράζω ρούχα και περιοδικά μόδας. Την ίδια δουλειά έκανα σπουδάζοντας στην Αθήνα και με έναν τρόπο συνεχίζω να την κάνω μέχρι σήμερα. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO

— Τι θα ήθελες πολύ να τολμήσεις στυλιστικά, αλλά δεν νιώθεις απόλυτα έτοιμη ακόμα;
Τούλινο-διάφανο φόρεμα με μεγάλο εσώρουχο, χωρίς σουτιέν. Το μυστικό είναι να έχεις μακριά μαλλιά για να κρύβουν τα επίμαχα σημεία, αλλά δυστυχώς κουρεύτηκα.

— Τι έχεις στο τσαντάκι σου;
Κλειδιά, κινητό, μια εφεδρική κάρτα μνήμης για την κάμερά μου, ένα φλας, το άρωμά μου και την κάρτα με σφραγίδες από το αγαπημένο μου καφέ.

— Τι φοράς και πόσο κοστίζει;
Παλτό Karavan Clothing (460 ευρώ), παντελόνι vintage (15 ευρώ), τοπ vintage (20-30 ευρώ), παπούτσια Clarks (160 ευρώ), τσάντα Brigitte Tanaka (γύρω στα 400 ευρώ).

— Πού πας τώρα;
Στο γραφείο!

@tatipap

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LIFO.

To νέο τεύχος της LIFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ