YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται Facebook Twitter
Φωτ. Αρχείου: Unsplash
0

Την κατάργηση της γνωστής σελίδας «Trending» ανακοίνωσε το YouTube, ύστερα από σχεδόν μία δεκαετία λειτουργίας, δηλώνοντας ότι πλέον υπάρχουν πιο αποτελεσματικοί τρόποι για την ανάδειξη των viral βίντεο και των «μικρο-τάσεων» στην πλατφόρμα.

Η σελίδα Trending, που είχε ξεκινήσει το 2015, περιλάμβανε τέσσερις βασικές κατηγορίες –Now, Music, Gaming και Movies– και παρουσιαζόταν ως ο «παλμός του τι είναι δημοφιλές στο YouTube», συγκεντρώνοντας μουσικά βίντεο, τρέιλερ, κωμικά αποσπάσματα και άλλα είδη περιεχομένου.

Όπως ανακοίνωσε η πλατφόρμα που ανήκει στη Google, μέσα στις επόμενες εβδομάδες η σελίδα Trending και η λίστα «Trending Now» θα αποσυρθούν, ενώ οι χρήστες θα κατευθύνονται σε θεματικά charts όπως:

  • Trending Music Videos
  • Weekly Top Podcast Shows
  • Trending Movie Trailers

Σύμφωνα με σχετική ανάρτηση στο blog του YouTube, «το 2015 ήταν πιο εύκολο να απαντήσει κανείς στο ερώτημα “τι είναι trending;” με μία ενιαία λίστα από viral βίντεο που συζητούσε όλος ο κόσμος. Σήμερα, όμως, οι τάσεις είναι διάσπαρτες: δημιουργούνται από διαφορετικά fandoms, περιλαμβάνουν μικρο-τάσεις που απολαμβάνουν εξειδικευμένες κοινότητες, και διαχέονται μέσα από τα recommendations, τις αναζητήσεις, τα Shorts, τα σχόλια και τα Communities».

Όπως εξηγεί η εταιρεία, η επισκεψιμότητα στη σελίδα Trending έχει μειωθεί σημαντικά τα τελευταία πέντε χρόνια, καθώς οι χρήστες ανακαλύπτουν πλέον τα δημοφιλή βίντεο με άλλους τρόπους.

Νέα εποχή με προσωποποιημένα trends και εργαλεία για δημιουργούς

Η αλλαγή συνδέεται και με την ευρύτερη στρατηγική του YouTube για την ανάδειξη περιεχομένου με τρόπο πιο στοχευμένο και σχετικό. «Με τα νέα θεματικά charts μπορούμε να δείξουμε ένα ευρύτερο φάσμα δημοφιλούς περιεχομένου, το οποίο ανταποκρίνεται φυσικά στον τρόπο με τον οποίο οι θεατές ήδη ανακαλύπτουν νέα βίντεο», αναφέρει η ανακοίνωση.

Το YouTube διαβεβαιώνει ότι θα συνεχίσει να προτείνει προσωποποιημένα βίντεο στους χρήστες και να παρέχει στους δημιουργούς εργαλεία που τους βοηθούν να κατανοούν τι είναι δημοφιλές στο κοινό τους.

Η ανακοίνωση έρχεται τρία χρόνια μετά την κατάργηση του ετήσιου απολογιστικού βίντεο «YouTube Rewind», το οποίο είχε ξεκινήσει το 2011 με στόχο να γιορτάσει όσα δημιούργησε η κοινότητα της πλατφόρμας. Και τότε, το YouTube είχε αναγνωρίσει ότι «ένα μόνο Rewind δεν μπορεί να αντικατοπτρίσει την πολυφωνία των δημιουργών και των τάσεων».

Η εξέλιξη σηματοδοτεί μία μετατόπιση από την ενιαία ανάγνωση των τάσεων σε ένα πιο κατακερματισμένο, θεματικά στοχευμένο περιβάλλον περιήγησης, σε πλήρη ευθυγράμμιση με τη συμπεριφορά των χρηστών στην εποχή του Shorts και των creators.

Με πληροφορίες από Variety

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το «Παρα Πέντε» επιστρέφει 20 χρόνια μετά

TV & Media / «Θα γράψουμε το 50ο επεισόδιο μαζί»: Το teaser Καπουτζίδη για το reunion του «Παρα Πέντε»

Στην επέτειο συμπλήρωσης των είκοσι ετών από την προβολή του πρώτου επεισοδίου του «Παρά Πέντε», ο Γιώργος Καπουτζίδης εμφανίστηκε σε ένα teaser ανακοινώνοντας την επιστροφή της σειράς
LIFO NEWSROOM
Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

TV & Media / Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

Με φρενήρη ρυθμό και σκηνές που θυμίζουν Looney Tunes, το επεισόδιο βάζει στο στόχαστρο τόσο τις ΗΠΑ όσο και το Ισραήλ, αποτυπώνοντας με τον καυστικό τρόπο του South Park την ένταση που επικρατεί διεθνώς
LIFO NEWSROOM
Τζίμι Κίμελ: «Γεια σου όμορφε» - Το καυστικό σκετς με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο κατά Τραμπ και FCC

TV & Media / Τζίμι Κίμελ: «Γεια σου όμορφε» - Το καυστικό σκετς με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο κατά Τραμπ και FCC

Ο Τζίμι Κίμελ, κατά την έναρξη της εκπομπής, επιτέθηκε στην Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών των ΗΠΑ (FCC) και τον διορισμένο πρόεδρό της, από τον Ντόναλντ Τραμπ, Μπρένταν Καρ, που ζήτησε την απομάκρυνσή του
LIFO NEWSROOM