Ο συγγραφέας Θανάσης Σκρουμπέλος είναι ένας Ολυμπιακός από τον Κολωνό

Ο συγγραφέας Θανάσης Σκρουμπέλος είναι ένας Ολυμπιακός από τον Κολωνό Facebook Twitter
0

Πώς και γαύρος;

Λόγω παρέας και χρώματος. Κάποια εποχή που το κόκκινο ερέθιζε τους ασφαλίτες και τους Θεολόγους το υιοθέτησα ως κόντρα. Ήταν την σκληρή οκταετία του Καραμανλή του πρώτου που μας έσερναν για εξακρίβωση οι ασφαλίτες ακόμη και για στραβοπάτημα.

Τότε ποιες ήταν οι διαφορές Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού;

Τότε οι διαφορές ορίζονταν κυρίως τοπικά. Οι Αθηναίοι ήταν με τον Παναθηναϊκό , οι Πειραιώτες οι περισσότεροι με τον Ολυμπιακό, οι Καισαριανιώτες με τον Αστέρα, οι Νεοσμυρνιώτες με τον Πανιώνιο κ.ο.κ.. Υπήρχαν και εξαιρέσεις όπως εγώ που ήμουν Κολωνιώτης . Βεβαίως πρώτα ήμουν Αττικός [η τοπική ομάδα] και μετά Ολυμπιακός. Οι ταξικοκοινωνικές διαφορές τότε συμβάδιζαν και με την γειτονιά που έμενες. Έτσι ο Πειραιάς ως εργατούπολη και λιμάνι αν και ιδρύθηκε από 
τους αστούς εμπόρους αγαπήθηκε από τον λαϊκό κόσμο.

Ήταν όντως τότε το ποδόσφαιρο πιο όμορφο;

Το ποδόσφαιρο τότε λόγω της εντοπιότητας, ήταν το "δικό μας πρόσωπο" και ο ποδοσφαιριστής το δικό μας παιδί και ο παράγοντας ο άνθρωπος μας με κύρος. Συγκινησιακά ήταν πιο έντονη η σχέση. Ειδάλλως τώρα παίζεται απείρως ωραιότερη μπάλα. Τότε ήταν οι καμινάδες , η μαγκιά κλπ. Με τον Μπούκοβι ήρθαν οι τακτικές και ο σχεδιασμός και ο επαγγελματισμός στις ειδικότητες.

Πιο όμορφο και από αυτό της Μπαρτσελόνα;

Η «Μπάρτσα» είναι χορευτικό γκρουπ. Εγώ αν και Μάντσεστερ κι ας μας κέρδισε, την χαζεύω. Είναι ο καινούργιος δρόμος στην μπάλα. Όπως κάποτε την κατέστρεψε το κατενάτσιο, τώρα την ξανακάνει ευφυές παιχνίδι και θέαμα η Μπάρτσα.

Ποιος ήταν ο παίκτης μορφή για σας;

Παίκτης μορφή που πάνω του γραφόταν όλα όσα ζητούσε κάνεις από τον παίκτη με την κόκκινη φανέλα ήταν ο Μουράτης για μένα.

Σήμερα;

Ελπίζω να λατρέψω τον Φετφατζίδη

Ποιο πρωτάθλημα έχετε πανηγυρίσει περισσότερο;

Αυτό με τον Μπόυκοβι το πρώτο του, που ήρθε μετά από ξηρασία έξι χρόνων και ταυτόχρονα παίξαμε την καλλίτερη μπάλα, με Γιούτσο, Μποτίνο, Σιδέρη,Αγανιάν, Αριστείδη Παπάζογλου, Ζαντερογλου κλπ.

Ποιο λιγότερο;

Κανένα , όλα με τον ίδιο ενθουσιασμό. Είμαι οπαδός, συμπάσχω

Σε ποιο ματς φτάσατε στα όρια σας;

Στο ματς με τον βαλτό από την Χούντα στρατιωτικό που έκανε υποδείξεις κατά την διάρκεια του παιχνιδιού στον Μποτίνο και ο Βασίλαρος του τα έχωσε. Σηκωθήκαμε η εξέδρα που ήμουν και βγάλαμε μαζί και το αντιχουντικό μας άχτι. Ήταν ίσως η δεύτερη μαζική αντίδραση κατά της χούντας, μετά την διαδήλωση του Απρίλη που είχε οργανώσει παράνομα ο Ρήγας στην οδό Αιόλου.

Ποιος συγγραφέας ταιριάζει με τον Ολυμπιακό;

Νομίζω ο Χέμινγουεϊ, ναι ταιριάζει με το κόκκινο, με την αδρή γραφή και μορφή του.

Τα βιβλία του Θανάση Σκρουμπέλου κυκλοφορούν από τις εκδόσεις Τόπος

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Για τους «εμπρηστές της Πάτρας»: Ιδεολογικές καταχρήσεις μιας φωτογραφίας

Οπτική Γωνία / Για τους «εμπρηστές της Πάτρας»: Ιδεολογικές καταχρήσεις μιας φωτογραφίας

Από που προκύπτει το αναρχικό, πόσο μάλλον κάποιο «κομμουνιστικό» προφίλ των «εμπρηστών»; Από ένα σκουλαρίκι, την είδηση για το χασίς και τα τσίπουρα, τα ρούχα που είναι αυτά που συναντάς σε πλήθος εικοσάρηδων σε πλατείες και δρόμους της χώρας;
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Υπάρχει όντως λόγος να επιστρέψει ο Τσίπρας;

Οπτική Γωνία / Υπάρχει όντως λόγος να επιστρέψει ο Τσίπρας;

Υπάρχει ανάγκη στην πολιτική ζωή για ένα νέο κόμμα; Υπάρχει κρίσιμος ζωτικός χώρος που δεν έχει εκπροσώπηση; Μπορεί να ξεπεραστούν ή, έστω, να αμβλυνθούν οι έντονα αρνητικές μνήμες από τη διακυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ; Είναι ο Αλέξης Τσίπρας το ιδανικό πρόσωπο;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ
Σουδάν: Ο ξεχασμένος πόλεμος και τα «παιδιά-πρόσφυγες» που κατηγορούνται ως διακινητές

Οπτική Γωνία / Σουδάν: Η μεγαλύτερη τραγωδία του αιώνα δεν γίνεται ποτέ πρωτοσέλιδο

Οι νεκροί από τις συγκρούσεις, την πείνα και τις επιδημίες υπολογίζεται συνολικά περί το 1 εκατ., και περισσότεροι από τους μισούς εξ αυτών είναι παιδιά. Μια εφιαλτική κατάσταση, που έχει όμως την «ατυχία» να περνά σε δεύτερη ή και τρίτη μοίρα, καθώς ούτε τα ΜΜΕ και τους διεθνείς οργανισμούς φαίνεται να συγκινεί ιδιαίτερα ούτε εντάσσεται εύκολα σε κάποιο πολιτικό αφήγημα ώστε να εμπνεύσει μαζικά κινήματα αλληλεγγύης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Εύα Ιλούζ, η Γάζα και μια εκδοτική επιλογή

Οπτική Γωνία / Η Εύα Ιλούζ, η Γάζα και μια εκδοτική επιλογή

Σκέψεις πάνω στην απόφαση του Oposito, ενός μικρού εκδοτικού οίκου που έχει δώσει ενδιαφέροντα δείγματα ανήσυχης κοινωνικής και πολιτισμικής σκέψης, για την «αποδέσμευσή» του σε σχέση με το βιβλίο της κοινωνιολόγου Eύα Ιλούζ «Ψυχρή τρυφερότητα. Η άνοδος του συναισθηματικού καπιταλισμού».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες

Ακροβατώντας / Ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες

Ένα εντυπωσιακά μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας είναι διατεθειμένο να δώσει «συγχωροχάρτι» για ένα μεγάλο οικονομικό σκάνδαλο, αρκεί οι εμπλεκόμενοι να τηρήσουν ακροδεξιά και ρατσιστική στάση στο μεταναστευτικό.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ
Πέντε ιδρύματα πρώην πρωθυπουργών και ένα ινστιτούτο. Ποιος είναι ο ρόλος τους και πώς χρηματοδοτούνται

Ρεπορτάζ / Τα ιδρύματα των πρώην πρωθυπουργών: Ποιος είναι ο ρόλος τους και πώς χρηματοδοτούνται

Τυπικά, σκοπός τους είναι η διατήρηση των αρχείων και η προβολή του έργου πρώην πρωθυπουργών. Στην πράξη, όμως, λειτουργούν και ως think tanks και πολιτικά εργαλεία επιρροής.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Αστικές Συγκοινωνίες: Mια αθόρυβη ιδιωτικοποίηση που προκαλεί κρότο

Ρεπορτάζ / Αστικές Συγκοινωνίες: Mια αθόρυβη ιδιωτικοποίηση που προκαλεί κρότο

Τα πρόσφατα ατυχήματα με αστικά λεωφορεία φέρνουν στο προσκήνιο το θέμα της εκχώρησης συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ και καταγγελίες για θεσμικές αστοχίες. Οι εμπλεκόμενες πλευρές μιλάνε στη LiFO.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ