Κατοικίδια έμειναν νηστικά μετά από κρασάρισμα εφαρμογής «έξυπνου» ταΐσματος

Κατοικίδια έμειναν νηστικά μετά από κρασάρισμα εφαρμογής «έξυπνου» ταΐσματος Facebook Twitter
0

Οι ιδιοκτήτες σκυλιών και γατιών που χρησιμοποιούν μία ειδική συσκευή για το τάισμα των κατοικιδίων τους, διαμαρτύρονται ότι τα ζώα τους έμειναν νηστικά, όταν το σύστημα χάλασε για περίπου μία εβδομάδα.

Το αυτόματο σύστημα ταΐσματος Petnet επιτρέπει τον προγραμματισμό και τον έλεγχο του ταΐσματος μέσω μιας εφαρμογής στο κινητό. Το BBC επικοινώνησε με την Petnet καθώς το mail που έστελναν οι ιδιοκτήτες στην εταιρεία επέστρεφε με ειδοποίηση «αποτυχίας αποστολής». 

Ένας ιδιοκτήτης είχε αναφέρει στο Twitter ότι η γάτα του έμεινε νηστική για περισσότερο από μία εβδομάδα, ενώ άλλοι έκαναν παράπονα για προβλήματα σε θέματα διαχείρισης της εφαρμογής. Μερικοί εξέφρασαν την ανακούφισή τους όταν το σύστημα επαναλειτούργησε.

Η Petnet έχει δύο λογαριασμούς στο Twitter αλλά στον επίσημο δεν έχει αναρτηθεί τίποτα από τις 30 Αυγούστου του 2019, ενώ στον άλλο λογαριασμό έχουν γίνει μόλις τέσσερα tweets μεταξύ 14 και 21 Φεβρουαρίου σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι χρήστες. Στο πρώτο tweet η εταιρεία έγραψε ότι «ένα κρασάρισμα του συστήματος» επηρέασε τις μηχανές δεύτερης γενιάς και ζήτησε από τους πελάτες να μην απενεργοποιήσουν το σύστημα ταΐσματος, ακόμα και αν η ένδειξη έδειχνε «σβηστή».

«Ενημέρωση συστήματος: Ερευνούμε ένα «ξέσπασμα» του συστήματος που ενδεχομένως να επηρεάσει τους πελάτες που χρησιμοποιούν το SmartFeeder (2ης Γενιάς). Τα προγραμματισμένα αυτόματα ταΐσματα θα συνεχίσουν να δίνουν τροφή στην επιθυμητή ώρα παρά το γεγονός ότι τα SmartFeeders θα εμφανίζουν την ένδειξη ότι είναι εκτός λειτουργίας. Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση που ενδεχομένως να προκαλέσαμε» ανέφερε η ανακοίνωση.

Πρόσθετε δε ότι το σύστημα αυτόματου ταΐσματος θα συνεχίζει να παρέχει φαγητό. Τέσσερις μέρες αργότερα, οι υπεύθυνοι της εταιρείας έγραψαν ξανά ότι σύντομα θα «έδιναν περισσότερες πληροφορίες». Στις 21 Φεβρουαρίου ωστόσο, ανέφεραν σε ανάρτησή τους ότι το έξυπνο σύστημα ταΐσματος επέστρεφε σε λειτουργία.

Ορισμένοι πελάτες έκαναν αναρτήσεις στον λογαριασμό τους λέγοντας ότι δεν έχουν λάβει καμία ενημέρωση από την εταιρεία. Η εταιρεία αντιμετώπισε και το 2016 ανάλογα προβλήματα.

Με πληροφορίες από BBC

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ