Πληρώνοντας για κάτι που δεν υπάρχει

Πληρώνοντας για κάτι που δεν υπάρχει Facebook Twitter
0

Με 10 από τα 15 κορυφαία applications του facebook να είναι παιχνίδια κοινωνικής δικτύωσης, όπου οι παίκτες αναζητούν άμεση αυτοεπιβεβαίωση και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν γι' αυτή, προκύπτει μια νέα μορφή online εμπορίου όπου κάποιος πληρώνει για ψηφιακά αγαθά που -κυριολεκτικά- δεν υπάρχουν!

Παιχνίδια κοινωνικής προσομοίωσης όπως το pet Society ή το Restaurant City οφείλουν ένα μεγάλο κομμάτι της εμπορικής τους επιτυχίας σε αυτή την λογική της απόκτησης από τους χρήστες ολοένα και περισσότερων αγαθών.

Οι αναλυτές αφού μέσα σε 15 χιλιάδες λέξεις δικαιολογήσουν την ύπαρξη μιας τέτοιας online δραστηριότητας εμπορίου... κοπανιστού αέρα (σε μορφή virtual σαμπάνιας, καθαριστικού σκύλων ή όπλων), χρησιμοποιούν τη σκληρή γλώσσα των αριθμών η οποία αναφέρει  ότι τα ποσά που ξοδεύονται online για τα παραπάνω, πρόκειται να αγγίξουν τα 5 δις δολάρια τα προσεχή πέντε χρόνια.

Να σημειωθεί ότι ήδη στην Ασία το ποσό αυτό έχει ξεπεραστεί...

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα συνδέονται με βλάβες σε όλα τα συστήματα του οργανισμού, σύμφωνα με νέα μελέτη

Τech & Science / Τα υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα συνδέονται με βλάβες σε όλα τα συστήματα του οργανισμού, σύμφωνα με νέα μελέτη

Οι συγγραφείς της μελέτης υποστηρίζουν ότι η εξάπλωση των UPF τροφοδοτείται από «επιθετικές εμπορικές πρακτικές» πολυεθνικών εταιρειών, οι οποίες επηρεάζουν τον δημόσιο διάλογο και αναστέλλουν ρυθμιστικές πρωτοβουλίες
LIFO NEWSROOM
Το Τρίτο Στάδιο: Η μυστηριώδης «γέφυρα» μεταξύ ζωής και θανάτου

Τech & Science / Το τρίτο στάδιο: Η μυστηριώδης «γέφυρα» μεταξύ ζωής και θανάτου

Η ικανότητα των κυττάρων να προσαρμόζονται και να μεταμορφώνονται μετά τον θάνατο υποδηλώνει ότι ο θάνατος ενός οργανισμού μπορεί να προσφέρει ευκαιρίες για την εμφάνιση νέων μορφών ζωής με την πάροδο του χρόνου
LIFO NEWSROOM