Woli: Tο πρώτο τραπεζικό app για παιδιά και νέους που αλλάζει ριζικά τη διαχείριση των οικονομικών τους

Woli Facebook Twitter
Ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Woli, Βασίλης Ζούπας, μιλά για τη φιλόδοξη προσπάθεια της εταιρείας να προσαρμόσει την τραπεζική εμπειρία στις ανάγκες ενός εφήβου.
0

— Ποιο είναι το ταξίδι της Woli, από τη σύλληψη της ιδέας και τη σύσταση της νεοφυούς επιχείρησης μέχρι και σήμερα;
Η Woli είναι μια πρωτοποριακή υπηρεσία διαχείρισης χρημάτων, σχεδιασμένη αποκλειστικά για τις ανάγκες της σύγχρονης οικογένειας. Έχουμε δημιουργήσει την πρώτη τραπεζική εφαρμογή και prepaid Mastercard για νέους 10-18, συνδιαχειριζόμενη από τους γονείς. Σε μια εποχή που η χρήση πλαστικού χρήματος αυξάνεται ραγδαία, το Woli ψηφιοποιεί πλήρως το χαρτζιλίκι, ενώ παράλληλα βοηθά τα παιδιά να αναπτύξουν δεξιότητες διαχείρισης χρημάτων με έναν διασκεδαστικό και απολύτως ασφαλή τρόπο.                                                                            

Η ιδέα μας γεννήθηκε το 2020, όταν διαπιστώσαμε το εξής παράδοξο: παρότι η νέα γενιά μεγαλώνει με διαρκώς αυξανόμενη σχέση με τον ψηφιακό κόσμο και το internet, τα χρήματά τους παραμένουν σε μετρητά. Επειδή δεν έχουν μια σωστή τραπεζική λύση για τον δικό τους κόσμο, φτάνουν στην ενηλικίωση με εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα κατάρτισης στην οικονομική διαχείριση. 

Ξεκινήσαμε λοιπόν το ταξίδι της Woli με μια ομάδα φίλων με εκτενή εμπειρία στον χώρο της τεχνολογίας και των ψηφιακών πληρωμών και με στόχο να δημιουργήσουμε μια μοναδική τραπεζική εμπειρία για τους νέους. Δύο χρόνια μετά, η Woli δραστηριοποιείται πλήρως στην ελληνική αγορά και πρόσφατα ξεπέρασε τις 1.000 οικογένειες που την εμπιστεύονται. Συνεργάζεται με σημαντικά ονόματα του τραπεζικού χώρου όπως η VISA και η Mastercard, είναι μέλος του Elevate Greece, ενώ έχει αδειοδοτηθεί από την Κεντρική Τράπεζα της Λιθουανίας για να παρέχει την υπηρεσία της σε όλη την ευρωπαϊκή αγορά.                                                                                                        

Woli Facebook Twitter
Ξεκινήσαμε το ταξίδι της Woli με μια ομάδα φίλων με εκτενή εμπειρία στον χώρο της τεχνολογίας και των ψηφιακών πληρωμών και με στόχο να δημιουργήσουμε μια μοναδική τραπεζική εμπειρία για τους νέους.

— Σε ποιες ανάγκες ανταποκρίνονται τα προϊόντα της Woli αναφορικά με την οικονομική ανεξαρτησία των παιδιών;  
Η φιλοσοφία της Woli είναι να αποδομήσει την τραπεζική εμπειρία και να την προσαρμόσει στις ανάγκες ενός teenager, ώστε να την κάνει εκπαιδευτική και παράλληλα διασκεδαστική. Στα παιδιά παρέχουμε οικονομική ελευθερία, με τον πρώτο λογαριασμό και prepaid card με το όνομά τους! Όσον αφορά τα έσοδα του παιδιού, παρέχουμε αυτόματο χαρτζιλίκι από τον γονέα, δυνατότητα για επιπλέον χρήματα μέσω ολοκλήρωσης εργασιών, αλλά και μια νέα υπηρεσία για να δέχονται δώρα από συγγενείς και φίλους, το Woli Gift! Παράλληλα, διευκολύνουμε τα παιδιά στην κατανόηση των εξόδων τους και τον καλύτερο προγραμματισμό τους. Τα βοηθάμε να δημιουργούν στόχους ώστε να κατανοήσουν την αξία της αποταμίευσης και παρέχουμε έξυπνα μαθήματα και quiz οικονομικών μέσω της εκπαιδευτικής μας υπηρεσίας Woli Academy.  
                                                                                           

 — Ποια είναι τα σχέδια της εταιρείας για το άμεσο μέλλον και ποιες οι τάσεις στο κομμάτι του χρηματοοικονομικού κόσμου για μικρούς και μεγάλους;  
Στο άμεσο μέλλον θέλουμε να επεκτείνουμε τη δραστηριότητά μας στην ελληνική αγορά και να βοηθήσουμε πολύ περισσότερα παιδιά να πάρουν στα χέρια τους τη διαχείριση των χρημάτων τους. Ετοιμάζουμε πολλές συνεργασίες και πολλές σημαντικές υπηρεσίες, όπως η δυνατότητα δωρεάς αλλά και η υποστήριξη του περιβάλλοντος μέσα από δράσεις που θα επιλέγουν και θα υποστηρίζουν έμπρακτα οι νέοι χρήστες της Woli. Παράλληλα, εντός του 2023 στοχεύουμε να ανοίξουμε τα φτερά μας και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές. Παγκοσμίως, βλέπουμε ότι ο χρηματοοικονομικός κόσμος προσπαθεί να καταλάβει και να προσεγγίσει την Gen Z, την πρώτη γενιά που μεγάλωσε με το κινητό τηλέφωνο και το internet ως βασική ανάγκη και που στιγματίστηκε σε πολύ νεαρή ηλικία από την οικονομική κρίση – μια γενιά που επικοινωνεί με emoji και νιώθει εξίσου άνετα να χτίζει σχέσεις online όσο και offline. Οι παραδοσιακές τράπεζες διαπιστώνουν ότι αυτό είναι ένα πολύ δύσκολο εγχείρημα γιατί οι συνήθειες είναι τόσο διαφορετικές από εκείνες όλων των προηγούμενων γενιών. Πιστεύουμε, λοιπόν, ότι μόνο με ένα σύνθετο επιχειρηματικό DNA όπως αυτό της Woli μπορούν να δημιουργηθούν σύγχρονες τραπεζικές λύσεις για αυτό το κοινό. 

Good Living
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ