Η Microsoft θέλει να φτιάξει το «Netflix των παιχνιδιών» – H Sony και η Nintendo θα την αφήσουν;

Η Microsoft θέλει να φτιάξει το «Netflix των παιχνιδιών» – H Sony και η Nintendo θα την αφήσουν; Facebook Twitter
0

H Μicrosoft εργάζεται πάνω στη δημιουργία υπηρεσίας παροχής παιχνιδιών μέσω streaming.

Σύμφωνα με όσα είπε σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Verge, o Kareem Choudhry, επικεφαλής του gaming cloud της Microsoft, η τεχνολογική εταιρεία δουλεύει πάνω σε μια νέα υπηρεσία streaming παιχνιδιών, η οποία θα λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο που οι χρήστες του Netflix επιλέγουν τι θέλουν να δουν κάθε φορά. Τώρα, οι παίκτες θα μπορούν να παίζουν παιχνίδια τα οποία θα βρίσκονται σε ένα κεντρικό cloud της Microsoft.

«Πιστεύουμε ότι σύντομα θα υπάρξουν 2 δισεκατομμύρια παίκτες σε όλον τον κόσμο, και ο στόχος μας είναι να φτάσουμε σε κάθε έναν από αυτούς», εξηγεί ο Choudhry. Όταν, λοιπόν, προβλέπεται μια τόσο μεγάλη αύξηση ένα «Netflix για βιντεοπαιχνίδια» θα ήταν μια σημαντική υπηρεσία για κάθε εταιρεία που θέλει να έχει φιλοδοξίες στο cloud gaming. Βέβαια, ενώ η Microsoft είναι γνωστό ότι είναι τολμηρά αφοσιωμένη στη βιομηχανία του gaming δεν θα πρέπει να ξεχνάει ότι απέναντί της έχει δύο μεγάλες ανταγωνιστικές πλατφόρμες.

«Ψάχνουμε τρόπους με τους οποίους θα παρέχουμε περιεχόμενο σε οποιονδήποτε, ανεξάρτητα από τι κονσόλα χρησιμοποιεί», δήλωσε ο Choudhry, χωρίς όμως να εξηγήσει πώς μπορούν να χτιστούν οι γέφυρες με τους ανταγωνιστές.

Στο παρελθόν καμία streaming υπηρεσία της Sony δεν απέδωσε. Πριν ένα χρόνο περίπου σταμάτησε το streaming στο PS3 και σήμερα είναι αποκλειστικά αφοσιωμένη στο PS4 (και λιγότερο στα PC). Έτσι, ενώ ξέρει ότι το cloud συνιστά μια μοναδική ευκαιρία για τη βιομηχανία, δεν διαθέτει την υπολογιστική δύναμη της Microsoft. Οπότε το μεγάλο ερώτημα στα σχέδια της Microsoft, πέρα από το να δέσει μια τέλεια συνταγή από όλους, είναι εάν η Sony και η Nintendo, δεχθούν να βάλουν τα συστατικά τους. Ας μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν αποκλειστικοί τίτλοι για κάθε μία από όλες τις μεγάλες πλατφόρμες, όπως και για τα δύο μεγάλα λειτουργικά συστήματα των κινητών.

Το νέο τμήμα της Microsoft που θα παρέχει online επιλογή παιχνιδιών μπορεί να είναι ακόμη στα πρώτα του βήματα, αλλά πρόκειται για μια νέα τεχνολογία που εάν δουλέψει σωστά (δεν μπορούμε να ξέρουμε τι ενδιαφέρον θα υπάρξει από την πλευρά των προγραμματιστών και των εκδοτών) θα αλλάξει όχι μόνο τις μεθόδους διανομής αλλά και της εισροής νέων χρηστών και χρήσεων. Κι ενώ η επίτευξη 2 δισεκατομμυρίων παικτών μπορεί να ακούγεται ως ένας πολύ φιλόδοξος στόχος, δείχνει ότι η Microsoft επικεντρώνεται όλο και πιο επιθετικά σε μια τεχνολογία που μπορεί να φιλοξενήσει τα πάντα σε ένα «σύννεφο».

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

Τech & Science / Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

«Θα μπορούσε να είναι μια πραγματική ευκαιρία να επιβραδύνουμε την εξέλιξη του γλοιοβλαστώματος», υποστηρίζουν με συγκρατημένη αισιοδοξία, καθώς απαιτείται περαιτέρω δοκιμών
LIFO NEWSROOM
Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε φάρμακο που χορηγείται αποκλειστικά στο σπίτι

Τech & Science / Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε θεραπεία που μπορεί να χορηγηθεί στο σπίτι από τον ίδιο τον ασθενή

Η έκδοση για χρήση στο σπίτι εγκρίθηκε ως θεραπεία συντήρησης που οι ασθενείς μπορούν να χορηγούν στον εαυτό τους αφού ολοκληρώσουν τον κύκλο της ενδοφλέβιας θεραπείας
LIFO NEWSROOM
«Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Τech & Science / «Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα ηλεκτρονικά τσιγάρα δημιουργούν νέους εθισμούς στη νικοτίνη και προκαλούν σοβαρούς κινδύνους για την καρδιά, τους πνεύμονες και τον εγκέφαλο των παιδιών και των εφήβων
LIFO NEWSROOM
«Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Τech & Science / «Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Η απόφαση αυτή θεωρείται μια από τις σημαντικότερες των τελευταίων 20 ετών - Η Google διατηρεί πάντως κάποιες «ανησυχίες» για την υποχρέωσή της να μοιράζεται δεδομένα διαδικτυακών αναζητήσεων
LIFO NEWSROOM
Το James Webb εντόπισε «γυμνή» μαύρη τρύπα από την αυγή του σύμπαντος - «Μία πραγματική ια πρόκληση για τις θεωρίες μας»

Τech & Science / Το James Webb εντόπισε «γυμνή» μαύρη τρύπα από την αυγή του σύμπαντος - «Μία πραγματική πρόκληση για τις θεωρίες μας»

Οι αστρονόμοι εκτιμούν ότι ίσως ανήκει σε μία κατηγορία αντικειμένων που είχε θεωρητικά προβλέψει ο Στίβεν Χόκινγκ, αλλά που μέχρι σήμερα δεν είχε ποτέ εντοπιστεί
LIFO NEWSROOM
Τι είναι το Clanker και γιατί το χρησιμοποιούν οι χρήστες του διαδικτύου ως αντι-AI αργκό;

Τech & Science / Τι είναι το Clanker και γιατί το χρησιμοποιούν οι χρήστες του διαδικτύου ως αντι-AI αργκό;

Ο όρος διαδίδεται στα social media μεταξύ των ανθρώπων που δηλώνουν «κουρασμένοι» με την τεχνητή νοημοσύνη που «εφευρίσκει» πράγματα, ακούγεται υπερβολικά ανθρώπινη και απειλεί να εξαφανίσει θέσεις εργασίας
LIFO NEWSROOM
Από την Amy έως τον Wubbo: Πώς επιλέγουν οι μετεωρολόγοι τα ονόματα των καταιγίδων και γιατί είναι σημαντικά

Τech & Science / Από την Amy μέχρι τον Wubbo: Πώς επιλέγουν οι μετεωρολόγοι τα ονόματα των καταιγίδων και γιατί είναι σημαντικά

«Όταν μια καταιγίδα έχει όνομα, γίνεται πιο εύκολο για τα μέσα ενημέρωσης και το κοινό να μιλούν γι’ αυτήν, να μοιράζονται πληροφορίες και να προετοιμάζονται», εξηγεί η επικεφαλής μετεωρολόγος του Met Office, Rebekah Hicks
LIFO NEWSROOM
Στην Αρχαία Ολυμπία ξεκίνησαν οι πρώτοι «Ολυμπιακοί» των ρομπότ 

Τech & Science / Στην Αρχαία Ολυμπία ξεκίνησαν οι πρώτοι «Ολυμπιακοί» των ρομπότ

Στον ίδιο χώρο όπου πριν από χιλιάδες χρόνια συναθροίζονταν οι Έλληνες αθλητές, αυτή τη φορά συναντήθηκαν ομάδες μηχανικών από τέσσερις ηπείρους, μετατρέποντας την Ολυμπία σε παγκόσμιο εργαστήριο ρομποτικής
LIFO NEWSROOM
Αρχαίο DNA αποκαλύπτει το βακτήριο που προκάλεσε την πρώτη πανδημία στην ιστορία

Τech & Science / Αρχαίο DNA αποκαλύπτει το βακτήριο που προκάλεσε την πρώτη πανδημία στην ιστορία

«Τα ευρήματά μας αποτελούν το κομμάτι που έλειπε από το παζλ, προσφέροντας το πρώτο άμεσο γενετικό 'παράθυρο' στο πώς ξέσπασε αυτή η πανδημία στην καρδιά της αυτοκρατορίας»
LIFO NEWSROOM