Snickers: Η διαφήμιση με τους ΒΤS που προκάλεσε την οργή του Πεκίνου - «Συγγνώμη, υπάρχει μόνο μια Κίνα στον κόσμο»

Snickers: Η διαφήμιση με τους ΒΤS που προκάλεσε την οργή του Πεκίνου - «Συγγνώμη, υπάρχει μόνο μια Κίνα στον κόσμο» Facebook Twitter
Φωτ.: Twitter
0

Ο αμερικανικός κολοσσός ζαχαροπλαστικής Mars Wrigley ζήτησε συγγνώμη και δήλωσε ότι «σέβεται την κινεζική κυριαρχία» μετά από την προβολή μιας διαφήμισης για τις μπάρες σοκολάτας Snickers στην οποία η Ταϊβάν παρουσιαζόταν ως μια «χώρα».

Κατά την Κίνα το νησί των 23 εκατομμυρίων κατοίκων, ακόμα κι αν κυβερνάται από ένα αντίπαλο κινεζικό καθεστώς, πρέπει να επανενωθεί με την υπόλοιπη εθνική επικράτεια. Αντιτίθεται σε οποιαδήποτε διεθνή αναγνώριση της Ταϊπέι.

Το διαφημιστικό βίντεο για μια εκδήλωση στην οποία συμμετείχαν τα Snickers και το νοτιοκορεατικό μουσικό συγκρότημα BTS τελείωνε με τη φράση «διατίθεται μόνο στις ακόλουθες χώρες», εμφανίζοντας τις σημαίες της Νότιας Κορέας, της Μαλαισίας και της Δημοκρατίας της Κίνας (Ταϊβάν).

Αυτό το βίντεο, που δεν προοριζόταν να παρουσιαστεί στην αγορά της ηπειρωτικής Κίνας, εντοπίστηκε ωστόσο από Κινέζους χρήστες του διαδικτύου, προκαλώντας διαμάχη σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Λάβαμε υπόψη τα δημοσιεύματα που σχετίζονται με μια εκδήλωση των Snickers που διεξάγεται σε μέρη της Ασίας», ανέφερε η Mars Wrigley το βράδυ της Παρασκευής σε ανακοίνωση που δημοσιεύτηκε στον επίσημο λογαριασμό κοινωνικής δικτύωσης Weibo της Snickers China.

«Το λαμβάνουμε αυτό πολύ σοβαρά υπόψη και ζητούμε ειλικρινή συγγνώμη», συνέχισε ο κολοσσός ειδών ζαχαροπλαστικής, υπογραμμίζοντας να «σεβόμαστε την κυριαρχία και την εδαφική ακεραιότητα της Κίνας».

Στη συνέχεια, η Snickers China ανήρτησε ένα επιπλέον μήνυμα στον λογαριασμό της στο Weibo: «Υπάρχει μόνο μία Κίνα στον κόσμο και η Ταϊβάν είναι αναπόσπαστο μέρος της κινεζικής επικράτειας».

Αυτή η υπόθεση έρχεται εν μέσω εντάσεων Πεκίνου-Ταϊπέι, μετά την επίσκεψη στο νησί της Αμερικανίδας προέδρου της Βουλής των Αντιπροσώπων Νάνσι Πελόζι, σε μια επίσκεψη στην οποία η Κίνα απαντά αυτή τη στιγμή με μεγάλης κλίμακας στρατιωτικά γυμνάσια γύρω από την Ταϊβάν.

Η Mars Wrigley δεν είναι η πρώτη ξένη εταιρεία που ζητά συγγνώμη από την Κίνα μετά από διπλωματικές γκάφες από φόβο μήπως χάσει την πρόσβαση στην τεράστια κινεζική αγορά.

Το 2019, η Dior, που ανήκει στον γαλλικό κολοσσό και στον κόσμο νούμερο ένα πολυτελές εμπορικό σήμα LVMH, ζήτησε συγγνώμη αφού χρησιμοποίησε έναν χάρτη της Κίνας που παρέλειπε την Ταϊβάν κατά τη διάρκεια μιας παρουσίασης σε κινεζικό πανεπιστήμιο.

Τον προηγούμενο χρόνο, η ιστοσελίδα του αμερικανικού κολοσσού των ξενοδοχείων Marriott αποκλείστηκε για μια εβδομάδα στην Κίνα. Αιτία; Η εταιρεία ανάρτησε ένα διαδικτυακό ερωτηματολόγιο περιλαμβάνοντας κινεζικές περιοχές του Θιβέτ και του Χονγκ Κονγκ, αλλά και την Ταϊβάν, καθώς και τόσες πολλές διαφορετικές χώρες.

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Active Club»: Νέες νεοναζιστικές λέσχες μάχης σε 27 χώρες - Υπό παρακολούθηση από μυστικές υπηρεσίες

Διεθνή / «Active Club»: Νέες νεοναζιστικές λέσχες μάχης σε 27 χώρες - Υπό παρακολούθηση από μυστικές υπηρεσίες

Οι δυτικές υπηρεσίες πληροφοριών προειδοποιούν για τις «Active Club» – Νεοφασιστικές λέσχες μάχης που εξαπλώνονται σε 27 χώρες, οργανώνοντας διασυνοριακή δράση
LIFO NEWSROOM
Στα Ιεροσόλυμα η χειροτονία του νέου Αρχιεπισκόπου Σινά, Συμεών

Διεθνή / Στα Ιεροσόλυμα η χειροτονία του νέου Αρχιεπισκόπου Σινά, Συμεών

Η ομόφωνη εκλογή του Αρχιμανδρίτη Συμεών από τη Σιναϊτική Αδελφότητα και η σημερινή χειροτονία του σηματοδοτούν το τέλος μιας περιόδου εσωτερικών αναταράξεων στη Μονή Αγίας Αικατερίνης του Σινά
LIFO NEWSROOM
PURL: Το σχέδιο Τραμπ για όπλα στην Ουκρανία και το ΝΑΤΟ

Διεθνή / PURL: Το σχέδιο Τραμπ για όπλα στην Ουκρανία και το ΝΑΤΟ

Το σχέδιο PURL, υπό τον Τραμπ, χρησιμοποιεί ευρωπαϊκά χρήματα για να αγοράσει αμερικανικά όπλα για την Ουκρανία - Ποιοι σύμμαχοι του ΝΑΤΟ συμμετέχουν, ποιοι καθυστερούν και ποιες είναι οι προκλήσεις της δίκαιης κατανομής βαρών
LIFO NEWSROOM