The Upfront Initiative 2025 / Βίκυ Δαμίγου: «Στην P&G εξελίσσομαι, μαθαίνω καθημερινά και νιώθω ισότιμη»

The Upfront Initiative 2025 / Βίκυ Δαμίγου: «Η P&G σχεδιάζει προϊόντα προσβάσιμα για όλους» Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Όταν η Βίκυ Δαμίγου ξεκίνησε να εργάζεται στην P&G, πριν από οκτώ χρόνια, κρατούσε χαμηλές προσδοκίες. Όχι από φόβο, από ρεαλισμό. «Νόμιζα ότι θα κάνω μια δουλειά ατομική, σε έναν ρόλο σταθερό, χωρίς μεγάλες αλλαγές», θυμάται. Όμως η ίδια η ζωή – και η κουλτούρα της εταιρείας – είχαν διαφορετικά σχέδια.

Σήμερα είναι Brand Manager στο τμήμα eCommerce της P&G Ελλάδος. Μέλος μιας δυναμικής ομάδας, με καθημερινές αλληλεπιδράσεις, έχει ήδη περάσει από τρεις διαφορετικούς ρόλους σε ισάριθμα τμήματα. Η πορεία της δεν είναι μόνο επαγγελματική εξέλιξη. Είναι απόδειξη ότι όταν η συμπερίληψη δεν μένει στη θεωρία, τότε η διαφορετικότητα μετατρέπεται σε μοχλό δύναμης – για την ίδια, αλλά και για τους γύρω της.

Η Βίκυ Δαμίγου έχει απώλεια ακοής. Όχι ότι αυτό την έχει φρενάρει ποτέ – ούτε όμως και την εταιρεία στην οποία εργάζεται. Στην P&G, η συμπερίληψη δεν είναι «ατζέντα». Είναι ο καθημερινός τρόπος λειτουργίας. Μια κουλτούρα ανοιχτή, που αναγνωρίζει την αξία του ανθρώπου πίσω από τον τίτλο. Που δεν αναζητά την κανονικότητα, αλλά την αλήθεια.

Η συμμετοχή της στο Upfront Initiative 2025 – που δίνει χώρο σε φωνές που συχνά δεν ακούγονται – ήταν κάτι παραπάνω από προσωπική επιτυχία. Ήταν μήνυμα  προς όλα εκείνα τα άτομα που ίσως αισθάνονται ότι δεν χωρούν: πλέον υπάρχει χώρος. Και φωνή. Και προοπτική.

The Upfront Initiative 2025 / Βίκυ Δαμίγου: «Η P&G σχεδιάζει προϊόντα προσβάσιμα για όλους» Facebook Twitter

Η χρήση τεχνολογιών, όπως οι πλατφόρμες με live υπότιτλους, έχει κάνει την καθημερινή της εργασία πιο αυτόνομη. Κι όμως, η τεχνολογία από μόνη της δεν αρκεί. Χρειάζεται διάθεση. Πρόθεση. Συνεννόηση. Για τον λόγο αυτό, στα πρώτα λεπτά κάθε νέας συνεργασίας, επιλέγει να μιλήσει ανοιχτά: εξηγεί πώς μπορεί να είναι πιο αποτελεσματική η επικοινωνία. Όχι από ανάγκη αλλά από σεβασμό. Γιατί από την εμπιστοσύνη ξεκινούν όλα.

Δεν σταματά όμως εκεί. Είναι ενεργό μέλος σε εσωτερικές εκπαιδεύσεις για θέματα συμπερίληψης, συμβάλλοντας στην ευρύτερη κουλτούρα αμοιβαίας κατανόησης. «Δεν αρκεί η ευαισθητοποίηση – χρειάζεται εκπαίδευση», είπε με απλότητα.

Και η P&G δείχνει να καταλαβαίνει την ουσία πίσω από τη θεωρία. Συνεργάζεται με τους μεγαλύτερους οργανισμούς παγκοσμίως όπως η ΕGTA , (Europe Association of Broadcasters) και το Royal National Institute of Blind People, προκειμένου να ενισχύσουν την προσβασιμότητα της επικοινωνίας των προϊόντων.

«Η P&G είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που πρόσθεσε υπότιτλους σε όλες τις διαφημίσεις της», τόνισε η Βίκυ Δαμίγου, «ενώ πρόσφατα ξεκίνησε πιλοτικά και την ακουστική περιγραφή για άτομα με προβλήματα όρασης. Παράλληλα, επενδύει στην προσβασιμότητα των προϊόντων της – όπως τα Ariel pods, με ανάγλυφο σήμα στο καπάκι για άτομα με μειωμένη όραση. Μικρές λεπτομέρειες που αλλάζουν την καθημερινότητα πολλών. Και η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν πολλά να γίνουν ακόμα.

Για την P&G, όλα αυτά δεν είναι μια επιπλέον γραμμή στη λίστα συμμόρφωσης. Είναι επιλογή. Είναι ο τρόπος που εννοεί την πρόοδο: όχι ως κάτι που συμβαίνει μακριά από τον άνθρωπο, αλλά ως κάτι που χτίζεται μαζί του για αυτό και επενδύει σε ανθρώπινο ταλέντο ανεξαρτήτου φυσικών περιορισμών.

Η Βίκυ Δαμίγου μοιράστηκε και ένα tip. Κάτι περισσότερο από συμβουλή, μια πυξίδα: «Να μην παίρνουμε προσωπικά τα εμπόδια που συναντάμε. Οι άλλοι μαθαίνουν από εμάς, όχι το αντίστροφο».

Η ιστορία της δεν είναι η εξαίρεση σε κάποιον κανόνα, είναι το παράδειγμα. Είναι το μέλλον που ήδη ξεδιπλώνεται γύρω μας. Ένα μέλλον στο οποίο οι διαφορές δεν μας διαχωρίζουν, αλλά μας εξελίσσουν. Μας ενώνουν. Μας κάνουν καλύτερους. Και σε αυτό το μέλλον, που χτίζεται κάθε μέρα, υπάρχουν άνθρωποι όπως εκείνη και εταιρείες σαν την P&G που δείχνουν τον δρόμο.

Good Living
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

The Upfront Initiative 2025 - Ισότητα και συμπερίληψη σε καιρούς αμφισβήτησης

The Upfront Initiative 2025 - Ισότητα και συμπερίληψη σε καιρούς αμφισβήτησης

Η πρωτοβουλία της LiFO και της Tsomokos που έγινε θεσμός επέστρεψε για 4η χρονιά, με 65 σημαντικούς καλεσμένους και περισσότερους από 1.200 σύνεδρους, οι οποίοι επιδόθηκαν σε συναρπαστικές συζητήσεις πάνω σε κρίσιμα ζητήματα της εποχής μας όπως η συμπερίληψη, οι ίσες ευκαιρίες και η αντιμετώπιση πάσης φύσεως διακρίσεων στην εργασία και την κοινωνία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

5+1 λόγοι που δεν πρέπει να χάσεις τον Διαγωνισμό Καινοτομίας & Τεχνολογίας της Εθνικής Τράπεζας

Good Living / 5+1 λόγοι που δεν πρέπει να χάσεις τον Διαγωνισμό Καινοτομίας & Τεχνολογίας της Εθνικής Τράπεζας

Η ιδέα σου αξίζει να βρει το έδαφος που θα την κάνει να ανθήσει. Ο 16ος Διαγωνισμός Καινοτομίας & Τεχνολογίας της Εθνικής Τράπεζας σου δίνει ακριβώς αυτή την ευκαιρία.
THE LIFO TEAM
The Journey of Energy: Το εντυπωσιακό περίπτερο της ΔΕΗ στη ΔΕΘ ενώνει τεχνολογία, θέαμα και ενέργεια

Good Living / The Journey of Energy: Το εντυπωσιακό περίπτερο της ΔΕΗ στη ΔΕΘ ενώνει τεχνολογία, θέαμα και ενέργεια

Μια μοναδική εμπειρία τεχνολογίας και θεάματος με επίκεντρο την ενέργεια στην 89η ΔΕΘ με καθημερινές προβολές ανά μισή ώρα από τις 16:00 και τα Σαββατοκύριακα από τις 10:00.
THE LIFO TEAM
gk,

Good Living / Δήμητρα Δασκαλάκη: Ο καλύτερος εργοδότης είναι αυτός που δεν σταματά ποτέ να προσπαθεί να γίνει καλύτερος

Η Δήµητρα Δασκαλάκη, Γενική Διευθύντρια Οργανωσιακής Ανάπτυξης και Επικοινωνίας της METRO ΑΕΒΕ, µιλά στη Lifo για το πώς ένας από τους µεγαλύτερους εργοδότες στη χώρα, µε περισσότερους από 11.000 εργαζοµένους, κερδίζει παράλληλα και τον τίτλο Top Employer 2025.
ΦΙΛΙΩ ΡΑΓΚΟΥ