Κατοικίδια έμειναν νηστικά μετά από κρασάρισμα εφαρμογής «έξυπνου» ταΐσματος

Κατοικίδια έμειναν νηστικά μετά από κρασάρισμα εφαρμογής «έξυπνου» ταΐσματος Facebook Twitter
0

Οι ιδιοκτήτες σκυλιών και γατιών που χρησιμοποιούν μία ειδική συσκευή για το τάισμα των κατοικιδίων τους, διαμαρτύρονται ότι τα ζώα τους έμειναν νηστικά, όταν το σύστημα χάλασε για περίπου μία εβδομάδα.

Το αυτόματο σύστημα ταΐσματος Petnet επιτρέπει τον προγραμματισμό και τον έλεγχο του ταΐσματος μέσω μιας εφαρμογής στο κινητό. Το BBC επικοινώνησε με την Petnet καθώς το mail που έστελναν οι ιδιοκτήτες στην εταιρεία επέστρεφε με ειδοποίηση «αποτυχίας αποστολής». 

Ένας ιδιοκτήτης είχε αναφέρει στο Twitter ότι η γάτα του έμεινε νηστική για περισσότερο από μία εβδομάδα, ενώ άλλοι έκαναν παράπονα για προβλήματα σε θέματα διαχείρισης της εφαρμογής. Μερικοί εξέφρασαν την ανακούφισή τους όταν το σύστημα επαναλειτούργησε.

Η Petnet έχει δύο λογαριασμούς στο Twitter αλλά στον επίσημο δεν έχει αναρτηθεί τίποτα από τις 30 Αυγούστου του 2019, ενώ στον άλλο λογαριασμό έχουν γίνει μόλις τέσσερα tweets μεταξύ 14 και 21 Φεβρουαρίου σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι χρήστες. Στο πρώτο tweet η εταιρεία έγραψε ότι «ένα κρασάρισμα του συστήματος» επηρέασε τις μηχανές δεύτερης γενιάς και ζήτησε από τους πελάτες να μην απενεργοποιήσουν το σύστημα ταΐσματος, ακόμα και αν η ένδειξη έδειχνε «σβηστή».

«Ενημέρωση συστήματος: Ερευνούμε ένα «ξέσπασμα» του συστήματος που ενδεχομένως να επηρεάσει τους πελάτες που χρησιμοποιούν το SmartFeeder (2ης Γενιάς). Τα προγραμματισμένα αυτόματα ταΐσματα θα συνεχίσουν να δίνουν τροφή στην επιθυμητή ώρα παρά το γεγονός ότι τα SmartFeeders θα εμφανίζουν την ένδειξη ότι είναι εκτός λειτουργίας. Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση που ενδεχομένως να προκαλέσαμε» ανέφερε η ανακοίνωση.

Πρόσθετε δε ότι το σύστημα αυτόματου ταΐσματος θα συνεχίζει να παρέχει φαγητό. Τέσσερις μέρες αργότερα, οι υπεύθυνοι της εταιρείας έγραψαν ξανά ότι σύντομα θα «έδιναν περισσότερες πληροφορίες». Στις 21 Φεβρουαρίου ωστόσο, ανέφεραν σε ανάρτησή τους ότι το έξυπνο σύστημα ταΐσματος επέστρεφε σε λειτουργία.

Ορισμένοι πελάτες έκαναν αναρτήσεις στον λογαριασμό τους λέγοντας ότι δεν έχουν λάβει καμία ενημέρωση από την εταιρεία. Η εταιρεία αντιμετώπισε και το 2016 ανάλογα προβλήματα.

Με πληροφορίες από BBC

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ισραήλ: Χιλιάδες διαδηλωτές ζήτησαν τον τερματισμό του πολέμου στη Γάζα

Διεθνή / Ισραήλ: Πανεθνική απεργία σήμερα στη χώρα - Χιλιάδες διαδηλωτές ζήτησαν τον τερματισμό του πολέμου στη Γάζα

Οι οικογένειες των ομήρων καταγγέλλουν την απόφαση της κυβέρνησης να συνεχίσει τις στρατιωτικές επιχειρήσεις στη Γάζα αντί να συνάψει συμφωνία για την επιστροφή των ομήρων
LIFO NEWSROOM
Σερβία: Επεισόδια σε αντικυβερνητικές διαδηλώσεις για πέμπτη συνεχόμενη νύχτα

Διεθνή / Σερβία: Βίαιες διαδηλώσεις για πέμπτη συνεχόμενη νύχτα - Στις φλόγες τα γραφεία του κυβερνώντος κόμματος

Σχεδόν καθημερινές διαδηλώσεις συγκλονίζουν τη Σερβία από τον Νοέμβριο, μετά το δυστύχημα στον σιδηροδρομικό σταθμό του Νόβι Σαντ, όπου σκοτώθηκαν 16 άνθρωποι
LIFO NEWSROOM
Γάζα: «Βομβαρδίζουν μια συνοικία επί μέρες» - Σε εφαρμογή το σχέδιο του Ισραήλ για εκτοπισμό Παλαιστινίων 

Διεθνή / Γάζα: «Βομβαρδίζουν μια συνοικία επί μέρες» - Σε εφαρμογή το σχέδιο του Ισραήλ για εκτοπισμό Παλαιστινίων 

«Εκτιμούμε ότι περισσότεροι από 50.000 άνθρωποι παραμένουν στη συνοικία Ζεϊτούν, οι περισσότεροι χωρίς νερό και τρόφιμα», ανέφερε εκπρόσωπος της Πολιτικής Άμυνας
LIFO NEWSROOM
Πώς άλλαξε η στάση Τραμπ μετά την Αλάσκα και γιατί ανησυχούν οι -χωρίς σχέδιο- Ευρωπαίοι

Διεθνή / Πώς άλλαξε η στάση Τραμπ μετά την Αλάσκα και γιατί ανησυχούν οι -χωρίς σχέδιο- Ευρωπαίοι

Ο Ντόναλντ Τραμπ υποστηρίζει πλέον το δόγμα Πούτιν περί ειρήνης και όχι εκεχειρίας και αυτό προκαλεί ανησυχία στην Ευρώπη, που φοβάται ότι ο Αμερικανός πρόεδρος θα πιέσει την Ουκρανία να συνθηκολογήσει
LIFO NEWSROOM