H κορυφαία μέρα της Airbnb - H βραδιά με τις 4 εκατομμύρια διανυκτερεύσεις

H κορυφαία μέρα της Airbnb - H βραδιά με τις 4 εκατομμύρια διανυκτερεύσεις Facebook Twitter
0

Έντεκα χρόνια μετά την ίδρυσή της, η Airbnb ανακοίνωσε την κορυφαία μέρα της, την βραδιά με τις πάνω από 4 εκατομμύρια διανυκτερεύσεις στο δίκτυό της σε όλο τον κόσμο.

Η νύχτα που έσπασε το ρεκόρ της Airbnb με πάνω από 4 εκατ. κλεισμένες μέσω της πλατφόρμας της διανυκτερεύσεις, ήταν η 10η Αυγούστου 2019. Ήταν η μεγαλύτερη βραδιά της ιστορίας μας και έθεσε νέο ρεκόρ για την εταιρεία, ανακοίνωσε η Airbnb που ευχαρίστησε την κοινότητα για την προτίμησή της.

Μέχρι σήμερα έχουν υπάρξει πάνω από μισό δισ. κρατήσεων στην πλατφόρμα παγκοσμίως. Εκτιμάται πως η Airbnb έχει ένα δίκτυο 6 εκατ. ακινήτων σε πάνω από 100.000 πόλεις ή προορισμούς.

Η εταιρεία αναπτύσσεται ραγδαία παρά το γεγονός πως εδώ και δύο χρόνια έχει δει ακόμη και ολόκληρες πόλεις να προσπαθούν να την περιορίσουν. Πριν από λίγες μέρες η Airbnb ανακοίνωσε τους κορυφαίους προορισμούς για το φθινόπωρο 2019 σύμφωνα με την αύξηση των κρατήσεων στις τοποθεσίας της λίστας.

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ