Η κόρη της Σίντι Κρόφορντ

Η κόρη της Σίντι Κρόφορντ Facebook Twitter
0

Η κόρη του σούπερ μοντέλου της δεκαετίας του 90 Σίντι Κρόφορντ, η δεκάχρονη Κάια Γκέρμπερ, πρωταγωνιστεί στην διαφημιστική καμπάνια Young Versace του οίκου Βερσάτσε.

Έχοντας λανσάρει τον προηγούμενο μήνα στο Μιλάνο το πρώτο κατάστημα Young Versace, η Ντονατέλα Βερσάτσε αποφάσισε να προωθήσει την καινούρια σειρά ρούχων του οίκου για εφήβους μέσα από το πρόσωπο της Κάια, που κατά κοινή ομολογία μοιάζει πολύ στη μητέρα της, η οποία υπήρξε στο παρελθόν μούσα του Τζιάνι Βερσάτσε.

Βουτώντας κατευθείαν στα βαθιά, η Κάια φωτογραφήθηκε από το δίδυμο Μερτ Άλας και Μάρκους Πίγκοτ, γνωστοί για τις διαφημιστικές καμπάνιες των οίκων Giorgio Armani, Gucci και Givenchy αλλά και τα εντιτόριαλ μόδας στα πιο γνωστά περιοδικά του κόσμου.

Η Ντονατέλα Βερσάτσε σε δηλώσεις της σχετικά με την καινούρια καμπάνια προέβλεψε λαμπρή καριέρα για την Κάια Γκέρμπερ: «Όπως η μαμά της, έτσι και η Κάια έχει εάν πολύ ιδιαίτερο χάρισμα: Ο φακός την αγαπάει πραγματικά».

Η κόρη της Σίντι Κρόφορντ Facebook Twitter
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βλαντιμίρ Πούτιν: Η φερόμενη ως κόρη του μιλά για τον πόλεμο στην Ουκρανία - «Λυπάμαι, δεν είμαι υπεύθυνη»

Διεθνή / Βλαντιμίρ Πούτιν: Η φερόμενη ως κόρη του μιλά για τον πόλεμο στην Ουκρανία - «Λυπάμαι, δεν είμαι υπεύθυνη»

Η 22χρονη εντοπίστηκε στο Παρίσι από Ουκρανό δημοσιογράφο, ο οποίος τη ρώτησε πώς αισθάνεται για τις πράξεις του Ρώσου προέδρου, ενώ την κάλεσε να επισκεφτεί το Κίεβο
LIFO NEWSROOM
Ιταλία: Νομοσχέδιο για τη σεξουαλική αγωγή ως «φραγμός» στη «woke ιδεολογία φύλου»

Διεθνή / Ιταλία: Νομοσχέδιο για τη σεξουαλική αγωγή ως «φραγμός» στη «woke ιδεολογία φύλου»

Ο υφυπουργός Παιδείας υπερασπίστηκε το νομοσχέδιο, ενώ κατηγόρησε την Αριστερά ότι θέλει «να φέρνει drag queens και πορνοστάρ στα σχολεία για να μιλούν για σεξουαλική ρευστότητα και παρένθετη μητρότητα»
LIFO NEWSROOM
Το Σαν Φρανσίσκο μηνύει 10 πολυεθνικές για  τα «εθιστικά» υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα

Διεθνή / Το Σαν Φρανσίσκο μηνύει 10 πολυεθνικές για  τα «εθιστικά» υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα

Η αγωγή ισχυρίζεται ότι οι εταιρείες γνώριζαν ότι τα προϊόντα τους ήταν «επικίνδυνα για κατανάλωση» και χρησιμοποιούσαν «παραπλανητικές τακτικές» για να τα προωθήσουν
LIFO NEWSROOM