L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Η L’Oréal, ηγέτης στον χώρο των καλλυντικών και της ομορφιάς, αποδεικνύει ότι η οικονομική επιτυχία συνοδεύεται από ουσιαστική κοινωνική και περιβαλλοντική υπευθυνότητα. Στην Ελλάδα, η εταιρεία υλοποιεί σημαντικές πρωτοβουλίες στο πλαίσιο της βιώσιμης ανάπτυξης, όπως τη δημιουργία των δύο πρώτων Micro Forests σε συνεργασία με τον δήμο Αθηναίων και τον δήμο Περάματος, αναβαθμίζοντας την ποιότητα ζωής και ενισχύοντας τη βιοποικιλότητα της πόλης. Παράλληλα, μέσα από δράσεις κοινωνικής ενδυνάμωσης, εκπαιδευτικά προγράμματα και δομές υποστήριξης για γυναίκες και ευάλωτες ομάδες, η L’Oréal επιβεβαιώνει ότι η ανάπτυξη μπορεί να είναι καινοτόμα, συμπεριληπτική και βαθιά ανθρώπινη. Δεν δημιουργεί απλώς προϊόντα, δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς παγκοσμίως.

Ένα εργασιακό περιβάλλον που εξελίσσεται με τους ανθρώπους του

Η L’Oréal προάγει ενεργά ένα περιβάλλον εργασίας που ενθαρρύνει την πολιτισμική και κοινωνικοοικονομική ποικιλομορφία και επιταχύνει την ένταξη και υποστήριξη ατόμων με αναπηρίες. Λαμβάνει υπόψη τις ανάγκες όλων των ηλικιακών ομάδων και προωθεί την ισότητα των φύλων και τα συμπεριληπτικά περιβάλλοντα για τις LGBTQIA+ κοινότητες.

Όλες οι μάρκες στον όμιλο L’Oréal έχουν δεσμευτεί στη διαφορετικότητα, την ισότητα και τη συμπερίληψη (Diversity, Equity & Inclusion). 

  • Το 54% των ηγετικών θέσεων ανήκει σε γυναίκες.
  • Το 16% του εργατικού δυναμικού είναι άνω των 50 ετών.
  • Πάνω από 30 χρόνια δράσης υπέρ της ένταξης ατόμων με αναπηρίες.
  • 25.000 ευκαιρίες απασχόλησης σε άτομα κάτω των 30 ετών.

Οι ενέργειες αυτές αντανακλούν την εικόνα μιας εταιρείας που δεν προσαρμόζεται απλώς στις αλλαγές της εποχής αλλά τις οδηγεί, θέτοντας υψηλά πρότυπα εργασιακής κουλτούρας και συμπερίληψης.

Η ίδια υπευθυνότητα που χαρακτηρίζει τη σχέση του ομίλου L’Oréal με τους ανθρώπους της επεκτείνεται και στον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία ανταποκρίνεται στις ανάγκες της κοινωνίας και του περιβάλλοντος.

L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης Facebook Twitter

L’Oréal for the Future: Το περιβαλλοντικό όραμα

Το πρόγραμμα «L’Oréal for the Future» αποτελεί μια ολοκληρωμένη στρατηγική που στοχεύει στη μετάβαση σε ένα μοντέλο ανάπτυξης με μικρότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα και μεγαλύτερη διαφάνεια στις επιδόσεις της εταιρείας.

Στόχοι Βιωσιμότητας του Ομίλου L’Oréal έως το 2030:

Κλιματική Μετάβαση (Climate Transition)

  • 100% χρήση ανανεώσιμης ενέργειας σε εγκαταστάσεις και καταστήματα.
  • 57% μείωση εκπομπών GHG (Scope 1 & 2) σε σύγκριση με το 2019.
  • 28% μείωση εκπομπών GHG (Scope 3) από προμήθειες, μεταφορές προϊόντων & υλικών και επαγγελματικά ταξίδια.

Προστασία της Φύσης (Safeguard Nature)

  • 90% των βιολογικών υλικών σε φόρμουλες & συσκευασίες προερχόμενα από βιώσιμες πηγές.
  • 75% των συστατικών με φυσική ή ανακυκλωμένη προέλευση.
  • 100% ανακυκλωμένο ή επαναχρησιμοποιημένο νερό στις βιομηχανικές εγκαταστάσεις.
  • Ανάπτυξη προϊόντων εξοικονόμησης νερού για περιοχές με λειψυδρία.
  • Αναγέννηση περισσότερης γης από το οικολογικό αποτύπωμα της εταιρείας.

Κυκλική Οικονομία (Drive Circularity)

  • 50% στη χρήση παρθένου πλαστικού στις συσκευασίες έως το 2030.
  • 50% των υλικών συσκευασίας από ανακυκλωμένες ή βιολογικές πηγές.
  • 20% συρρίκνωση της packaging intensity σε σχέση με το 2019.

Μέσα από αυτούς τους στόχους, η L’Oréal υιοθετεί ένα σύγχρονο μοντέλο παραγωγής που δίνει προτεραιότητα στη βιωσιμότητα σε κάθε στάδιο της αλυσίδας αξίας.

Διεθνής αναγνώριση για την περιβαλλοντική συνέπεια

Η L’Oréal πέτυχε για δέκατη συνεχή χρονιά την ανώτατη περιβαλλοντική αξιολόγηση Triple A από τον CDP για την κλιματική αλλαγή, την προστασία δασών και την ασφάλεια υδάτων – η μοναδική παγκοσμίως με αυτήν τη διάκριση.
Βασικά αποτελέσματα: 91% ενέργεια από ΑΠΕ στις εγκαταστάσεις, 54% μείωση κατανάλωσης νερού ανά προϊόν, 93% βιολογικά συστατικά από ανιχνεύσιμες και βιώσιμες πηγές.

Η σταθερότητα των επιδόσεων αυτών αποδεικνύει ότι η βιωσιμότητα δεν αποτελεί τάση αλλά βαθιά ριζωμένη στρατηγική επιλογή.

L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης Facebook Twitter

Τα πρώτα Micro Forests στην Αθήνα και στο Πέραμα

Στο πλαίσιο του L’Oréal for the Future, η L’Oréal Hellas και ο δήμος Αθηναίων εγκαινίασαν το πρώτο Micro Forest στον λόφο Αλεπότρυπας στην Άνω Κυψέλη το 2024, ενώ φέτος προχώρησε σε ένα δεύτερο Micro Forest, σε συνεργασία με τον δήμο Περάματος – ένα έργο με άμεσο περιβαλλοντικό και κοινωνικό όφελος.

Τα περιβαλλοντικά οφέλη πολλαπλά, όπως:

  • Μείωση θερμοκρασίας έως 6°C.
  • Μείωση αστικής θερμικής νησίδας.
  • Απορρόφηση έως 3.300 κιλά CO2 ετησίως στην Άνω Κυψέλη, 1.850 κιλά CO2 ετησίως στο Πέραμα – στον 10ο χρόνο.
  • Βελτίωση ατμοσφαιρικής ποιότητας.
  • Μείωση θορύβου.
  • Προστασία από πλημμύρες.
  • Ενίσχυση αστικής χλωρίδας και πανίδας.

Η πρωτοβουλία αυτή λειτουργεί ως απόδειξη ότι οι διεθνείς περιβαλλοντικοί στόχοι μπορούν να μετατραπούν σε ουσιαστικές τοπικές δράσεις που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής.

Στο πλευρό της κοινωνίας και των ευάλωτων ομάδων

Η κοινωνική υπευθυνότητα βρίσκεται στον πυρήνα της λειτουργίας της L’Oréal, με προγράμματα που στηρίζουν συστηματικά άτομα και κοινότητες που το έχουν ανάγκη.

Καταρχάς είναι η ανθρωποκεντρική στήριξη. Η εταιρεία δεσμεύεται να συμβάλει στη διαμόρφωση ενός δικαιότερου, χωρίς αποκλεισμούς μέλλοντος, με έμφαση στις γυναίκες.

Επίσης, μέσω του L’Oréal Fund for Women και του Fondation L’Oréal, ενισχύει τη στήριξη γυναικών σε ευάλωτες κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες, αλλά και προωθεί την πρόσβαση σε εκπαίδευση, ηγεσία και επαγγελματική αυτοδυναμία.

Εξάλλου, οι κοινωνικοί στόχοι έως το 2030 για τον Όμιλο L’Oréal είναι:

  •  100.000 άτομα από ευάλωτες ομάδες με πρόσβαση στην απασχόληση
  •  100% στρατηγικοί προμηθευτές με αξιοπρεπείς συνθήκες διαβίωσης
  •  10 εκατομμύρια άνθρωποι ωφελούμενοι από κοινωνικά προγράμματα
  •  5 εκατομμύρια γυναίκες ενδυναμωμένες

Οι δράσεις των brands στην Ελλάδα

Οι επιμέρους πρωτοβουλίες των brands αποτελούν ζωντανά παραδείγματα του πώς μια εταιρεία μπορεί να επηρεάσει θετικά την κοινωνία μέσα από πρακτικές, στοχευμένες ενέργειες. Ενδεικτικά: 

  • Maybelline NY | Brave Together
  • L’Oréal Paris | Stand Up
  • Garnier | Green Beauty
  • La Roche-Posay | Cancer Support
  • Lancôme | Write Your Future
  • YSL Beauty | Abuse Is Not Love
  • L’Oréal Professional Products | 
  • Κοινωνικό Κομμωτήριο
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης Facebook Twitter

For Women in Science: Μια διεθνής προσπάθεια που αγγίζει και την Ελλάδα

Το ελληνικό πρόγραμμα L’Oréal-UNESCO λειτουργεί από το 2006 και έχει αναγνωρίσει 35 Ελληνίδες επιστήμονες, ενώ παγκοσμίως έχουν διακριθεί 3.900 γυναίκες.

Η πρωτοβουλία ενισχύει τη γυναικεία παρουσία στην επιστημονική έρευνα, αποδομώντας στερεότυπα και δίνοντας χώρο στην αριστεία.

Η καινοτομία στο DNA της L’Oréal

Στις 12 Ιουνίου 2025 ο Όμιλος L’Oreal αναδείχθηκε η πιο καινοτόμος εταιρεία στην Ευρώπη από το Fortune. Τα επιτεύγματα αυτά δείχνουν ότι η L’Oréal συνδυάζει τεχνολογία, επιστήμη και δημιουργικότητα, επανασχεδιάζοντας την εμπειρία της ομορφιάς για τις επόμενες δεκαετίες.

Πρόσφατα επιτεύγματα:

  •  L’Oréal Longevity Integrative Science™
  •  Lancôme Cell BioPrint
  •  AirLight Pro
  •  Colorsonic
  •  Water Saver
Good Living
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μοχλός ανάπτυξης αλλά και μεγάλη πρόκληση για τις επιχειρήσεις

Good Business Directory 6 / Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μοχλός ανάπτυξης αλλά και μεγάλη πρόκληση για τις επιχειρήσεις

Γιατί η ανάγκη επιτάχυνσης στις ψηφιακές δεξιότητες και τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στην υιοθέτηση τεχνολογιών αιχμής αποτελούν σημερα τισ πιο σημαντικές προκλήσεις στο επιχειρειν.
ΕΥΗ ΠΑΠΑΔΟΣΗΦΑΚΗ
Πόσο «ανθρώπινη» μπορεί να είναι η τεχνητή νοημοσύνη;

Good Business Directory 6 / Πόσο «ανθρώπινη» μπορεί να είναι η τεχνητή νοημοσύνη;

Η Γιάννα Ανδρονοπούλου, διευθύνουσα σύμβουλος της Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας, πιστεύει πως η τεχνητή νοημοσύνη μάς βοηθά να ενισχύουμε ό,τι είναι δημιουργικό και να παίρνουμε αποφάσεις με καλύτερα δεδομένα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ