Οι αστροναύτες στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό έχουν μία καινούργια «αποστολή»: Να διαφημίσουν καλλυντικά της Estée Lauder

Οι αστροναύτες στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό έχουν μία καινούργια «αποστολή»: Να διαφημίσουν καλλυντικά της Estée Lauder Facebook Twitter
Οι αστροναύτες της NASA ετοιμάζουν διαφήμιση καλλυντικών για την Estée Lauder (φωτογραφεία Αρχείου)
0

Για δύο δεκαετίες, ο Διεθνής Διαστημικός Σταθμός (ISS) έχει λειτουργήσει ως ένα μοναδικό εργαστήριο, φιλοξενώντας εκατοντάδες επιστημονικά πειράματα.

Αλλά τώρα, η NASA, ένας από τους κύριους διαχειριστές του διεθνούς διαστημικού σταθμού, ετοιμάζεται να πραγματοποιήσει τη μεγαλύτερη επιχειρηματική δραστηριότητά στον σταθμό.

Μέσα στον μήνα Σεπτέμβριο, έως και 10 μπουκάλια ενός νέου ορού περιποίησης δέρματος της μάρκας καλλυντικών Estée Lauder θα ταξιδέψουν στον διαστημικό σταθμό.

Οι αστροναύτες της NASA θα βιντεοσκοπήσουν τα μπουκάλια στο περιβάλλον μικροβαρύτητας του σταθμού και το υλικό αυτό θα το χρησιμοποιήσει η εταιρεία για διαφημιστική καμπάνια.

Σύμφωνα με το CNN, ωστόσο, δεν είναι η πρώτη φορά που μία διαφήμιση γυρίζεται στο διάστημα, ούτε είναι η πρώτη φορά που η NASA συνεργάζεται με εταιρικούς διαφημιστές. Θα είναι όμως μία από τις πιο σημαντικές περιπτώσεις όπου η NASA διαθέτει το αμερικανικό τμήμα του διαστημικού σταθμού για να βιντεοσκοπήσει ένα προϊόν σε περιβάλλον με μηδενική βαρύτητα.

Τα προϊόντα Estée Lauder αναμένεται να ταξιδέψουν με ένα διαστημικό σκάφος, το Northrop Grumman Cygnus, μαζί με 8.000 κιλά άλλων φορτίων, όπως πειράματα και προμήθειες.

Μεταξύ αυτών και μια νέα φόρμουλα του ορού δέρματος η «Advanced Night Repair». Οι αστροναύτες της NASA θα επιφορτιστούν με το καθήκον της βιντεοσκόπησης του προϊόντος. Οι ίδιοι οι αστροναύτες, ωστόσο, δεν θα εμφανίζονται σε διαφημίσεις καλλυντικών καθώς οι πολιτικές δεοντολογίας του διαστημικού γραφείου απαγορεύουν αυστηρά την εμφάνιση αστροναυτών σε καμπάνιες μάρκετινγκ.

Η πρόεδρος της Estée Lauder, Stephane de la Faverie άφησε ήδη από τον περασμένο μήνα υπονοούμενα για το πρότζεκτ.

Η de la Faverie μίλησε για τα σχέδια της Estée Lauder να βοηθήσει τη NASA και το CASIS, τον οργανισμό που διαχειρίζεται το αμερικανικό εργαστήριο στο διαστημικό σταθμό, χρηματοδότησης έρευνας με στόχο την ανάπτυξη πιο βιώσιμων υλικών συσκευασίας.

Εκπρόσωπος της CASIS δήλωσε στο CNN Business την Τετάρτη, ωστόσο, ότι η συνεργασία δεν είχε ακόμη επικυρωθεί. Διευκρίνισε δε ότι η CASIS δεν εμπλέκεται στα σχέδια για μαγνητοσκόπηση των προϊόντων της Estée Lauder στο διάστημα.

Αντίθετα, το υλικό στο διάστημα θα είναι μέρος μιας συμφωνίας που υπέγραψε η εταιρεία με την έδρα της NASA, η οποία βασίζεται σε εντολή του Κογκρέσου και μια οδηγία του 2019 για τη NASA να «καλλιεργήσει» μια επιχειρηματική οικονομία.

Η NASA θα αναλάβει το κόστος της αποστολής, ενώ ο συνεργάτης της Estée Lauder για το έργο, Space Commerce Matters, αναμένεται να δώσει περίπου 128.000 δολάρια, ένα πολύ μικρό μέρος του συνολικού ποσού που αναμένεται να κοστίσει το έργο.

Οι προσπάθειες της NASA για εμπορευματοποίηση του διαστήματος περιλαμβάνουν τη δυνατότητα δραστηριοτήτων «χορηγίας και μάρκετινγκ» στο διαστημικό σταθμό, καθώς και στην κατασκευή, τον τουρισμό και «βιντεοσκοπικό υλικό για ψυχαγωγία», όπως ταινίες και ντοκιμαντέρ.

Το 2019, η NASA ανακοίνωσε ότι κάθε χρόνο, θα παραχωρεί έως και 90 ώρες χρόνου εργασίας και 180 κιλά φορτίο σε εμπορικές εταιρείες, που θα την χρησιμοποιούν για τέτοιους σκοπούς.

«Αφιερώνουμε ένα μικρό χρονικό διάστημα του πληρώματος - μόλις 5% - σε εμπορικές δραστηριότητες, επειδή μια ισχυρή εμπορική διαστημική οικονομία θα υποστηρίξει τα εθνικά συμφέροντα και την οδηγία του Κογκρέσου μας για μετάβαση» σε ένα καθεστώς, όπου η NASA θα αποτελεί έναν από τους πολλούς πελάτες μιας επιχείρησης», δήλωσε ο Phil McAlister, διευθυντής εμπορικής ανάπτυξης διαστημικών πτήσεων στα κεντρικά γραφεία της NASA.

Η NASA υπέγραψε έκτοτε μια ποικιλία συμφωνιών Space Act με διάφορες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της αθλητικής μάρκας Adidas.

Ο διευθυντής της NASA, Jim Bridenstine, ανακοίνωσε νωρίτερα φέτος ότι ο ηθοποιός Τομ Κρουζ έφτασε σε συμφωνία με το διαστημικό πρακτορείο για να κινηματογραφήσει μια ταινία στον διαστημικό σταθμό. Ο χρόνος και οι λεπτομέρειες αυτού του σχεδίου δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί.

Οι λεπτομέρειες αυτού του πρότζεκτ, δημοσιεύθηκαν για πρώτη φορά στο περιοδικό New Scientist.

Με πληροφορίες του CNN

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανακαλύφθηκε νέο ιπτάμενο ερπετό που πετούσε πάνω από τους δεινόσαυρους πριν 200 εκατ. χρόνια

Τech & Science / Ανακαλύφθηκε νέο ιπτάμενο ερπετό που πετούσε πάνω από τους δεινόσαυρους πριν 200 εκατ. χρόνια

Το απολίθωμα, μια γνάθος που διατηρήθηκε σε εξαιρετική κατάσταση, αναλύθηκε με σύγχρονες τεχνικές σάρωσης, αποκαλύπτοντας χαρακτηριστικά που το κατατάσσουν σε ένα άγνωστο έως τώρα είδος
LIFO NEWSROOM
Επαναφορά ακοής με μία ένεση: Επαναστατική γονιδιακή θεραπεία αποκαθιστά την ακοή σε παιδιά και ενήλικες

Τech & Science / Επαναφορά ακοής με μία ένεση: Επαναστατική γονιδιακή θεραπεία αποκαθιστά την ακοή σε παιδιά και ενήλικες

Εντυπωσιακά αποτελέσματα μέσα σε λίγες εβδομάδες από νέα θεραπεία που στοχεύει το γονίδιο OTOF – Παιδιά απέκτησαν ξανά την αίσθηση της ακοής, με μία επταετή να συνομιλεί κανονικά με τη μητέρα της τέσσερις μήνες μετά
LIFO NEWSROOM
Κοινό βακτήριο που βρίσκεται στο στομάχι μπορεί να προκαλέσει καρκίνο σε τουλάχιστον 12 εκατ. ανθρώπους

Τech & Science / Ελικοβακτηρίδιο: Κοινό βακτήριο που βρίσκεται στο στομάχι μπορεί να προκαλέσει καρκίνο σε τουλάχιστον 12 εκατ. ανθρώπους

Οι περισσότεροι μολύνονται με το βακτήριο όταν είναι παιδιά και μπορεί να το έχουν για χρόνια χωρίς να το ξέρουν, γιατί συνήθως δεν έχει συμπτώματα
LIFO NEWSROOM
Πώς να αναγνωρίσετε αν έχετε «έλλειμμα ντοπαμίνης» – και τι να κάνετε για να το επαναφέρετε σε ισορροπία

Τech & Science / Πώς να αναγνωρίσετε αν έχετε «έλλειμμα ντοπαμίνης» – και τι να κάνετε για να το επαναφέρετε σε ισορροπία

Σε έναν κόσμο γεμάτο υπερδιέγερση από μέσα κοινωνικής δικτύωσης, υπερεπεξεργασμένες τροφές και ψηφιακές απολαύσεις, ο εγκέφαλος κατακλύζεται από τεχνητές εξάρσεις ντοπαμίνης
LIFO NEWSROOM
«Απλά... ουάου»: Σπάνιο ηλεκτρικό φαινόμενο απαθανατίστηκε από αστροναύτη της NASA

Τech & Science / «Απλά. Ουάου»: Σπάνιο ηλεκτρικό φαινόμενο απαθανατίστηκε από αστροναύτη της NASA

Η εικόνα δείχνει ένα σπάνιο ατμοσφαιρικό φαινόμενο που είναι δύσκολο να εντοπιστεί από το έδαφος αλλά γίνεται πιο ορατό από το διάστημα, σε ύψος περίπου 400 χιλιομέτρων από τη Γη
LIFO NEWSROOM
Η Apple ενώνει τις δυνάμεις της με τη SpaceX, εισάγοντας το Starlink στα iPhones

Τech & Science / Η Apple ενώνει τις δυνάμεις της με τη SpaceX, εισάγοντας το Starlink στα iPhones

O Έλον Μασκ ανέφερε ότι οι χρήστες μπορούν να αναμένουν υποστήριξη για εικόνες, μουσική και podcasts μέσω της τρέχουσας τεχνολογίας Starlink, με σχέδια για προσθήκη υποστήριξης βίντεο σε μελλοντικές ενημερώσεις
LIFO NEWSROOM