Πληρώνοντας για κάτι που δεν υπάρχει

Πληρώνοντας για κάτι που δεν υπάρχει Facebook Twitter
0

Με 10 από τα 15 κορυφαία applications του facebook να είναι παιχνίδια κοινωνικής δικτύωσης, όπου οι παίκτες αναζητούν άμεση αυτοεπιβεβαίωση και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν γι' αυτή, προκύπτει μια νέα μορφή online εμπορίου όπου κάποιος πληρώνει για ψηφιακά αγαθά που -κυριολεκτικά- δεν υπάρχουν!

Παιχνίδια κοινωνικής προσομοίωσης όπως το pet Society ή το Restaurant City οφείλουν ένα μεγάλο κομμάτι της εμπορικής τους επιτυχίας σε αυτή την λογική της απόκτησης από τους χρήστες ολοένα και περισσότερων αγαθών.

Οι αναλυτές αφού μέσα σε 15 χιλιάδες λέξεις δικαιολογήσουν την ύπαρξη μιας τέτοιας online δραστηριότητας εμπορίου... κοπανιστού αέρα (σε μορφή virtual σαμπάνιας, καθαριστικού σκύλων ή όπλων), χρησιμοποιούν τη σκληρή γλώσσα των αριθμών η οποία αναφέρει  ότι τα ποσά που ξοδεύονται online για τα παραπάνω, πρόκειται να αγγίξουν τα 5 δις δολάρια τα προσεχή πέντε χρόνια.

Να σημειωθεί ότι ήδη στην Ασία το ποσό αυτό έχει ξεπεραστεί...

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χάνω ώρες στο κινητό και δεν το καταλαβαίνω»: Πόσο σου «τρώει» το scrolling και πώς να το μειώσεις

Τech & Science / «Χάνω ώρες στο κινητό και δεν το καταλαβαίνω»: Πόσο σου «τρώει» το scrolling και πώς να το μειώσεις

Η καθημερινή κατανάλωση περιεχομένου στο κινητό μοιάζει αθώα – μέχρι να συνειδητοποιήσεις ότι πέρασε η μισή μέρα. Πόσο χρόνο χάνουμε τελικά και τι μπορούμε να κάνουμε για να τον πάρουμε πίσω;
LIFO NEWSROOM
Εκατομμύρια παιδιά σε κίνδυνο καθώς επιβραδύνεται ο εμβολιασμός τους, σύμφωνα με παγκόσμια μελέτη

Τech & Science / Εκατομμύρια παιδιά σε κίνδυνο καθώς επιβραδύνεται ο εμβολιασμός τους, σύμφωνα με παγκόσμια μελέτη

Τα κρούσματα ασθενειών που προλαμβάνονται με εμβολιασμό αυξάνονται παγκοσμίως, θέτοντας σε κίνδυνο ζωές και εκθέτοντας τις πληγείσες χώρες σε αυξανόμενο κόστος για την αντιμετώπισή τους
LIFO NEWSROOM