Η μελέτη που έγινε από την εταιρεία μετρήσεων Nielsen ανάλυσε τις ψηφιακές καταναλωτικές συμπεριφορές και τα πρότυπα κατανάλωσης των Αμερικάνων.Mερικά από τα πιο ενδιαφέροντα Περίπου τα δύο τρίτα των γονέων χρησιμοποιούν social media για να μάθουν για επιχειρήσεις και εμπορικά σήματα, - το νούμερο είναι τριπλάσιο σε σχεση με τους μη-γονείς. Οι έφηβοι πάλι, έχουν τις μεγαλύτερες πιθανότητες να αγοράσουν την αναβάθμιση από την ελεύθερη προς την πληρωμένη έκδοση ενός application σε κινητό, και είναι επίσης πιο πιθανό να ανταποκριθούν στις διαφημίσεις γενικότερα. Η Nielsen παρουσίασε τα συμπεράσματά της σε μια έρευνα που είχε σκοπό να βοηθήσει τους διαφημιστές να κατανοήσουν ποιοι είναι οι «πολυτιμότεροι» πελάτες τους και με ποιο τρόπο συμμετέχουν στα social media και τις κινητές πλατφόρμες.
Δυο ακόμα από τα στοιχεία που ξεχωρίσαμε ήταν τα εξής
- 62% των ενηλίκων βλέπουν τηλεόρασης ενώ είναι στο διαδίκτυο
- Σχεδόν οι μισοί από τους καταναλωτές επηρεάστηκαν από διαφημίσεις στα social media – το νούμερο όμως είχε άμεση σχέση με το πόσα like έκαναν οι φίλοι τους σε συγκεκριμένες μάρκες.
Τech & Science /
Ποιοι είναι οι πολυτιμότεροι ψηφιακοί καταναλωτές;

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Ο έφηβος που κατέγραψε το αεροσκάφος της Air India να πέφτει «δεν θα ξανασηκώσει τηλέφωνο στον ουρανό»

Ελευθερία Αρβανιτάκη: Δεν θα δώσει καμία συναυλία φέτος το καλοκαίρι για λόγους υγείας

Φρίντριχ Μερτς: Το Ισραήλ κάνει «τη βρώμικη δουλειά για όλους μας» στο Ιράν

Time: Τα 9 «πιο υποτιμημένα» υγιεινά τρόφιμα

Καστοριά: Αρκούδα έχει «εγκατασταθεί» σε αυλή σπιτιού - Ανήσυχοι οι κάτοικοι της περιοχής

σχόλια