To καλοκαίρι έρχεται το συνδρομητικό YouTube χωρίς διαφημίσεις

To καλοκαίρι έρχεται το συνδρομητικό YouTube χωρίς διαφημίσεις Facebook Twitter
0
To καλοκαίρι έρχεται το συνδρομητικό YouTube χωρίς διαφημίσεις Facebook Twitter

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, το οποίο παραθέτει επιστολή του YouTube στους δημιουργούς βίντεο και σε όσους διαθέτουν κανάλια στην υπηρεσία, κατά τη διάρκεια του ερχόμενου Ιουνίου πρόκειται να ξεκινήσει να λειτουργεί το Συνδρομητικό YouTube, που έναντι 10 δολαρίων θα αφαιρεί τις διαφημίσεις από την αρχή των βίντεο.

Παράλληλα με την απαλοιφή των διαφημιστικών μηνυμάτων, το μηνιαίο ποσό συνδρομής θα εξασφαλίζει και πρόσβαση σε αποκλειστικό περιεχόμενο αλλά και πρόσβαση στα βίντεο ακόμα κι όταν ο συνδρομητής βρίσκεται εκτός δικτύου. 

Το νέο συνδρομητικό μοντέλο του YouTube, υπόσχεται μεγαλύτερα κέρδη στους παραγωγούς περιεχομένου που διαθέτουν κανάλια στο YouTube, αν και τους υποχρεώνει να πάρουν μέρος στην νέα μορφή του YouTube. Αναλυτές αναφέρουν ότι η εν λόγω απόφαση αποτελεί μια κίνηση τηw Google που αποσκοπεί στην άνοδο της κερδοφορίας του YouTube, αλλά και ανταγωνισμού προς το συνδρομητικό Netflix, το οποίο έναντι 8 δολαρίων/μήνα επιτρέπει την προσβαση σε αποκλειστικό περιεχόμενο όπως σειρές και ταινίες σε 57,7 εκ. συνδρομητές παγκοσμίως.

 

Όπως αναφέρει το TheNextWeb, υπολογίζεται ότι το νέο συνδρομητικό YouTube θα κάνει την εμφάνισή του τον ερχόμενο Ιούνιο.

To καλοκαίρι έρχεται το συνδρομητικό YouTube χωρίς διαφημίσεις Facebook Twitter
Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και 20 αιώνες συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Άκου την επιστήμη / Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Πώς μπορεί ένα έργο δύο χιλιάδων ετών να μιλά τη γλώσσα του σήμερα; Ο Θεόδωρος Παπαγγελής, διακεκριμένος φιλόλογος και ακαδημαϊκός, που δημοσίευσε πρόσφατα μια νέα μετάφραση των «Μεταμορφώσεων» του Οβιδίου, μιλά στον Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Τech & Science / Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Μελέτη δείχνει ότι τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα όπως το ChatGPT-4 μπορούν να επηρεάζουν πιο αποτελεσματικά από τους ανθρώπους – Κίνδυνοι για εκλογές, παραπληροφόρηση και στοχευμένη χειραγώγηση
LIFO NEWSROOM
Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

Τech & Science / Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

OpenAI, Google, Meta και Microsoft επενδύουν σε chatbots που θυμούνται όλο και περισσότερα για τους χρήστες τους, ενισχύοντας την εμπειρία αλλά και τα ερωτήματα για την ιδιωτικότητα και την εκμετάλλευση των δεδομένων
LIFO NEWSROOM