Είδαμε το όραμα της adidas για το μέλλον

Είδαμε το όραμα της adidas για το μέλλον Facebook Twitter
0

Η μετάβαση από το κλασικό στο σύγχρονο ήταν το θέμα των ημερών για την adidas με αφορμή την άφιξη της νέας σειράς παπουτσιών Tubular. «Γεννημένα» από τα παλιότερα και κλασικά μοντέλα της adidas, τα νέα Tubular παρουσιάστηκαν και επίσημα πριν από λίγες ημέρες, εντυπωσιάζοντας με την μοναδικά σύγχρονη αισθητική τους.

Τα «πρώτα βήματά τους» τα έκαναν στο κατάστημα adidas Originals στην πλατεία της Αγίας Ειρήνης, το οποίο για τις ανάγκες της συγκεκριμένης παρουσίασης έκανε και αυτό τη δική του μετάβαση από το κλασικό στο σύγχρονο. Το χαρακτηριστικό νεοκλασικό κτίριο της πλατείας μέσα σε λίγες μόνο ώρες μεταμορφώθηκε σε #TUBULAR Gallery. To καινοτόμο interior design εξιστόρησε με πολύ ιδιαίτερο τρόπο την οραματική άποψη της adidas για το μέλλον, εντυπωσιάζοντας όσους βρέθηκαν στο event.

Περισσότεροι από 200 adidas fans που παρακολούθησαν από κοντά το επίσημο  λανσάρισμα των νέων Tubular στο κέντρο της Αθήνας, έζησαν ένα out of the box event με μία μοναδική performance που επιμελήθηκε ο Κωνσταντίνος Ρήγος. Στο ατμοσφαιρικό surrounding που δημιουργήθηκε ειδικά για την παρουσίαση του παπουτσιού, 8 χορευτές έδωσαν τη δική τους ερμηνεία για το design του μέλλοντος αντλώντας έμπνευση από το TUBULAR. Το event συνδύασε με μοναδικό τρόπο το lifestyle heritage των adidas Originals με τα street aesthetics της Αθήνας.

Είδαμε το όραμα της adidas για το μέλλον Facebook Twitter
Είδαμε το όραμα της adidas για το μέλλον Facebook Twitter

Η #TUBULAR Gallery που κέρδισε όλους όσους βρέθηκαν στο event θα παραμείνει για λίγες ακόμα μέρες στην καρδιά της Αθήνας, στο νεοκλασικό των adidas Originals στην Αιόλου 25. Μη χάσεις την ευκαιρία να επισκεφθείς την πιο industrial gallery της πόλης και μαζί να πάρεις μια γεύση από το μέλλον του design δοκιμάζοντας τα εντυπωσιακά νέα tubular.

Μάθε περισσότερα για το Tubular στο www.adidas.com/tubular και μείνε συντονισμένος με ό,τι καινούργιο συμβαίνει στο fashion design στις σελίδες instagram, twitter και facebook των adidas Originals.

Μόδα & Στυλ
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Saint Laurent: Αγάπη από νάιλον και δέρμα

Μόδα & Στυλ / Saint Laurent: Αγάπη από νάιλον και δέρμα

Με σχεδιαστές και corporate στελέχη να αισθάνονται πάνω τους το εξαιρετικό ειδικό βάρος αυτής της παρισινής σεζόν, και τις επιδείξεις να μοιάζουν με διαγωνισμό εντυπώσεων, η εβδομάδα μόδας για την άνοιξη του 2026 εγκαινιάστηκε με μια σαγηνευτική επίδειξη του Anthony Vaccarello για τον οίκο Saint Laurent.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Μόδα & Στυλ / Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Η πολυβραβευμένη σχεδιάστρια του cult brand Diotima μόλις ανέλαβε τα καλλιτεχνικά ηνία στους Proenza Schouler, φέρνοντας ανάγλυφες υφές, χειροποίητες λεπτομέρειες και ένα διάχυτο sexiness, και παράλληλα μια ιδέα για το τι περιμένουμε από τη μόδα σήμερα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Collection D: H νέα συλλογή της Phoebe Philo προοιωνίζεται τη μεγάλη επιστροφή της Couture στη μόδα

Μόδα & Στυλ / Phoebe Philo: H ιέρεια της ήσυχης πολυτέλειας ανεβάζει την ένταση

​Με γλυπτικά τζάκετ, φραμπαλάδες και παντελόνια που σέρνονται, η σχεδιάστρια που ξέρει πώς να δίνει στις γυναίκες κάτι κομψό και συνάμα στραπατσαρισμένο ξαναδείχνει τον παλιό της ατρόμητο ’90s εαυτό και ανοίγει τον δρόμο για τη μεγάλη επιστροφή της couture στη μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Απώλειες / Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Ένας αληθινός τιτάνας της μόδας έφυγε στα 91 του χρόνια, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας ένα συγκλονιστικό αρχείο ένδυσης του 20ού αιώνα και μια multi-billion αυτοκρατορία που πρεσβεύει την ήσυχη κομψότητα σε κάθε πτυχή του τρόπου ζωής.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει.

Μόδα & Στυλ / Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει

Το λανσάρισμα της πρώτης συλλογής μακιγιάζ του οίκου μόδας πυροδότησε μια ζωηρή συζήτηση για τις τιμές των εταιρειών και τα όριά τους. Θα μεταφραστεί αυτός ο θόρυβος σε πωλήσεις; Μήπως το μεγαλύτερο brand πολυτελείας έκανε λανθασμένους υπολογισμούς;  
THE LIFO TEAM