Ειρήνη, τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Ειρήνη, τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει; Facebook Twitter
Βασίζομαι πολύ στην ιστορία της μόδας, σε vintage κομμάτια και σε ρούχα που έχουν ενδιαφέρον, σε items που θα ήθελα να δω cool κόσμο να φοράει. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
0

— Ποια είσαι και με τι ασχολείσαι;
Είμαι η Ειρήνη Αχιλλέως, είμαι 24 χρονών και εργάζομαι ως project manager στην εταιρεία «The Cluster», όπου διοργανώνω events, πολιτιστικά και μόδας. Πρόσφατα συμμετείχα στην ομάδα που έφερε και διοργάνωσε το «Sneakerness» στην Ελλάδα, το μεγαλύτερο event sneaker στην Ευρώπη. Παράλληλα, ασχολούμαι με παραγωγή βίντεο και φωτογραφίας για ελληνικά brands, ενώ κάνω και λίγο distribution σε καταστήματα για φίλους που έχουν brands.

Δούλευα στο περιοδικό ΟΖΟΝ για δύο χρόνια, οπότε μπήκα κατευθείαν στα βαθιά στον χώρο της μόδας στην Ελλάδα. Σπούδασα Fashion Marketing στο University of Westminster στο Λονδίνο. Έχω ρίζες από Αγγλία και Αίγυπτο, γι’ αυτό και πάντα μιλούσα και έγραφα μισά ελληνικά, μισά αγγλικά (το δουλεύω ακόμα!). Το πάθος μου είναι η μόδα, είτε luxury είτε local, μου αρέσει να μαθαίνω, να μιλάω και να γνωρίζω όσο περισσότερα μπορώ για ό,τι κάνω. Όταν δουλεύω σε ένα project, βάζω όλο μου το είναι, κι αυτό είναι ένα στοιχείο του χαρακτήρα μου και καλό και «κακό».

— Πώς διαλέγεις τα ρούχα σου;
Με βάση τα brands, όχι μόνο μεγάλα, luxury brands που έχουν μια πιο dark και unique εικόνα, αλλά και τα πιο underground (για την Ελλάδα), όπως οι Antwerp 6, σε συνδυασμό με μικρά ελληνικά brands. Βασίζομαι πολύ στην ιστορία της μόδας, σε vintage κομμάτια και σε ρούχα που έχουν ενδιαφέρον, σε items που θα ήθελα να δω cool κόσμο να φοράει. Γνωρίζω πολύ κόσμο μέσα από τη δουλειά μου κι αυτό με έχει κάνει να αγοράζω από ανθρώπους που ξέρω, από brands με τα οποία συνεργάζομαι ή που συμμετέχουν στα events που διοργανώνω. Νιώθω ωραία όταν ξέρω πού πάνε τα λεφτά μου, όταν υποστηρίζω ανθρώπους που ξέρω πόσο σκληρά δουλεύουν και πόσο δύσκολο είναι αυτό που κάνουν. Διαλέγω κομμάτια που πάντα έχουν λίγο edge και είναι effortlessly cool, που μπορώ να τα συνδυάσω με το δικό μου στυλ και, μαζί με τα δαχτυλίδια μου και τα γυαλιά μου (δεν πάω πουθενά χωρίς αυτά), νιώθω ότι με αντιπροσωπεύουν με κάποιον τρόπο. 

«Μου αρέσει να φοράω κάτι ψαγμένο, κάτι που είτε δεν θα το δω αλλού είτε θα με κάνει να νιώσω ωραία αν δω να το φοράει κάποιος άλλος με ψαγμένο και ωραίο στυλ».

— Αυτό που φοράς τώρα σε τι mood σε βάζει;
Σε cool και δυναμικό mood. Μου αρέσει να φοράω κάτι ψαγμένο, κάτι που είτε δεν θα το δω αλλού είτε θα με κάνει να νιώσω ωραία αν δω να το φοράει κάποιος άλλος με ψαγμένο και ωραίο στυλ. Έχω καταλάβει ότι το στυλ μου έχει πολλά layers, είναι πολυδιάστατο, αποτελείται από τρία διαφορετικά looks που με βάζουν σε τρία διαφορετικά moods – όλα, βέβαια, είναι μέρος του χαρακτήρα μου. Το πρώτο είναι το στυλ του teenage boy, όταν δεν θέλω να σκεφτώ το outfit μου – αυτό είναι baggy jeans, L t-shirts και, τελευταία, καπέλα. Από κάτω, είτε μπότα με τακούνι είτε πλατφόρμα – αυτό με κάνει να νιώθω άνετα και cool. Ο άλλος χαρακτήρας μου είναι τα rave outfits, πιο sexy, goth, όλο μαύρο, αλλά πάλι cool και edgy. Και μετά, έχω τα patterns με χρώματα. Συνήθως, όταν φοράω κάποια συγκεκριμένα brands με πολύ χρώμα, πάντα συνδυάζω τα ρούχα με κάποιο edgy παπούτσι και το black jacket του παππού μου. Τελευταία, κάνω τρελά νύχια με τη φίλη μου τη Μυρτώ, έχει γίνει μέρος του personality μου κι αυτό. Νομίζω ότι το βασικό μου mood είναι cool & confident. 

— Aν μπορούσες να αλλάξεις τη δική σου ντουλάπα με κάποιου άλλου, ποιο πρόσωπο θα διάλεγες;
Θα διάλεγα έναν συνδυασμό: την Brenda Hashtag, τη Γερμανίδα influencer που έχει μια απίστευτη συλλογή από black & white luxury κομμάτια, για να καλύψει το luxury κομμάτι του εαυτού μου με Rick Owens, Ann Demeulemeester, Raf Simons, Dries Van Noten, Maison Margiela, με focus στα παπούτσια της, και τη Jesse Jo Stark, κόρη του founder της Chrome Hearts, για να κάνω fulfill my dreams από Chrome Hearts jewellery, custom Chrome μπότες, stripper heels, πολύ leather και super sexy ρούχα που συνήθως τα φτιάχνει για τον εαυτό της. Μπορώ να σκεφτώ άλλες πέντε ντουλάπες που θα ήθελα, μου είναι δύσκολο να διαλέξω μόνο μία. Νομίζω ότι επηρεάζομαι πιο πολύ από την ενέργεια και την προσωπικότητα/attitude κάθε ανθρώπου και από το πώς τα φοράει.

Ειρήνη, τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει; Facebook Twitter
Νομίζω ότι το βασικό μου mood είναι cool & confident. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

— Τι έχεις στις τσέπες σου;
Στις τσέπες του παντελονιού μου δεν χωράει τίποτα, έχω βάλει και φούστα από πάνω, γι’ αυτό πάντα φοράω το leather jacket, το οποίο πρέπει να είναι σίγουρα μεγαλύτερο ηλικιακά από μένα. Έχει δύο εσωτερικές τσέπες που χωράνε τα πάντα και δεν πέφτει τίποτα. Έχω 2 ζευγάρια κλειδιά, lip gloss, ένα άσπρο και ένα μαύρο λαστιχάκι, ένα ζευγάρι μεγάλα σκουλαρίκια που μοιάζουν με χειροπέδες, τον φορτιστή του κινητού μου, ένα στιλό και highlighter, και την κάρτα για το μετρό. Με λίγα λόγια, είναι η τσάντα μου.

— Τι φοράς και πόσο κοστίζει;
Θα αρχίσω από τα παπούτσια, μια και είναι τα αγαπημένα μου και πιστεύω η καλύτερη αγορά που έχω κάνει μέχρι τώρα. Είναι οι μαύρες μπότες Tabis του οίκου Maison Margiela. Ήταν πανάκριβες και τις αγόρασα second hand από το Vestiaire (€750). Το τζιν είναι Ragged Priest και το είχα πάρει από το Λονδίνο όταν ζούσα εκεί σε ένα sample sale (€80). Από πάνω φοράω μια up-cycled (€180) φούστα που έχει φτιαχτεί από πολλά τζιν και είναι του brand The Lost Kids, το οποίο έχει μόνο upcycled ρούχα. Είναι όλα one of a kind και τόσο ιδιαίτερα, νιώθω ότι με αντιπροσωπεύουν απόλυτα. Το τοπ είναι ένα white αμάνικο από το 4tailors στη Θεσσαλονίκη (€40). Το είχα πάρει από ένα event που είχα οργανώσει στη Θεσσαλονίκη και είναι το go-to summer top μου. Το leather τζάκετ είναι του παππού μου, και πια κανείς δεν θυμάται πόσο έκανε. Τα σκουλαρίκια είναι τα αγαπημένα μου, παριστάνουν μια γυμνή γυναίκα και είναι από το θεσσαλονικιώτικο brand Ms.AΚ (€100). Η τσάντα είναι leather tote bag, από το brand Dekapaz (€100). Τα δαχτυλίδια μου είναι τα έξι που φοράω καθημερινά (από αριστερά προς δεξιά): το Ms.AK (€105), το Eni Jewellery (€270), το Nasilia (€65), δύο της γιαγιάς μου από τον οίκο «Λαλαούνης», που δεν ξέρω πόσο κάνουν, και τέλος το Philocalist (€60).

— Πού πας τώρα;
Στο γραφείο, στην Καλλιθέα, γιατί μόλις γύρισα από Ιταλία, από την Puglia, και έχω πολύ catch-up να κάνω.

@omphalos_lab

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LIFO

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ελληνικό design: Υπάρχει και αυτή είναι η ιστορία του

Μόδα & Στυλ / Η ιδέα της Ελλάδας στη μόδα: ένα στοίχημα που επιτέλους αποδίδει

Πώς μια χούφτα brands και fashion insiders πήραν την απόφαση να χτίσουν πάνω στα αχαρτογράφητα νερά της «ελληνικότητας» και να μιλήσουν με όρους σύγχρονου design και marketing γι’ αυτό που θα μπορούσε να είναι το ελληνικό προϊόν στη διεθνή μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Παρίσι, ανδρικές συλλογές, Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026: Σορτς και see through 

Μόδα & Στυλ / Πιτζάμες, διαφάνειες, κοντά σορτς: Το Παρίσι δείχνει τον δρόμο για τον άνδρα του 2026

Πέντε σχεδιαστές με διαφορετική ματιά για τον νέο άντρα σχεδίασαν τη φιγούρα του για το ερχόμενο καλοκαίρι με παστέλ αλλά και έντονους τόνους, με τολμηρές duffle bags και μια διάχυτη θηλυκότητα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ποιος πιστεύει στον Jonathan Anderson;

Μόδα & Στυλ / Ποιος πιστεύει στον Jonathan Anderson;

H πρώτη επαφή του Jonathan Anderson −χαρισματικού ανανεωτή της Loewe και εν δυνάμει σωτήρα του Dior− με την premiere league της μόδας έγινε την Πέμπτη, και χαρακτηρίστηκε από τους πάντες ως «ιστορική», ως αρχή ενός νέου ελπιδοφόρου κεφαλαίου στην παγκόσμια μόδα. Είναι όντως έτσι; 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Demna Gvasalia: Μια έκθεση για τον σχεδιαστή που έφερε τα πάνω κάτω στον οίκο Balenciaga

Μόδα & Στυλ / Demna Gvasalia: Μια έκθεση για τον σχεδιαστή που έφερε τα πάνω κάτω στον οίκο Balenciaga

Με το γνωστό περιπαικτικό του χιούμορ, ο Demna (Gvasalia) αποχαιρετά τον κόσμο που δημιούργησε για τον οίκο Balenciaga, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας μια έκθεση-αρχείο με τις πιο χαρακτηριστικές και διχαστικές δημιουργίες του.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η νοσταλγία του καλοκαιριού

Μόδα & Στυλ / Jacquemus: Ο μοντερνιστής με καρδιά μικρού παιδιού, έφερε τη μόδα του στην Ελλάδα

Με το ολοκαίνουριο κατάστημά του στο Nammos Beach της Μυκόνου, τον χαιρετίζουμε, αναγνωρίζοντάς τον ως βασιλιά της καλοκαιρινής ανεμελιάς σε κάθε σικ προορισμό στη Μεσόγειο.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Το ήθος της χειρονομίας

Μόδα & Στυλ / Η νέα καμπάνια της Bottega Veneta και το ήθος της χειρονομίας

Καλλιτέχνες και τεχνίτες μπλέκουν τα χέρια τους για χάρη του οίκου, δημιουργώντας ένα εγχειρίδιο χειρονομιών γεμάτο εσωτερικότητα, χορογραφημένο από τη Λενιώ Κακλέα, που μιλά στη LiFO από το Παρίσι.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
ΕΠΕΞ Σοφία Κοκοσαλάκη: Η Κρήτη μέσα της (or Greek Drama)

Μόδα & Στυλ / Η Σοφία Κοκοσαλάκη που πορεύτηκε χωρίς logos, εντυπωσιασμούς και εύκολο marketing

Το ανεξάρτητο κορίτσι της μόδας από την Κρήτη, που δημιούργησε το δικό της Grecian chic στυλ, με αναφορές στην ελληνική ιστορία, τη λαϊκή παράδοση και τον μινωικό πολιτισμό, άφησε πίσω της μια διαχρονική κληρονομιά που αξίζει να γιορτάζεται.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
H Soraya Oronti φαίνεται να έχει μια κάποια εμμονή με τα αμάξια

Μόδα & Στυλ / H Soraya Oronti φαίνεται να έχει μια κάποια εμμονή με τα αμάξια

Η Soraya Oronti είναι μια σχεδιάστρια 25 ετών που κατάγεται από τη Λεμεσό της Κύπρου. Μένει σε ένα διαμέρισμα στην Κυψέλη, αλλά έχει αλλού το ατελιέ της. Εμπνέεται από την αισθητική και το ήθος των Iannis Xenakis, Hussein Chalayan και HR Giger. Σπούδασε στο Λονδίνο και ήταν από τους βασικούς διοργανωτές του pop-up φεστιβάλ εγχώριας μόδας και τέχνης SOLACE. Μέσα από τις σουέντ μαύρες μπότες πυγμαχίας φοράει νέον πρασινο-πορτοκαλί κάλτσες.
ΠΕΤΡΙΝΑ ΚΙΤΗ
75’ με τη Lysa Cooper

Μόδα & Στυλ / «Αν ζούσαν άνθρωποι σαν τον Basquiat, δεν θα υπήρχε όλη αυτή η μετριότητα»

Προσωπική φίλη του Jean-Michel Basquiat και θρυλική στυλίστρια, η Lysa Cooper, σε μια συνέντευξη-χείμαρρο στη LIFO, περιγράφει την εποχή όπου η τέχνη δεν κυνηγούσε νούμερα, αναγγέλλει την επικράτηση της ασημαντότητας, κατακεραυνώνει τον Τραμπ και παραδέχεται πως η ίδια απλώς ήταν εκεί «όταν συνέβαιναν όλα, στο σωστό μέρος, τη σωστή στιγμή».
M. HULOT
Σεμνά και ταπεινά

Μόδα & Στυλ / Κάννες: Σεμνά και ταπεινά στο κόκκινο χαλί

Ένα φεστιβάλ που χρωστά τη φήμη του στις σκανδαλιστικές εμφανίσεις υπό τον ήλιο σχεδόν όσο και στην καλλιτεχνική τόλμη του, βιώνει φέτος μια κρίση αισθητικής ταυτότητας με την τελευταίας στιγμής απαγόρευση «γυμνών και υπερβολικών σε όγκο εμφανίσεων».
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ