Gucci: Μάσκες με καρφιά και ντίσκο Αρλεκίνοι στο Μιλάνο

Gucci: Μάσκες με καρφιά και ντίσκο Αρλεκίνοι στο Μιλάνο Facebook Twitter
Ο σχεδιαστής του Gucci Alessandro Michele
0

Κάτω από ένα καλειδοσκοπικό φάσμα φώτων και περιτριγυρισμένα από καθρέπτες, ο σχεδιαστής του Gucci Alessandro Michele έβαλε τα μοντέλα του να περπατήσουν στο σόου με καλύμματα κεφαλής και μάσκες προσώπου.

Η Εβδομάδας Μόδας στο Μιλάνο άνοιξε με την επίδειξη του οίκου Gucci η οποία προσέλκυσε πολλές διασημότητες.

Περίτεχνα, λαξευμένα αξεσουάρ κεφαλής, δερμάτινες και λάτεξ μάσκες βγαλμένες από θρίλερ και καρφιά στόλιζαν τα κεφάλια των μοντέλων.

Gucci: Μάσκες με καρφιά και ντίσκο Αρλεκίνοι στο Μιλάνο Facebook Twitter
(Getty Images/ Ideal Image)
Gucci: Μάσκες με καρφιά και ντίσκο Αρλεκίνοι στο Μιλάνο Facebook Twitter
Ο Τζάρεντ Λέτο (Getty Images/ Ideal Image)
Gucci: Μάσκες με καρφιά και ντίσκο Αρλεκίνοι στο Μιλάνο Facebook Twitter
Η Σάλμα Χάγιεκ (Getty Images/ Ideal Image)

«Το να παίζεις με τη μαγική ασάφεια που προσφέρουν οι μάσκες αποτελεί μια ευκαιρία για να ανακτήσουμε τις δημιουργικές ρίζες της ύπαρξης μας», αναφέρει το δελτίο τύπου του Gucci.

Η συλλογή περιείχε έντονα πριντς, δαντέλα, λαμπερά κοντά φορέματα, πολύχρωμα πλεκτά και κεντημένα μάλλινα σακάκια, φορεμένα με μακρύτερα περιδέραια και χρωματιστά δερμάτινα αξεσουάρ.

Gucci: Μάσκες με καρφιά και ντίσκο Αρλεκίνοι στο Μιλάνο Facebook Twitter
(Getty Images/ Ideal Image)
Gucci: Μάσκες με καρφιά και ντίσκο Αρλεκίνοι στο Μιλάνο Facebook Twitter
(Getty Images/ Ideal Image)
Gucci: Μάσκες με καρφιά και ντίσκο Αρλεκίνοι στο Μιλάνο Facebook Twitter
(Getty Images/ Ideal Image)

Οι επιρροές ντίσκο της δεκαετίας του 1970 αλλά και η έμπνευση από τους Αρλεκίνους ήταν στοιχεία ορατά σε πολλά ρούχα ενώ κυρίαρχο ήταν και το κόκκινο σε πολλές αποχρώσεις του. 

Το Μιλάνο φιλοξενεί σε αυτή την εβδομάδα μόδας μεγάλα ονόματα όπως οι Giorgio Armani, Versace, Prada και Dolce & Gabbana. Την Πέμπτη, ο οίκος Fendi θα παρουσιάσει την τελευταία συλλογή του Καρλ Λάγκερφελντ ο οποίος πέθανε την Τρίτη και αυτή θεωρείται λόγω των εξελίξεων η κορυφαία στιγμή της διοργάνωσης.

Gucci: Μάσκες με καρφιά και ντίσκο Αρλεκίνοι στο Μιλάνο Facebook Twitter
(Getty Images/ Ideal Image)
Gucci: Μάσκες με καρφιά και ντίσκο Αρλεκίνοι στο Μιλάνο Facebook Twitter
(Getty Images/ Ideal Image)
Gucci: Μάσκες με καρφιά και ντίσκο Αρλεκίνοι στο Μιλάνο Facebook Twitter
(Getty Images/ Ideal Image)
Gucci: Μάσκες με καρφιά και ντίσκο Αρλεκίνοι στο Μιλάνο Facebook Twitter
(Getty Images/ Ideal Image)
Gucci: Μάσκες με καρφιά και ντίσκο Αρλεκίνοι στο Μιλάνο Facebook Twitter
(EPA)
Gucci: Μάσκες με καρφιά και ντίσκο Αρλεκίνοι στο Μιλάνο Facebook Twitter
(EPA)
Gucci: Μάσκες με καρφιά και ντίσκο Αρλεκίνοι στο Μιλάνο Facebook Twitter
(EPA)
Gucci: Μάσκες με καρφιά και ντίσκο Αρλεκίνοι στο Μιλάνο Facebook Twitter
(EPA)
Gucci: Μάσκες με καρφιά και ντίσκο Αρλεκίνοι στο Μιλάνο Facebook Twitter
(EPA)
Gucci: Μάσκες με καρφιά και ντίσκο Αρλεκίνοι στο Μιλάνο Facebook Twitter
(EPA)
Gucci: Μάσκες με καρφιά και ντίσκο Αρλεκίνοι στο Μιλάνο Facebook Twitter
(EPA)



Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Ο Μπέντον υπήρξε κεντρικός εκπρόσωπος του αμερικανικού συναισθηματικού ρεαλισμού, δίνοντας έμφαση στις ανθρώπινες σχέσεις και στις λεπτές συγκρούσεις των χαρακτήρων
LIFO NEWSROOM
Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

Πολιτισμός / Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

«Η τέχνη είναι η αλήθεια. Η τέχνη αγκαλιάζει την ποικιλομορφία. Και γι’ αυτό αποτελεί απειλή για τους αυταρχικούς ηγέτες και τους φασίστες του κόσμου», δήλωσε παραλαμβάνοντας τον τιμητικό Χρυσό Φοίνικα από τον Λεονάρντο ντι Κάπριο
LIFO NEWSROOM
Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Καθώς όλο και περισσότερα θερινά σινεμά ανοίγουν, η συνέχεια ενός απέθαντου franchise, το φρέσκο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Κωστή Χαραμουντάνη και το κινηματογραφικό companion piece του νέου άλμπουμ του Weeknd είναι τρεις από τις έξι νέες ταινίες που επιχειρούν να φέρουν τους θεατές πίσω στις αίθουσες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
hjnrjh

Πολιτισμός / ΕΣΩ 2025: Oι σημαντικότερες στιγμές στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου

Η 13η ΕΣΩ: 'Αγκαλιάζοντας το Χάος σ’ έναν Έξυπνο Κόσμο' ολοκληρώθηκε, την Τετάρτη 7 Μαΐου 2025 στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, ακριβώς όπως υποσχέθηκε, σαν αγκαλιά, που εμπεριέχει την ρευστότητα του σύγχρονου, διασυνδεδεμένου κόσμου μας που, διαρκώς, αλλάζει.
ΜΕΛΙΝΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ-ΠΟΛΛΑΤΟΥ
Έρχεται στο Μεσολόγγι ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Πολιτισμός / Μεσολόγγι: Έρχεται ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Ανακοινώθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την έναρξη του επετειακού κύκλου των 200 χρόνων από την ηρωική Έξοδο - Η αποκάλυψη του Νίκου Αλάγια για τον πατέρα του που μετανάστευσε στη Γαλλία τη δεκαετία του 1960
LIFO NEWSROOM
«Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Εικαστικά / «Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Ο Michael Rakowitz, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικές προσεγγίσεις, ανοίγει έναν διάλογο με έργα συγκινητικά, φανερά πολιτικά, υπενθυμίζοντάς μας την επανάληψη οδυνηρών γεγονότων της Ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νίκολας Κάλιναν: Ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλησε για τα Γλυπτά του Παρθενώνα και τη συνεργασία με την Ελλάδα

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: Ο νέος διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλά για συνεργασία, αλλά όχι επιστροφή

Ο Νίκολας Κάλιναν, Διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου, αναφέρεται στη συνέντευξή του για τη συνεργασία με την Ελλάδα γύρω από τα Γλυπτά του Παρθενώνα, χωρίς να δίνει σαφή απάντηση για την επιστροφή τους
LIFO NEWSROOM
Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Πολιτισμός / Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Το αλουμίνιο δεν είναι απλώς το εικαστικό μέσο για τη νέα δουλειά του Σωκράτη Σωκράτους που εγκαινιάζεται στην γκαλερί Eins στη Λεμεσό της Κύπρου· είναι το φάντασμα που στοιχειώνει τον καλλιτέχνη.
LIFO NEWSROOM
Δείτε πώς ακριβώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2400 χρόνια

Πολιτισμός / Δείτε πώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2.400 χρόνια - Το εντυπωσιακό «παιχνίδι» με το φως

O καθηγητής Juan de Lara του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης με την βοήθεια της τεχνολογίας έδειξε πώς οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποίησαν προηγμένες τεχνικές φωτισμού για να μετατρέψουν το εσωτερικό του Παρθενώνα σε ένα εντυπωσιακό θέαμα
LIFO NEWSROOM