Sakis Rouvas in extremis

Sakis Rouvas in extremis Facebook Twitter
Ο ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΗ ΓΙΟΥΡΟΒΙΖΙΟΝ. Ετεροθαλής αδελφός του Ηλία Ψινάκη. Ήταν μουγγός ως τα 12, σκέφτεται να βγάλει δίσκο με αρχοντορεμπέτικα και να ανέβει στη σκηνή της Μόσχας με ένα γουρούνι.
0

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Κέρκυρα. Μητέρα μου είναι η Νάνα Μούσχουρη και πατέρας μου ένας Αλβανός λαδέμπορος όπλων, του οποίου το όνομα δεν έμαθα ποτέ. Η Νάνα Μούσχουρη με έδωσε για υιοθεσία, επειδή δεν ήθελε να καταστρέψει την καριέρα της. Έμαθα πως είμαι γιος της όταν ήμουν 28 ετών. Το 1987 ο Ηλίας Ψινάκης ήρθε στο Ποντικονήσι και μου εξομολογήθηκε πως αυτός είναι ο πατέρας μου, αλλά μετά από χρόνια έμαθα πως είναι αδελφός μου - είναι γιος της Νάνας Μούσχουρη από την παράνομη σχέση της με τον Μικ Τζάγκερ.

Μέχρι τα 12 δεν μιλούσα και όλοι νόμιζαν πως είμαι μουγγός. Το πρωί του Μεγάλου Σαββάτου του 1984, μετά την πρώτη Ανάσταση, έφαγα μια κανάτα στο κεφάλι και άρχισα να τραγουδάω το «Ζαβαρακατρανέμια». Όλοι μίλησαν για θαύμα. Αργότερα έμαθα πως την κανάτα την είχε πετάξει η Άντζελα Γκερέκου. Στην Άντζελα οφείλω την καριέρα μου.

Στην εφηβεία μου οργανώθηκα στην ΚΝΕ και είχα για καθοδηγητές τον Γιώργο Κατσαρό και τη Ρένα Βλαχοπούλου. Την ημέρα που διαλύθηκε η Σοβιετική Ένωση, ένιωσα να χάνεται η γη κάτω από τα πόδια μου. Ήπια έξι μπουκάλια βότκα και έκλαιγα όλη τη νύχτα. Ήταν η μοναδική φορά που έκλαψα στη ζωή μου.

Στη διάρκεια του Φεστιβάλ ΚΝΕ-Οδηγητή στην Παλαιοκαστρίτσα με διέγραψαν από το Κόμμα. Ήθελα να τραγουδήσω το «Jailhouse Rock», αλλά τα τραγούδια του Elvis Presley θεωρούνταν ακόμα αντιδραστικά από την Κεντρική Επιτροπή. Τελικά, τραγούδησα τη «Διεθνή» και το «Ακορντεόν», κουνώντας τους γοφούς μου σαν τον Elvis. Την επόμενη μέρα με διέγραψαν. Τότε κατάλαβα πώς είχε αισθανθεί ο Άρης Βελουχιώτης. Το ΚΚΕ τρώει τα παιδιά του.

Μετά τη διαγραφή μου, η Κέρκυρα δεν με χωρούσε πια.Μετακόμισα στην Πάτρα και οργανώθηκα σε μια ομάδα καρναβαλιστών που είχαν ντυθεί μαζορέτες. Η παρουσία μου τράβηξε την προσοχή του Άλκη Στέα που με ρώτησε αν ενδιαφέρομαι να γίνω βοηθός σερβιτόρου στην ταβέρνα του «Τζίμη του Χοντρού». Αμέσως κατάλαβα πως ήταν η ευκαιρία της ζωής μου. Σερβίριζα με μεγάλη επιτυχία τους πελάτες και στο τέλος του προγράμματος με άφηναν και έλεγα μερικά τραγούδια του Στέλιου Καζαντζίδη. Μετά έμαθα πως ήταν κόλπο του μαγαζάτορα για να αδειάζει το μαγαζί και να μην ξημερωνόμαστε.

Έκανα το ντεμπούτο μου στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης το 1991, με το τραγούδι «Πάρ' τα». Ο αρχικός τίτλος του τραγουδιού ήταν «Πάρ' τα μωρή άρρωστη», αλλά οι δημιουργοί του φοβήθηκαν πως περιόριζε το κοινό, αφού απευθυνόταν μόνο σε γυναίκες. Το άλλαξαν σε «Πάρ' τα να μη στα χρωστάω» και τελικά κατέληξαν στο «Πάρ' τα» που είναι πιο ουδέτερο και, άρα, πιο pop. Τα πήραν όλοι με το τραγούδι μου και την επόμενη ημέρα όλη η Ελλάδα μιλούσε για μένα. Πολύ αργότερα έμαθα τι έλεγαν για μένα και στενοχωρήθηκα πάρα πολύ.

Ο Ηλίας Ψινάκης -εκτός από ετεροθαλής αδελφός μου- ήταν ένα μεγάλο σχολείο για μένα. Με έμαθε να χαμογελάω διαρκώς. Και όχι μόνο να χαμογελάω αλλά να χαμογελάω με νόημα. Αν το καλοσκεφτείτε, είναι σαν να έχω κάνει πλαστική. Το στόμα μου δεν κλείνει με τίποτα. Χαμογελάω με νόημα ακόμα και στις κηδείες και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μου την πέφτουν τόσο οι χήρες όσο και οι νεκροθάφτες. Το πιο σημαντικό που μου έμαθε ο Ηλίας ήταν ο σωστός τρόπος να κάνω αποτρίχωση. Μου δίδαξε τη χαλάουα και έτσι σταμάτησα να παλεύω με τα ξυραφάκια.

Στην πραγματικότητα, ο Ηλίας Ψινάκης είναι δικό μου δημιούργημα. Πριν γνωριστούμε, δεν τον ήξερε κανείς. Ο λόγος που αποφάσισα να χωρίσουν οι δρόμοι μας ήταν ότι υπήρχε ο κίνδυνος να αρχίσω να μιλάω σαν κι αυτόν. Αν άρχιζα να λέω «θεά», «γλυκιά» και «κουλό», θα ξενέρωναν τα κοριτσάκια και θα πήγαινε η καριέρα μου στο διάολο. Απέφευγα να μιλάω, μήπως μου ξεφύγει κάνα «άι μωρή». Με όλους αυτούς που ήταν γύρω μου επί δεκαπέντε χρόνια, είναι απορίας άξιο πώς δεν μιλάω καλιαρντά. Ευτυχώς, δεν είμαι καλός στις ξένες γλώσσες. Όταν φόρεσα τη φούστα του Valentino, πολλοί με κατέκριναν. Δεν γνωρίζουν, όμως, πως ο Ηλίας, εκτός από φούστα, ήθελε να φορέσω ζαρτιέρες, γόβες και σουτιέν. Ύψωσα το ανάστημά μου και τελικά φόρεσα μια μάξι φούστα, αν και ο Ηλίας επέμενε να φορέσω ένα καυτό μίνι με κουραδοκόφτη. Εκείνη την ημέρα κατάλαβα πως μπορούσα να πάρω την καριέρα μου στα χέρια μου.

Η απογείωση της καριέρας μου οφείλεται στην κινητή τηλεφωνία. Δεν ξέρω γιατί διάλεξαν για τη διαφημιστική καμπάνια κινητής τηλεφωνίας έναν άνθρωπο που έλεγε μόνο «ουάου», αλλά μου άλλαξαν τη ζωή, αφού με έβαλαν στη διαδικασία να πλουτίσω το λεξιλόγιό μου. Τώρα που μεγάλωσα κάπως, σκέφτομαι σοβαρά να κάνω στροφή στην καριέρα μου και να διαφημίζω αυτοκίνητα και προϊόντα για μεγαλύτερες ηλικίες. Για να συμβεί αυτό, θα πρέπει να αλλάξω λίγο την εμφάνισή μου και το ρεπερτόριό μου. Σκοπεύω να αφήσω μουστάκι και να βγάλω ένα δίσκο με αρχοντορεμπέτικα.

Η καλή φωνή είναι πρόβλημα για έναν όμορφο τραγουδιστή.Το κοινό εστιάζει στη φωνή και δεν δίνει σημασία στην εμφάνιση. Το σώμα μου θα περνούσε απαρατήρητο, αν είχα μια εντυπωσιακή φωνή. Νομίζω πως μπορώ να κάνω καριέρα στον κινηματογράφο, αλλά είναι κρίμα που οι ταινίες είναι ομιλούσες. Αν ζούσα στην εποχή του βωβού κινηματογράφου, θα μπορούσα να γίνω ο μεγαλύτερος σταρ του κόσμου. Θα ξεπερνούσα και τον Τσάρλι Τσάπλιν.

Ήταν δική μου επιλογή να με πλαισιώνουν στις φετινές μου εμφανίσεις οι αδελφές Μαγγίρα.Αρχικά, σκεφτόμουν να συνεργαστώ με τους αδελφούς Κατσάμπα, αλλά φοβήθηκα πως θα με επισκιάσουν και θα μου κλέψουν τη δόξα.

Τη μεγαλύτερη χαρά της ζωής μου την ένιωσα όταν έγινα πατέρας. Βέβαια, είμαι πάντα γελαστός και κάποιοι δεν κατάλαβαν πόσο πολύ χάρηκα. Αποφάσισα να κάνω παιδί όταν άρχισαν να έρχονται στα καμαρίνια οι πρώτες Ρουβίτσες μαζί με τα παιδιά τους. Μια Ρουβίτσα, μάλιστα, είχε γίνει γιαγιά. Μου έλειψε πολύ η κόρη μου στη διάρκεια της περιοδείας για τη Γιουροβίζιον. Ήθελα πολύ να τη θηλάζω. Ο γιατρός μου είπε να τη θηλάζω όσο θα κατεβάζω γάλα. Ξέρω πως ο θηλασμός χαλαρώνει το όμορφο στήθος μου, αλλά για χάρη του μωρού μου είμαι διατεθειμένος να κάνω κάθε θυσία. Ακόμα και τους κοιλιακούς μου θα θυσίαζα για χάρη της. Σκέφτομαι τη μέρα που η κόρη μου θα δει για πρώτη φορά τον εαυτό της στον καθρέφτη. Προσπαθεί η κακομοίρα να δει τη φάτσα της στον καθρέφτη, αλλά με την Κάτια κι εμένα μέσα στο σπίτι, δεν υπάρχει ποτέ καθρέφτης ελεύθερος.

Ειλικρινά, ούτε εγώ δεν ξέρω πώς ακριβώς θα παρουσιαστεί το «This is our night» στη σκηνή της Γιουροβίζιον. Τα πράγματα αλλάζουν από μέρα σε μέρα. Η τελευταία ιδέα του Φωκά Ευαγγελινού είναι να ανεβάσει δίπλα μου στη σκηνή ένα γουρούνι με γρίπη. Το γουρούνι θα κυλιέται στις λάσπες και στο τέλος του τραγουδιού θα το φιλάω στο στόμα. Είναι καλή ιδέα, αλλά ίσως το αλλάξουμε γιατί μάθαμε πως υπάρχει γουρούνι και στη συμμετοχή του Αζερμπαϊτζάν.

Οι Αθηναίοι
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κορμί κι αλάτι, Μπέσσυ μου!

Οι Αθηναίοι / Κορμί κι αλάτι, Μπέσσυ μου!

Η καριέρα της μετράει πάνω από μισό αιώνα. Αν και έχει να βγάλει δίσκο από το 1983, τα τραγούδια που ηχογράφησε μέσα σε μια δεκαετία έχουν απήχηση σήμερα σε 17χρονα παιδιά, κι αυτό την κάνει να νιώθει έφηβη. Η Μπέσσυ Αργυράκη αφηγείται τη ζωή της στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αγγελική Αντωνοπούλου

Οι Αθηναίοι / Αγγελική Αντωνοπούλου: «Τι να σου πει η τέχνη με μια τέτοια καθημερινότητα»

Είναι ιδιοκτήτρια μιας σημαντικής γκαλερί της πόλης. Πιστεύει πως πλέον δεν υπάρχουν πολλοί γκαλερίστες ή συλλέκτες που να παθιάζονται με την τέχνη. Είναι σίγουρη, όμως, πως το να ανακαλύπτεις την ομορφιά στην τέχνη είναι ό,τι πιο αισιόδοξο. Η Αγγελική Αντωνοπούλου αφηγείται τη ζωή της στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Εμμανουήλ Καραλής: Πολλοί είναι δίπλα σου στα μετάλλια, στο χειροκρότημα και στη λάμψη, αλλά μετά οι προβολείς σβήνουν

Οι Αθηναίοι / Manolo: «Πολλοί είναι δίπλα σου στα μετάλλια, αλλά μετά οι προβολείς σβήνουν»

Έχει μάθει να περνά τον πήχη, να ξεπερνά τους φόβους και να καταρρίπτει στερεότυπα. Θεωρεί ότι η ζωή του αθλητή μοιάζει πολύ με τη ζωή του μοναχού. Ο πρωταθλητής στο άλμα επί κοντώ αφηγείται τη ζωή του και μιλά για τα παιδικά του χρόνια, τις όμορφες και δύσκολες στιγμές, την ψυχική του υγεία, τον έρωτα, την πίστη και την αγάπη που τον κρατούν όρθιο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Αγγελική Στελλάτου

Οι Αθηναίοι / Αγγελική Στελλάτου: «Έχει σημασία να μιλήσω για μένα;»

Το άστρο της ξεχώρισε δίπλα στον Δημήτρη Παπαιωάννου τα πρώτα χρόνια της Ομάδας Εδάφους. Μετά, διέγραψε τη δική της αταλάντευτη πορεία. Η Αγγελική Στελλάτου αφηγείται τη ζωή της στη LiFO, αν και πιστεύει ότι δεν «έχει σημασία να μιλάμε για εμάς σε έναν κόσμο όπου συμβαίνουν πράγματα τρομακτικά»
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι να παραμένεις καλός άνθρωπος»

Οθόνες / Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι η καλοσύνη»

Υπήρξε από τις πιο αναγνωρίσιμες διεθνώς τηλεοπτικές περσόνες, όντας ο κεντρικός παρουσιαστής του MTV. Σήμερα ο 66χρονος τηλεοπτικός παραγωγός, συγγραφέας και σεναριογράφος ζει πλέον μόνιμα στην Αθήνα, όμως ο έρωτας με την Ελλάδα κρατάει από πολύ παλιά. Ο Steve Blame αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Θανάσης Τριαρίδης: Οι μετανάστες θα σώσουν τον κόσμο. Χωρίς αυτούς είμαστε χαμένοι

Βιβλίο / Θανάσης Τριαρίδης: «Οι μετανάστες θα σώσουν τον κόσμο. Χωρίς αυτούς είμαστε χαμένοι»

Έγινε αντιρρησίας συνείδησης, γιατί πιστεύει ότι ο στρατός είναι μια δοξολογία εκμηδένισης του άλλου. Άφησε τη Θεσσαλονίκη επειδή τον έπνιγε ο εθνοφασισμός της. Στην Αντίς Αμπέμπα υιοθέτησε την κόρη του, Αργκάνε. Ο συγγραφέας της «Τριλογίας της Αφρικής», Θανάσης Τριαρίδης, αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ανδρέας Αποστολίδης, συγγραφέας, σκηνοθέτης

Οι Αθηναίοι / Ανδρέας Αποστολίδης: «Πλέον το αστυνομικό μυθιστόρημα ανθεί ως παραγωγή, αλλά δεν ανανεώνεται»

Επί δικτατορίας σχετιζόταν με παράνομες οργανώσεις και έφτασε να κατηγορηθεί ως ηθικός αυτουργός της κατάληψης του Πολυτεχνείου. To ταξίδι του με την αστυνομική λογοτεχνια ξεκίνησε με μια μετάφραση του Ρέιμοντ Τσάντλερ. Σειρά πήραν η Χάισμιθ, ο Ελρόι και άλλοι σπουδαίοι συγγραφείς. Μετά, έγραψε τα δικά του μυθιστορήματα, ασχολήθηκε με την αρχαιοκαπηλία και το ντοκιμαντέρ. O Ανδρέας Αποστολίδης αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Οι Αθηναίοι / Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Θυμάται ακόμα τα καμιόνια με τους νεκρούς στην κατοχή. Της λείπει η καλοσύνη που είχαν οι παλιοί Αθηναίοι. Ο Μάνος Χατζιδάκις της άλλαξε τη ζωή, ενώ θυμάται ακόμα την παρέα του Φλόκα. Ο Μπομπ Ντίλαν είχε δηλώσει στο «Rolling Stone» ότι αυτή και η Ουμ Καλσούμ είναι οι αγαπημένες του τραγουδίστριες. Η Νανά Μούσχουρη αφηγείται τη ζωή της στη LiFO
ΦΩΤΗΣ ΒΑΛΛΑΤΟΣ
Νεριτάν Ζιντζιρία: «Η Ελλάδα έχει φετίχ να βαφτίζει τους νέους "φαινόμενα"»

Οθόνες / Νεριτάν Ζιντζιρία: «Η Ελλάδα έχει φετίχ να βαφτίζει τους νέους "φαινόμενα"»

Όταν αποφάσισε να γίνει κινηματογραφιστής, του είπαν ότι θα πεινάσει, αλλά με έναν πολύ δημιουργικό τρόπο. Έκανε τις πρώτες του ταινίες κυριολεκτικά με χώμα και νερό, αλλά πλέον τρέχει παράλληλα οκτώ πρότζεκτ. Κάνει σινεμά συνομιλώντας με το σινεμά του Γιάνναρη, του Δαμιανού, του Παπατάκη. Ο Νεριτάν Ζιντζιρία αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Μπέζος

Οι Αθηναίοι / Γιάννης Μπέζος: «Ίσως είμαι λίγο παλιομοδίτης»

Δεν έκανε ποτέ διαχωρισμούς ανάμεσα στο εμπορικό και το ποιοτικό. Πιστεύει πως κάνει μια παράξενη και αιρετική δουλειά: να πείσει τον θεατή να ξεχάσει πως είναι ο Μπέζος που πάρκαρε το αυτοκίνητό του έξω από το θέατρο - και να τον ταξιδέψει σε έναν άλλο κόσμο. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τζένη Μαρκέτου

Οι Αθηναίοι / Τζένη Μαρκέτου: «Οι καλλιτέχνες δεν έχουμε ανακαλύψει τον τροχό»

Στην Αμερική έμαθε πως η τέχνη είναι κοινωνική υπόθεση, πως ο κόσμος δεν εξαντλείται στις γκαλερί. Η πρώτη της παρέμβαση σε δημόσιο χώρο, που προκάλεσε αντιδράσεις, της δίδαξε ότι ένα έργο οφείλει να μοιάζει σαν να υπήρχε πάντα εκεί. Με τη νέα της εγκατάσταση στο Μέγαρο Μουσικής μάς υπενθυμίζει ότι δεν είμαστε οι πρωταγωνιστές της φύσης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Οι Αθηναίοι / Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Ως παιδί, σχεδίαζε δρόμους στην άμμο. Αργότερα, υπερασπίστηκε την αρχιτεκτονική ως τέχνη ζωής. Με τη σύντροφο και συνεργάτιδά του Σουζάνα έζησαν μια ζωή όπου το «εγώ» έγινε «εμείς», μέχρι την απώλειά της που τον σημάδεψε βαθιά. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ελένη Ερήμου: «Οι άνθρωποι δεν ντρέπονται για τίποτα πια»

Θέατρο / Ελένη Ερήμου: «Οι άνθρωποι δεν ντρέπονται για τίποτα πια»

Παραμένει μέχρι σήμερα μία από τις ομορφότερες γυναίκες που πέρασαν από το ελληνικό θέατρο και το σινεμά. Από νωρίς επέλεξε να ζει και έξω από το θεατρικό συνάφι. «Δεν μπορώ να ξυπνάω κάθε πρωί και να αναρωτιέμαι τι θα παίξω ή που θα παίξω» δηλώνει ενώ θεωρεί τη μοναχικότητα πηγή δημιουργικότητας. Η Ελένη Ερήμου αφηγείται τη ζωή της στη LifO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αλεξάνδρα Λαδικού: «Δεν νοσταλγώ τίποτα. Πέρασα και ωραία και καλά»

Οι Αθηναίοι / Αλεξάνδρα Λαδικού: «Δεν νοσταλγώ τίποτα. Πέρασα και ωραία και καλά»

Ξεκίνησε από τα καλλιστεία, για μία ψήφο δεν στέφθηκε Μις Κόσμος, έπαιξε δίπλα στον Κουν, υπήρξε μούσα του Τάκη Κανελλόπουλου, αλλά κυρίως του Ανδρέα Βουτσινά. Στα 92 της ακόμα οδηγεί και παρακολουθεί θέατρο, ελπίζοντας πάντα να βρει καλά στοιχεία, ακόμα και σε κακές παραστάσεις.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Νίκος Ζιώγαλας

Μουσική / Νίκος Ζιώγαλας: «Δεν ξέρεις ποτέ πώς θα τα φέρει η ζωή, να είσαι ευγενικός, να παλεύεις για την καλοσύνη»

Aπό πολύ νωρίς, η μουσική τον χτύπησε στο δόξα πατρί, μπήκε σε αυτό το τριπ και δεν βγήκε ποτέ. «Σαν star του σινεμά», «Πάρε με απόψε πάρε με», «Βασιλική», «Βέροια, Θεσσαλονίκη, Αθήνα», «Πέρασε η μπόρα» και για πολλά ακόμα τραγούδια ευθύνεται ο τραγουδιστής και τραγουδοποιός που σήμερα αφηγείται τη ζωή του στη LifO
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Δημήτρης Γκιώνης, οι ένδοξες μέρες της «Ελευθεροτυπίας» και το σημερινό μιντιακό σούπερ μάρκετ

Οι Αθηναίοι / O Δημήτρης Γκιώνης, οι ένδοξες μέρες της «Ελευθεροτυπίας» και το σημερινό μιντιακό σούπερ μάρκετ

Ο 81χρονος δημοσιογράφος και συγγραφέας που για δεκαετίες διηύθηνε τις πολιτιστικές σελίδες της Ελευθεροτυπίας, αφηγείται τη συναρπαστική καριέρα του στη LiFO
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

Οι Αθηναίοι / Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

«Τρεις Χάριτες», «Βίρα τις Άγκυρες», «Δις εξαμαρτείν», «Safe Sex», «Το Κλάμα βγήκε από τον Παράδεισο», «Μπαμπάδες με ρούμι». Λίγοι μας έχουν κάνει να γελάσουμε τόσο τα τελευταία 30 χρόνια όσο ο Μιχάλης Ρέππας. Ο ηθοποιός, συγγραφέας και σκηνοθέτης που εξαιτίας του «το Τζέλα Δέλτα δεν είχε φουγάρα» αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ