Άλεξ Καββαδίας

Άλεξ Καββαδίας Facebook Twitter
0

Γεννήθηκα στο Σίντνεϊ, στην Αυστραλία, από γονείς Έλληνεςμε ρίζες απ' την Κέρκυρα. Μέναμε στα προάστια, σε ένα μέρος με πολλούς μετανάστες που ζούσαν σύμφωνα με τις παραδόσεις και τον τρόπο ζωής της Ελλάδας του ‘50. Μια μικρή Αθήνα, αλλά σε άλλη εποχή.

Ήμουν πολύ κακομαθημένο παιδί, με πολλά παιχνίδια και πισίνα, αλλά μεγάλωσα σε ένα περιβάλλον πολύ ασφυκτικό. Οι άνθρωποι στην Αυστραλία έχουν πολύ πιο στενές σχέσεις, όταν είσαι έξω απ' την Ελλάδα η κοινωνία είναι πολύ πιο κλειστή. Ως παιδί ήμουν αναγκασμένος να περιτριγυρίζομαι από τους ανθρώπους που ήξεραν οι γονείς μου. Πήγα σε ελληνικό σχολείο με ελληνικούς χορούς και τέτοια, αλλά εκεί τα πράγματα άλλαξαν για μένα, ευτυχώς: Έκανα καινούργιους φίλους που είχαν τα ίδια ενδιαφέροντα.

Μου αρέσει η Αυστραλία, δεν έχω όμως επιστρέψει για πολλά χρόνια. Δεν έχω πολλά εκεί. Η αδελφή μου παντρεύτηκε Έλληνα και ζει εδώ -έχω και δυο ανιψιούς που αγαπάω πραγματικά-, η μητέρα μου μας επισκέπτεται κάθε χρόνο, ο πατέρας μου έχει πεθάνει. Είναι πιο εύκολη η ζωή στην Αυστραλία, επειδή η κυβέρνηση βοηθάει τους ανθρώπους, σε στηρίζει, έχεις ευκαιρίες να προχωρήσεις, δεν υπάρχει τόση φτώχια. Ακόμα και στη μουσική έχεις περισσότερες ευκαιρίες, γιατί είναι πιο μεγάλη η αγορά. Παρ' όλα αυτά, μου αρέσει η Αθήνα, έχω επιλέξει να μένω εδώ.

Πάντα ήθελα να γίνω διασκεδαστής. Η μουσική ήταν η μεγαλύτερη αγάπη μου, γι' αυτό λάβαινα μέρος σε πολλούς διαγωνισμούς ταλέντων από τότε που ήμουν έφηβος. Έφτιαξα ένα ροκ γκρουπ με φίλους μου, τους Nix, και γράφαμε demo κασέτες, δεν προχωρήσαμε όμως περισσότερο. Άλλαξα πολλά επαγγέλματα, δοκίμασα διάφορα, όλα κατά κάποιον περίεργο τρόπο είχαν σχέση με τη διασκέδαση. Το πραγματικό μου όνειρο ήταν να τραγουδήσω, και να 'μαι σήμερα εδώ.

Όταν τέλειωσα το σχολείο πήγα για τρία χρόνια στη δραματικήσχολήκαι μετά σπούδασα διαφήμιση για ένα εξάμηνο. Ήθελα να γίνω ηθοποιός. Δεν τα κατάφερα.

Ασχολούμαι με τη μόδα από μικρός. Έστω και άτυπα. Η μαμά μου με έπαιρνε πάντα μαζί της όταν πήγαινε να ψωνίσει ρούχα, ζητούσε τη γνώμη μου. Θυμάμαι κάποια φορά που ψώνιζε σε ένα πολυκατάστημα ότι έφυγα και πήγα στην αίθουσα με τα παιχνίδια και την έχασα και μετά τη φώναζαν απ' τα μεγάφωνα. Με είχαν βρει μόνο μου να κλαίω...

Στην Ελλάδα ήρθα το 1999 για διακοπές και τελικά έμεινα. Η ξαδέρφη μου η Όλγα με έπεισε να μείνω. Μια βραδιά σε ένα πάρτι γνώρισα μία booker που ήθελε να με αντιπροσωπεύει, με έπεισε να δοκιμάσω το μόντελινγκ και έτσι ξεκίνησε η καριέρα μου εκεί. Σκέφτηκα να το κάνω για λίγο για να βγάλω λεφτά, είχα επιτυχία και το συνέχισα.

Όταν πρωτοήρθα στην Ελλάδα έμοιαζα να είμαι από άλλο πλανήτη, ήμουν πολύ ευγενικός, έλεγα ευχαριστώ συνέχεια - έτσι είχα μάθει. Μετά κατάλαβα ότι δεν χρειάζεται να το κάνεις αυτό γιατί οι Έλληνες σε περνάνε για ούφο.

Κάποια στιγμή γνώρισα τον Γιάννη απ' τους Matisse, πάλι σε πάρτι. Δεν τους ήξερα, μου είπε ότι ήταν σε κάποιο γκρουπ και γι' αστείο του είπα «τραγουδάω, αν ποτέ χρειαστείτε τραγουδιστή, πάρτε εμένα». Μετά από μήνες μου τηλεφώνησε, με κάλεσε να με ακούσουν και τα υπόλοιπα είναι ιστορία.

Είναι πολύ σημαντική η εικόνα σου, μια λεπτομέρεια που μπορεί να σε κάνει ξεχωριστό. Όταν πρωτοξεκίνησα είχα τα μαλλιά μου κοντά και δεν είχα πολλές προτάσεις. Όταν άφησα τα μαλλιά μου μακριά κι έγιναν μπούκλες έγινε κάτι περίεργο: ξαφνικά έκλεινα δουλειές, καμπάνιες κάθε εβδομάδα, editorial μόδας, πολλοί άνθρωποι από το χώρο με αναγνώριζαν απ' τα μαλλιά μου.

Είμαι αρκετά τυχερός, έχει παίξει μεγάλο ρόλο η τύχη για να φτάσω μέχρι εδώ, υπάρχουν άνθρωποι που είναι πιο ταλαντούχοι από μένα οι οποίοι δεν είχαν τις ευκαιρίες που μου δόθηκαν. Έχω δουλέψει όμως σκληρά, δεν φτάνει η τύχη. Χρειάζεται ταλέντο και δουλειά.

Επιτυχία είναι να είσαι ευτυχισμένος με αυτό που κάνεις, με τη ζωή σου. Να κάνεις κάτι δημιουργικό και να εκπληρώνεις το όνειρό σου. Δεν σημαίνει λεφτά. Μου φτάνει η ικανοποίηση που μου δίνει, είμαι πολύ χαρούμενος που μου συμβαίνει όλο αυτό. Κάθε φορά που είμαι στη σκηνή είμαι ευτυχισμένος. Δεν μπορώ να το περιγράψω. Είναι σαν να θέλεις να κάνεις κάτι πολύ και μετά να τα καταφέρνεις. Φαντάζομαι αυτό σημαίνει ευτυχία, να μη θέλεις να τελειώσει αυτό που ζεις, να σκέφτεσαι «Θεέ μου, κάνε να κρατήσει ακόμα λίγο!».

Είμαι συνήθως εξωστρεφής και μιλάω πολύ, αλλά κατά βάθος είμαι ντροπαλός. Αυτό είναι κάτι που δεν αντέχω στον εαυτό μου. Με ενοχλεί επίσης η νευρικότητά μου, που είμαι αμήχανος όταν δεν πρέπει.

Δεν είμαι μοναχικός τύπος, δεν με εκφράζει η μοναξιά του καλλιτέχνη και η μελαγχολία. Θέλω πάντα να έχω ανθρώπους γύρω μου, ζω με άλλους ανθρώπους, βγαίνω συχνά, δεν επιτρέπω στον εαυτό μου να είναι μοναχικός.

Μου αρέσει ο DavidBowie, είναι κάποιος στον οποίο θα ήθελα να μοιάσω. Μου αρέσουν οι αλλαγές του, το glam rock, ο ρόλος του στη μουσική, το ότι έπαιζε με τη σεξουαλικότητά του. Στην Ελλάδα κανείς δεν κάνει κάτι ακραίο, φοβούνται να παίξουν με την εικόνα τους. Θα 'θελα να κάνω ό,τι μου 'ρθει, να εκφραστώ, χωρίς να με νοιάζει τι θα πουν οι άνθρωποι.

Δεν φτάνει μόνο η μουσική, αν θέλεις να ξεχωρίσεις. Η μουσική είναι σπουδαία, αλλά η εικόνα είναι το ίδιο σημαντική. Θα μπορούσα να κάνω κάτι ακραίο, αλλά όχι για να προκαλέσω - πράγματα που αισθάνομαι, τίποτα όμως που θα εξέθετε το γκρουπ. Με κανέναν τρόπο.

Οι φίλοι μου είναι κάτι σαν φύλακες-άγγελοί μου. Ο Filep, ο Beka και ο Στέλιος είναι εκεί πάντα και με στηρίζουν. Έχουν καθορίσει κατά κάποιον τρόπο τη ζωή μου, μου δίνουν ώθηση να συνεχίσω να είμαι εγώ. Με κάνουν να αισθάνομαι ασφάλεια.

Περισσότερο απ' όλα φοβάμαι το θάνατο. Όχι να μην πεθάνω και χαθώ, αλλά να μη στεναχωρήσω τους ανθρώπους που θα αφήσω πίσω μου. Δεν μπορώ να φανταστώ τη μάνα μου να θρηνεί, τρελαίνομαι. Θέλω όλοι οι άνθρωποι γύρω μου να είναι χαρούμενοι και να γελάνε.

Σε μια συνεργασία δεν χρειάζεται να κάνεις συμβιβασμούς, χρειάζεται απλά να είσαι ο εαυτός σου. Δεν έχω συμβιβαστεί ποτέ στη ζωή μου, ούτε πρόκειται να το κάνω. Ακόμα κι αν έχει κόστος.

Ο έρωτας είναι πολύ σημαντικόςγιατί είναι βασικός παράγοντας για πραγματική ευτυχία. Το να αγαπάς και να αγαπιέσαι.

Την αγαπάω την Αθήνα. Μου αρέσει ο ήλιος της και ο ρυθμός της πόλης, η ασφάλειά της, που μπορείς να περπατάς στο δρόμο χωρίς να φοβάσαι. Συνήθως στην Ευρώπη δεν συμβαίνει αυτό. Μου αρέσει που οι άνθρωποι βρίσκουν χρόνο για καφέ ακόμα και τις ημέρες που δουλεύουν, που βγαίνουν όλοι έξω και το καλοκαίρι είναι κόσμος παντού. Συνήθως πηγαίνω στο Circus bar στο Κολωνάκι και για κρέπες στα Εξάρχεια.

Με ενοχλούν η αγένεια,η διαφθορά σε τέτοιο βαθμό και η μόλυνση. Επίσης, οι άνθρωποι που ζητιανεύουν. Είναι πάρα πολλοί κι αυτό δείχνει ότι το κράτος δεν βοηθάει.

Οι άνθρωποι φοβούνται να κάνουν ένα βήμα παραπέραμήπως τους απορρίψουν. Το μότο μου στη ζωή είναι «ποτέ να μην τα παρατάς», πάντα να ψάχνεις την ευκαιρία και να κυνηγάς την τύχη σου. Η ζωή με έμαθε να είμαι ειλικρινής και να στηρίζω τους φίλους μου. Και να κυνηγάω το όνειρό μου.

Οι Αθηναίοι
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανδρέας Αποστολίδης, συγγραφέας, σκηνοθέτης

Οι Αθηναίοι / Ανδρέας Αποστολίδης: «Πλέον το αστυνομικό μυθιστόρημα ανθεί ως παραγωγή, αλλά δεν ανανεώνεται»

Επί δικτατορίας σχετιζόταν με παράνομες οργανώσεις και έφτασε να κατηγορηθεί ως ηθικός αυτουργός της κατάληψης του Πολυτεχνείου. To ταξίδι του με την αστυνομική λογοτεχνια ξεκίνησε με μια μετάφραση του Ρέιμοντ Τσάντλερ. Σειρά πήραν η Χάισμιθ, ο Ελρόι και άλλοι σπουδαίοι συγγραφείς. Μετά, έγραψε τα δικά του μυθιστορήματα, ασχολήθηκε με την αρχαιοκαπηλία και το ντοκιμαντέρ. O Ανδρέας Αποστολίδης αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Οι Αθηναίοι / Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Θυμάται ακόμα τα καμιόνια με τους νεκρούς στην κατοχή. Της λείπει η καλοσύνη που είχαν οι παλιοί Αθηναίοι. Ο Μάνος Χατζιδάκις της άλλαξε τη ζωή, ενώ θυμάται ακόμα την παρέα του Φλόκα. Ο Μπομπ Ντίλαν είχε δηλώσει στο «Rolling Stone» ότι αυτή και η Ουμ Καλσούμ είναι οι αγαπημένες του τραγουδίστριες. Η Νανά Μούσχουρη αφηγείται τη ζωή της στη LiFO
ΦΩΤΗΣ ΒΑΛΛΑΤΟΣ
Νεριτάν Ζιντζιρία: «Η Ελλάδα έχει φετίχ να βαφτίζει τους νέους "φαινόμενα"»

Οθόνες / Νεριτάν Ζιντζιρία: «Η Ελλάδα έχει φετίχ να βαφτίζει τους νέους "φαινόμενα"»

Όταν αποφάσισε να γίνει κινηματογραφιστής, του είπαν ότι θα πεινάσει, αλλά με έναν πολύ δημιουργικό τρόπο. Έκανε τις πρώτες του ταινίες κυριολεκτικά με χώμα και νερό, αλλά πλέον τρέχει παράλληλα οκτώ πρότζεκτ. Κάνει σινεμά συνομιλώντας με το σινεμά του Γιάνναρη, του Δαμιανού, του Παπατάκη. Ο Νεριτάν Ζιντζιρία αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Μπέζος

Οι Αθηναίοι / Γιάννης Μπέζος: «Ίσως είμαι λίγο παλιομοδίτης»

Δεν έκανε ποτέ διαχωρισμούς ανάμεσα στο εμπορικό και το ποιοτικό. Πιστεύει πως κάνει μια παράξενη και αιρετική δουλειά: να πείσει τον θεατή να ξεχάσει πως είναι ο Μπέζος που πάρκαρε το αυτοκίνητό του έξω από το θέατρο - και να τον ταξιδέψει σε έναν άλλο κόσμο. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τζένη Μαρκέτου

Οι Αθηναίοι / Τζένη Μαρκέτου: «Οι καλλιτέχνες δεν έχουμε ανακαλύψει τον τροχό»

Στην Αμερική έμαθε πως η τέχνη είναι κοινωνική υπόθεση, πως ο κόσμος δεν εξαντλείται στις γκαλερί. Η πρώτη της παρέμβαση σε δημόσιο χώρο, που προκάλεσε αντιδράσεις, της δίδαξε ότι ένα έργο οφείλει να μοιάζει σαν να υπήρχε πάντα εκεί. Με τη νέα της εγκατάσταση στο Μέγαρο Μουσικής μάς υπενθυμίζει ότι δεν είμαστε οι πρωταγωνιστές της φύσης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Οι Αθηναίοι / Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Ως παιδί, σχεδίαζε δρόμους στην άμμο. Αργότερα, υπερασπίστηκε την αρχιτεκτονική ως τέχνη ζωής. Με τη σύντροφο και συνεργάτιδά του Σουζάνα έζησαν μια ζωή όπου το «εγώ» έγινε «εμείς», μέχρι την απώλειά της που τον σημάδεψε βαθιά. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ελένη Ερήμου: «Οι άνθρωποι δεν ντρέπονται για τίποτα πια»

Θέατρο / Ελένη Ερήμου: «Οι άνθρωποι δεν ντρέπονται για τίποτα πια»

Παραμένει μέχρι σήμερα μία από τις ομορφότερες γυναίκες που πέρασαν από το ελληνικό θέατρο και το σινεμά. Από νωρίς επέλεξε να ζει και έξω από το θεατρικό συνάφι. «Δεν μπορώ να ξυπνάω κάθε πρωί και να αναρωτιέμαι τι θα παίξω ή που θα παίξω» δηλώνει ενώ θεωρεί τη μοναχικότητα πηγή δημιουργικότητας. Η Ελένη Ερήμου αφηγείται τη ζωή της στη LifO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αλεξάνδρα Λαδικού: «Δεν νοσταλγώ τίποτα. Πέρασα και ωραία και καλά»

Οι Αθηναίοι / Αλεξάνδρα Λαδικού: «Δεν νοσταλγώ τίποτα. Πέρασα και ωραία και καλά»

Ξεκίνησε από τα καλλιστεία, για μία ψήφο δεν στέφθηκε Μις Κόσμος, έπαιξε δίπλα στον Κουν, υπήρξε μούσα του Τάκη Κανελλόπουλου, αλλά κυρίως του Ανδρέα Βουτσινά. Στα 92 της ακόμα οδηγεί και παρακολουθεί θέατρο, ελπίζοντας πάντα να βρει καλά στοιχεία, ακόμα και σε κακές παραστάσεις.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Νίκος Ζιώγαλας

Μουσική / Νίκος Ζιώγαλας: «Δεν ξέρεις ποτέ πώς θα τα φέρει η ζωή, να είσαι ευγενικός, να παλεύεις για την καλοσύνη»

Aπό πολύ νωρίς, η μουσική τον χτύπησε στο δόξα πατρί, μπήκε σε αυτό το τριπ και δεν βγήκε ποτέ. «Σαν star του σινεμά», «Πάρε με απόψε πάρε με», «Βασιλική», «Βέροια, Θεσσαλονίκη, Αθήνα», «Πέρασε η μπόρα» και για πολλά ακόμα τραγούδια ευθύνεται ο τραγουδιστής και τραγουδοποιός που σήμερα αφηγείται τη ζωή του στη LifO
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Δημήτρης Γκιώνης, οι ένδοξες μέρες της «Ελευθεροτυπίας» και το σημερινό μιντιακό σούπερ μάρκετ

Οι Αθηναίοι / O Δημήτρης Γκιώνης, οι ένδοξες μέρες της «Ελευθεροτυπίας» και το σημερινό μιντιακό σούπερ μάρκετ

Ο 81χρονος δημοσιογράφος και συγγραφέας που για δεκαετίες διηύθηνε τις πολιτιστικές σελίδες της Ελευθεροτυπίας, αφηγείται τη συναρπαστική καριέρα του στη LiFO
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

Οι Αθηναίοι / Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

«Τρεις Χάριτες», «Βίρα τις Άγκυρες», «Δις εξαμαρτείν», «Safe Sex», «Το Κλάμα βγήκε από τον Παράδεισο», «Μπαμπάδες με ρούμι». Λίγοι μας έχουν κάνει να γελάσουμε τόσο τα τελευταία 30 χρόνια όσο ο Μιχάλης Ρέππας. Ο ηθοποιός, συγγραφέας και σκηνοθέτης που εξαιτίας του «το Τζέλα Δέλτα δεν είχε φουγάρα» αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βασίλης Λαμπρινουδάκης: Ο αρχαιολόγος πίσω από το νέο μουσείο της Επιδαύρου

Οι Αθηναίοι / Βασίλης Λαμπρινουδάκης: Ο αρχαιολόγος πίσω από το νέο μουσείο της Επιδαύρου

Από τις ανασκαφές στην Επίδαυρο και τη Νάξο, ο ομότιμος καθηγητής Κλασικής Αρχαιολογίας αφηγείται μια ζωή αφιερωμένη στην ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Και όπως λέει, το πιο πολύτιμο εύρημα δεν ήταν αρχαιολογικό – ήταν η γυναίκα του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Fotis Benardo: «Εξάγουμε πολιτισμό, αλλά στην Ελλάδα δεν μας το αναγνωρίζουν»

Μουσική / Fotis Benardo: «Κανένα ΑΙ δεν μπορεί να εκφράσει αυτά που νιώθω, ούτε αυτά που έχω περάσει»

Είναι ο ντράμερ των Nightfall. Έκανε τη μουσική όχημα για τα ταξιδέψει σε ολόκληρο τον κόσμο. Μοιράστηκε τη σκηνή με θρύλους της μουσικής όπως οι Black Sabbath, οι Iron Maiden οι Kiss και οι Motorhead. Πιστεύει πολύ στη νέα μουσική σκηνή της Ελλάδας και ότι ο άνθρωπος θέλει άνθρωπο και όχι ΑΙ. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
ΕΠΕΞ Ελένη Σαράντη

Γεύση / Ελένη Σαράντη: «Κυνήγησα πράγματα που τελικά δεν είχαν σημασία»

Μετά από μια δύσκολη στιγμή, κατάλαβε πως η μόνη επιβράβευση που μετρά δεν είναι τα αστέρια, αλλά το “φάγαμε καταπληκτικά”. Όταν την αποκαλούν σεφ, απαντά απλά: «Εγώ μαγειρεύω». Η υπερήφανη μαγείρισσα που προκαλεί ουρές στην οδό Σαλαμίνος, στον Κεραμεικό, είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Μουσική / Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Από μικρός ένιωθε αποσυνάγωγος. Πιστεύει ότι τα κόμικς είναι η μόνη μορφή τέχνης που είναι τελείως αφιλτράριστη και πιστεύει ότι η γενιά του θα μείνει στην ιστορία ως η γενιά που έχασε τα καλά πράγματα στο τσακ. Ο μουσικός Eddie Dark είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
Κώστας Σπαθαράκης, εκδότης.

Κώστας Σπαθαράκης / Κώστας Σπαθαράκης: «Δεν έχουμε αφηγήσεις για τις ερωτικές μας σχέσεις, για τα νιάτα μας»

Για τον άνθρωπο πίσω από τις εκδόσεις αντίποδες, το μεγαλύτερο όφελος ήταν ότι, ενώ του άρεσε να είναι χωμένος μέσα στα βιβλία – μια μοναχική και ίσως ναρκισσιστική συνήθεια –, στην πορεία έμαθε να τη μετατρέπει σε εργαλείο κοινωνικότητας και επαφής με τους γύρω του.
M. HULOT
Μαρία Κωνσταντάρου: «Ερωτεύτηκα αληθινά στα 58»

Οι Αθηναίοι / Μαρία Κωνσταντάρου: «Δεν παίζω πια γιατί δεν υπάρχουν ρόλοι για την ηλικία μου»

Μεγάλωσε χωρίς τη μάνα της, φώναζε «μαμά» μια θεία της, θυμάται ακόμα τις παιδικές της βόλτες στον βασιλικό κήπο. Όταν είπε πως θέλει να γίνει ηθοποιός, ο πατέρας της είπε «θα σε σφάξω». Η αγαπημένη ηθοποιός που έπαιξε σε μερικές από τις σημαντικότερες θεατρικές παραστάσεις αλλά και ταινίες της εποχής της είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τζόυς Ευείδη

Οι Αθηναίοι / Τζόυς Ευείδη: «Φαίνομαι πολύ κουλ; Μπα, ρόλος είναι»

Αν της είχαν κάνει στο θέατρο όσες επαγγελματικές προτάσεις είχε ως σερβιτόρα, θα ήταν η Βουγιουκλάκη – όπως λέει. Κι αν και συχνά αυτολογοκρίνεται, δεν κρύβεται πίσω από τις λέξεις. Είναι μια αγαπητή κωμική ηθοποιός, που κάποτε ήθελε να παίξει δραματικούς ρόλους. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ