Τα πιο «άσχημα» παπούτσια των Dsquared2 και η πανάκριβη μανία που ξεκίνησαν τα τερατώδη Balenciaga

Τα πιο «άσχημα» παπούτσια των Dsquared2 και η πανάκριβη μανία που ξεκίνησαν τα τερατώδη Balenciaga Facebook Twitter
3

H τάση που ξεκίνησε με το Triple S του Balenciaga και βρήκε μιμητές σε δεκάδες brands, φαίνεται πως έχει ανεβάσει τον πήχη του «άσχημου» παπουτσιού σε άλλο επίπεδο.

Στο πάνθεον των άσχημων παπουτσιών, που θα μπορούσαν να είναι ανταλλακτικά των Transformers, προστέθηκε η Dsquared2.

Το υβριδικό παπούτσι που παρουσιάστηκε στην επίδειξη στο Μιλάνο ξεπέρασε κάθε προσδοκία και για πολλούς το όριο...

Τα πιο «άσχημα» παπούτσια των Dsquared2 και η πανάκριβη μανία που ξεκίνησαν τα τερατώδη Balenciaga Facebook Twitter
Τα πιο «άσχημα» παπούτσια των Dsquared2 και η πανάκριβη μανία που ξεκίνησαν τα τερατώδη Balenciaga Facebook Twitter
Τα πιο «άσχημα» παπούτσια των Dsquared2 και η πανάκριβη μανία που ξεκίνησαν τα τερατώδη Balenciaga Facebook Twitter

Η Vogue κάνει λόγο για ένα κακάσχημο παπούτσι-τερατούργημα το οποίο είναι κολάζ όλων των τάσεων που θέλουν ογκώδεις σόλες και υπερβολικές λεπτομέρειες να διακρίνονται από απόσταση.

Το θέμα είναι πως οι περισσότεροι λατρεύουν τα άσχημα παπούτσια - και λάτρεψαν και αυτά!

Ο κριτικός ανδρικής μόδας της Vogue Luke Leitch θεωρεί την πιθανή επιτυχία του παπουτσιού στην σατιρική του διάθεση.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, τα παπούτσια των Dean και Dan Caten είναι μάλλον ένα σαρκαστικό σχόλιο για το πόσο μακριά μπορεί να φτάσει αυτή η παράξενη μανία.

Fluorescent high heels and trimmed sandals featured the #Dsquared2 Spring Summer 2019 catwalk. ? Watch the full show on Dsquared2.com ? @kevintachman

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη DSQUARED2 - Dan & Dean Caten (@dsquared2) στις

The Giant Heels: fluorescent trimmed sandals from #Dsquared2 Spring Summer 2019 Fashion Show. Watch the catwalk at Dsquared2.com #D2GETaGO ? @kevintachman

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη DSQUARED2 - Dan & Dean Caten (@dsquared2) στις

Υπάρχουν μερικές τάσεις που εξαφανίζονται όσο γρήγορα δυναμώνουν, έγραφε πρόσφατα το Quartz, προσπαθώντας να εξηγήσει το φαινόμενο.

Η τάση, η οποία συνοδεύεται από πανάκριβη τιμή, ξεκίνησε σιγά-σιγά πριν από μερικά χρόνια, λέει ο Brian Trunzo, αρχισυντάκτης για θέματα μόδας στην εταιρεία πρόβλεψης τάσεων WGSN.

Αν και φάνηκε να φτάνει σε σημείο καμπής τον Ιανουάριο του 2017, όταν η Vetements κυκλοφόρησε την ασυναγώνιστη έκδοση Instypump Fury της Reebok, με τιμή τα 650 δολάρια, η τάση αποδείχτηκε πιο επίμονη.

Τα πιο «άσχημα» παπούτσια των Dsquared2 και η πανάκριβη μανία που ξεκίνησαν τα τερατώδη Balenciaga Facebook Twitter

Ο χαρακτηρισμός «άσχημο» είναι όπως λέει ένας σχετικός όρος και πάντα θα έχει αυτούς που διαφωνούν για το αισθητικό σκέλος.

«Μερικά από αυτά τα παπούτσια μπορεί να μην είναι άσχημα για όλους. Είτε έτσι είτε αλλιώς, προσφέρουν μια νέα, εντυπωσιακή στροφή από τον μινιμαλισμό που επικρατούσε πριν», σημειώνει.

Οι οίκοι μόδας πρέπει να πουλήσουν νέα πράγματα για να διατηρήσουν τις πωλήσεις ψηλά. Τα παπούτσια αυτά είναι επίσης ένας από τους βασικούς τρόπους με τους οποίους οι οίκοι πολυτελείας προσελκύουν την προσοχή και τα δολάρια περισσότερων νέων αγοραστών. Ακόμη και οι αθλητικές μάρκες όπως η Nike και η Adidas δελεάστηκαν και ακολούθησαν την τάση σε μερικά από τα σχέδια τους.

Τα πιο «άσχημα» παπούτσια των Dsquared2 και η πανάκριβη μανία που ξεκίνησαν τα τερατώδη Balenciaga Facebook Twitter

Όμως αυτό που συνέβη με τα Balenciaga είναι ένα success story που κάθε εταιρία θα επιθυμούσε να δει στα ταμεία της.

Το παπούτσι των 895 δολαρίων ανήκει στις πρόσφατες μεγάλες επιτυχίες της εταιρείας. «Σε κάθε δείπνο που πηγαίνω, υπάρχει ένας πατέρας ή κάποιος που μου λέει «σταματήστε με αυτά τα παπούτσια, είναι εκτός ελέγχου, ξοδεύουμε πάρα πολλά χρήματα στη Balenciaga"», δήλωσε ο CEO Cedric Charbit στους Financial Times, σύμφωνα με έκθεση του Reuters.

Η Balenciaga έχει γίνει η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα στο χαρτοφυλάκιο πολυτελείας του ομίλου Kering, ξεπερνώντας ακόμη και την Gucci.

Τα πιο «άσχημα» παπούτσια των Dsquared2 και η πανάκριβη μανία που ξεκίνησαν τα τερατώδη Balenciaga Facebook Twitter

Ο Kering δεν αποκαλύπτει συγκεκριμένα τα στοιχεία πωλήσεων ανά σήμα, αλλά ο CEO της ομάδας, François-Henri Pinault, δήλωσε ότι αναμένει ότι η Balenciaga θα φθάσει μεσοπρόθεσμα στο 1 δισ. ευρώ.

Οι πωλήσεις της Gucci το προηγούμενο έτος ανήλθαν σε 6,2 δισ. ευρώ.

Επίσης η ανάπτυξη είναι ευρύτερα εντυπωσιακή.

Το hype που δημιούργησαν τα παπούτσια συμπαρέσυρε όλα τα ρούχα και αξεσουάρ του οίκου που έγιναν περιζήτητα αρκεί να γράφουν Balenciaga σε εμφανές σημείο ή να είναι αναγνωρίσιμα.

Μόδα & Στυλ
3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ