Ποιοι είναι οι πολυτιμότεροι ψηφιακοί καταναλωτές;

Ποιοι είναι οι πολυτιμότεροι ψηφιακοί καταναλωτές; Facebook Twitter
0

Η μελέτη που έγινε από την εταιρεία μετρήσεων Nielsen ανάλυσε τις ψηφιακές καταναλωτικές συμπεριφορές και  τα πρότυπα κατανάλωσης των Αμερικάνων.Mερικά από τα πιο ενδιαφέροντα  Περίπου τα δύο τρίτα των γονέων χρησιμοποιούν social media για να μάθουν για επιχειρήσεις και εμπορικά σήματα, - το νούμερο είναι τριπλάσιο σε σχεση με τους μη-γονείς. Οι έφηβοι πάλι, έχουν τις μεγαλύτερες πιθανότητες να αγοράσουν την αναβάθμιση από την ελεύθερη προς την πληρωμένη έκδοση ενός application σε κινητό, και είναι επίσης πιο πιθανό να ανταποκριθούν στις διαφημίσεις γενικότερα. Η Nielsen παρουσίασε τα συμπεράσματά της σε μια έρευνα που είχε σκοπό να βοηθήσει τους διαφημιστές  να κατανοήσουν ποιοι είναι οι  «πολυτιμότεροι» πελάτες τους και με ποιο τρόπο συμμετέχουν στα social media και τις  κινητές πλατφόρμες.
Δυο ακόμα από τα στοιχεία που ξεχωρίσαμε ήταν τα εξής
- 62% των ενηλίκων βλέπουν τηλεόρασης ενώ είναι στο διαδίκτυο
- Σχεδόν οι μισοί από τους καταναλωτές επηρεάστηκαν από διαφημίσεις στα social media – το νούμερο όμως είχε άμεση σχέση με το πόσα like έκαναν οι φίλοι τους σε συγκεκριμένες μάρκες.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Long Covid: Παιδιά και έφηβοι έχουν διπλάσιο κίνδυνο επιπλοκών μετά από δεύτερη μόλυνση

Τech & Science / Long Covid: Παιδιά και έφηβοι έχουν διπλάσιο κίνδυνο επιπλοκών μετά από δεύτερη μόλυνση

Μεταξύ των παθήσεων που σχετίζονται με τη long Covid στα παιδιά και τους έφηβους, η μυοκαρδίτιδα ήταν η πιο συχνή, με τον κίνδυνο να τριπλασιάζεται έπειτα από τη δεύτερη λοίμωξη Covid
LIFO NEWSROOM
Οι γυναίκες διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο κατάθλιψης και ψύχωσης τις πρώτες εβδομάδες μετά τον τοκετό

Τech & Science / Οι γυναίκες διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο κατάθλιψης και ψύχωσης τις πρώτες εβδομάδες μετά τον τοκετό

Η μελέτη, που βασίστηκε σε σχεδόν 1,8 εκατομμύρια γεννήσεις στη Σουηδία, δείχνει ότι η ψυχική υγεία των γυναικών βελτιώνεται στην εγκυμοσύνη αλλά επιδεινώνεται αμέσως μετά τον τοκετό
LIFO NEWSROOM
«Ένας σύντροφος από κώδικα»: Πώς οι άνθρωποι κάνουν τους AI συνοδούς τους να μοιάζουν πραγματικοί

Τech & Science / «Ένας σύντροφος από κώδικα»: Πώς οι άνθρωποι κάνουν τους AI συνοδούς τους να μοιάζουν πραγματικοί

Από την επιλογή προσωπικότητας μέχρι τη δημιουργία fan art, οι χρήστες διαμορφώνουν οι ίδιοι τις σχέσεις τους με chatbots, δημιουργώντας δεσμούς που θυμίζουν ανθρώπινες σχέσεις
LIFO NEWSROOM