Το Facebook χρεώνει τα μηνύματα σε χρήστες που δεν βρίσκονται στις επαφές μας

Το Facebook χρεώνει τα μηνύματα σε χρήστες που δεν βρίσκονται στις επαφές μας Facebook Twitter
3

Στην προσπάθειά του να συγκεντρώσει με κάθε τρόπο χρήματα, το Facebook ξεκίνησε τη δοκιμή μίας υπηρεσίας που θα επιτρέπει στους χρήστες να στέλνουν μηνύματα σε άτομα που δεν βρίσκονται στις επαφές τους, έναντι ενός δολαρίου. 

Όπως αναφέρει το BBC, η δοκιμή περιορίζεται προς το παρόν σε ένα μικρό αριθμό χρηστών στις ΗΠΑ, που θα μπορούν να λαμβάνουν μόνο ένα πληρωμένο μήνυμα κάθε εβδομάδα και τρία κάθε μήνα.

«Ορισμένοι αναλυτές και ερευνητές σημείωσαν ότι η επιβολή τέλους στον αποστολέα θα είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να μην αποστέλλονται ανεπιθύμητα μηνύματα, ενώ θα διευκολύνεται και η μεταφορά μηνυμάτων που είναι σχετικά και χρήσιμα» υποστήριξε το κοινωνικό δίκτυο.

Το Facebook προτείνει και τους τρόπους που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί η νέα υπηρεσία, δίνοντας το παράδειγμα της προσφοράς εργασίας ή ακόμα και του ενδεχόμενου να έχουμε ακούσει για κάποιον, αλλά ενδέχεται να μην είμαστε «φίλοι» μαζί του.

Η υπηρεσία αυτή είναι παρόμοια με εκείνη που προσφέρει το LinkedIn, όπου οι χρήστες πρέπει να πληρώσουν ένα τέλος για να μπορούν να επικοινωνούν με χρήστες που δεν βρίσκονται στη λίστα επαφών τους.

Στην περίπτωση του Facebook, μέχρι τώρα πολλές φορές τα μηνύματα που λαμβάνουμε από χρήστες που δεν έχουμε αποδεχτεί καταλήγουν σε ξεχωριστό φάκελο από το Inbox με αποτέλεσμα να αγνοούμε την ύπαρξή τους.

Προς το παρόν το κοινωνικό δίκτυο δεν έχει εκδηλώσει την πρόθεση να επεκτείνει την υπηρεσία αυτή στην Ευρώπη, αλλά δεν αποκλείει τη μελλοντική χρήση της.

Τech & Science
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εφευρέτριες δημιούργησαν "έξυπνο αναπηρικό αμαξίδιο" που συνδέεται με τον εγκέφαλο

Τech & Science / Εφευρέτριες στην Τυνησία δημιούργησαν «έξυπνο αναπηρικό αμαξίδιο» που συνδέεται με τον εγκέφαλο

Το αμαξίδιο είναι ιδιαίτερα εύχρηστο αφού τα άτομα που το χρησιμοποιούν μπορούν να το κινήσουν με τη χρήση οθόνης αφής, φωνητικής εντολής και εκφράσεων προσώπου.
NEWSROOM
Ανατροπή: Κι όμως δεν φοράμε λευκά, όταν θέλουμε να παραμείνουμε δροσεροί στον καύσωνα

Τech & Science / Ανατροπή: Κι όμως δεν φοράμε λευκά, όταν θέλουμε να παραμείνουμε δροσεροί στον καύσωνα

Η επιστήμη απαντά στο τι κάναμε λάθος -τόσα χρόνια- αναφορικά με το χρώμα, το ύφασμα ακόμα και την εφαρμογή των ρούχων μας το καλοκαίρι και στην προσπάθειά μας να παραμείνουμε δροσεροί
NEWSROOM
Το Αριστείο Μποδοσάκη σε δύο σημαντικούς ερευνητές με διεθνή απήχηση

Τech & Science / Το Αριστείο Μποδοσάκη σε δύο σημαντικούς ερευνητές με διεθνή απήχηση

Η Ελληνίδα ερευνήτρια του διαστήματος, Καθηγήτρια Αστροφυσικής με μακρά πορεία στη NASA Χρύσα Κουβελιώτου και ο κορυφαίος ερευνητής της σύγχρονης βιοϊατρικής έρευνας που καθοδηγεί την ενεργή συμμετοχή της Ελλάδας στα ευρωπαϊκά ερευνητικά δρώμενα, Καθηγητής Νεκτάριος Ταβερναράκης βραβεύονται για την καθοριστική τους συμβολή στην εξέλιξη της επιστήμης
NEWSROOM
Μπορεί το χρήμα να νικήσει τον θάνατο; Τι κάνουν οι πλούσιοι για να ζήσουν για πάντα

Tech & Science / Μπορεί το χρήμα να νικήσει τον θάνατο; Τι κάνουν οι πλούσιοι για να ζήσουν για πάντα

Ο Πίτερ Διαμαντής, ο ελληνικής καταγωγής μεγαλοεπιχειρηματίας στους τομείς της τεχνολογίας και της υγείας, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των δισεκατομμυριούχων που αγωνίζονται να κερδίσουν τη μακροζωία, αν όχι την αιώνια ζωή.
NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Στο αγγλικό κείμενο είναι ξεκάθαρο ότι θα εξακολουθούμε να στέλνουμε δωρεάν μηνύματα σε αγνώστους καθώς θα εξακολουθεί να ισχύει το "πολλές φορές τα μηνύματα που λαμβάνουμε από χρήστες που δεν έχουμε αποδεχτεί καταλήγουν σε ξεχωριστό φάκελο από το Inbox με αποτέλεσμα να αγνοούμε την ύπαρξή τους".Καλό θα είναι να γίνει ένα μικρό editing στο κείμενο σας. Θα σας κοστίσει λιγότερο από το να λογοκρίνετε τα σχόλια των αναγνωστών σας.
Φαίνεται ότι η διαχείριση "έχασε" το σχόλιο που έστειλα χθες το βράδυ σχετικά με το θέμα, αλλά δεν πειράζει, δουλεύω εγώ για σας και το είχα φυλαγμένο: [Η διαχείριση θεώρησε υπερβολικά τα όσα είπατε απ' τη στιγμή που υπάρχει ξεκάθαρα η φράση: "Στην περίπτωση του Facebook, μέχρι τώρα πολλές φορές τα μηνύματα που λαμβάνουμε από χρήστες που δεν έχουμε αποδεχτεί καταλήγουν σε ξεχωριστό φάκελο από το Inbox με αποτέλεσμα να αγνοούμε την ύπαρξή τους." στο κείμενο.]