Αν κοιτάτε τις βιτρίνες και αναρωτιέστε γιατί ξαφνικά έχουν γεμίσει με ογκώδη χοντροκομμένα παπούτσια, ο «ένοχος» που αναζητάτε ακούει στο όνομα Balenciaga.
O οίκος που δημιούργησε την μεγαλύτερη τάση των τελευταίων ετών και έκανε σχεδόν όλα τα brands να τρέχουν να τον μιμηθούν, απολαμβάνει πλέον τεράστια εισπρακτική επιτυχία.
Η εμμονή των καταναλωτών με τα εμπορικά σήματα πολυτελείας, θέτει τον Balenciaga σε τροχιά να φτάσει φέτος το 1 δισ. δολάρια σε ετήσια κέρδη.
Τα αναπάντεχα νέα για το ρεκόρ, ακολουθούν τις εκθέσεις του 2018 που αναφέρουν πως ο Balenciaga είχε γίνει το ταχύτερα αναπτυσσόμενο εμπορικό σήμα του ομίλου Kering. Με άλλα λόγια, τα τελευταία δύο τρίμηνα, έχει αναπτυχθεί με ταχύτερο ρυθμό ακόμη και από τον οίκο Gucci.
Η άφιξη του Demna Gvasalia το 2015 έφερε τεράστια επιτυχία, με τον σχεδιαστή να κάνει τον οίκο εξαιρετικά αγαπητό σε μια νεότερη βάση καταναλωτών αναπτύσσοντας μια νέα αισθητική πολυτελούς streetwear. Σήμερα, οι millennials αντιπροσωπεύουν το 60 τοις εκατό των πωλήσεων.
Το μεγάλο success του Balenciaga που προκάλεσε και αυτή την αλματώδη αύξηση κερδών σε σημαντικό ποσοστό, δεν είναι άλλο από το sneaker Triple S.
Τα ugly sneakers φορέθηκαν σε εκατομμύρια πόδια τα τελευταία χρόνια και έγιναν το παπούτσι που δίχασε και παράλληλα αγαπήθηκε όσο κανένα άλλο.
Από την περασμένη χρονιά γράφονται στήλες για το πώς έρχεται κάποιο άλλο sneaker να τα «εκθρονίσει» και ενώ φτάσαμε στο 2019, τα Triple S εξακολουθούν να κυκλοφορούν σε διάφορες εκδοχές και να γίνονται ανάρπαστα με τιμή που ξεπερνά τα 700 ευρώ.
Η τάση συμπαρέσυρε και όλη την κολεξιόν Balenciaga με αποτέλεσμα ο οίκος σήμερα να θεωρείται χρυσωρυχείο στο πορτφόλιο του Kering.