O Πρίγκιπας Ουίλιαμ δήλωσε πως θα υποστήριζε πλήρως το παιδί του αν ήταν ομοφυλόφιλο

O Πρίγκιπας Ουίλιαμ δήλωσε πως θα υποστήριζε πλήρως το παιδί του αν ήταν ομοφυλόφιλο Facebook Twitter
0

Ο Πρίγκιπας Ουίλιαμ δήλωσε πως θα υποστήριζε πλήρως τα παιδιά του αν ήταν ομοφυλόφιλα, όμως την ίδια στιγμή παραδέχθηκε πως θα «ανησυχούσε» για την πίεση που θα τους δημιουργούνταν. 

Πρόσθεσε πως είναι κάτι που έχει σκεφθεί ήδη από την πρώτη στιγμή που έγινε πατέρας. «Θα ήθελα να ζούμε σε έναν κόσμο που θεωρείται απολύτως φυσιολογικό και cool όμως με ειδικά με τη θέση της οικογένειας μου, θα είχα λίγο νευρικότητα για όλη την κατάσταση». δήλωσε. Ο πρίγκιπας Ουίλιαμ μιλούσε σε νέους ανθρώπους σε μία νεανική LGBTQ οργάνωση στο Λονδίνο. Η συγκεκριμένη οργάνωση έχει σαν κύριο έργο να βοηθήσει νέους LGBTQ ανθρώπους που κινδυνεύουν να μείνουν άστεγοι. 

O Πρίγκιπας Ουίλιαμ δήλωσε πως θα υποστήριζε πλήρως το παιδί του αν ήταν ομοφυλόφιλο Facebook Twitter

Ο Ουίλιαμ είπε πως θα υποστήριζε «οποιαδήποτε απόφαση» έπαιρναν τα παιδιά του. Την ίδια στιγμή όμως σχολίασε πως είναι «κάτι που με ανησυχεί από την πλευρά του γονιού. Τόσα εμπόδια, λόγια μίσους και οι διακρίσεις που ίσως έρθουν, είναι κάτι που με προβληματίζει. Όμως είναι καθήκον όλων εμάς να διορθώσουμε τα πράγματα και να εξασφαλίσουμε πως όλα αυτά θα είναι παρελθόν», τόνισε.

Mε πληροφορίες από BBC

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μάχη για τον «Δαβιδ» του Μιχαήλ Άγγελου: Η ελευθερία της έκφρασης ενάντια στην προστασία της αξιοπρέπειας

Πολιτισμός / Ο «Δαβίδ» του Μιχαήλ Άγγελου και η ελευθερία της έκφρασης κόντρα στην προστασία των καλλιτεχνικών θησαυρών

Στη Φλωρεντία, η Galleria dell'Accademia υπερασπίζεται τον Δαβίδ του Μιχαήλ Άγγελου, ένα αριστούργημα του 1504, από απαξιωτικές και μη εξουσιοδοτημένες εμπορικές χρήσεις
NEWSROOM
Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Ο Ρίτσαρντ Σέρα ήταν ένας σύγχρονος μινιμαλιστής καλλιτέχνης γνωστός για τα μνημειώδη ατσάλινα γλυπτά του. Τα συχνά τρομακτικά σε κλίμακα έργα του προκαλούν ζάλη και αποπροσανατολισμό, με τις αρχιτεκτονικές τους καμπύλες να στροβιλίζονται, καθώς οι θεατές περπατούν στα περάσματά τους.
NEWSROOM