YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται Facebook Twitter
Φωτ. Αρχείου: Unsplash
0

Την κατάργηση της γνωστής σελίδας «Trending» ανακοίνωσε το YouTube, ύστερα από σχεδόν μία δεκαετία λειτουργίας, δηλώνοντας ότι πλέον υπάρχουν πιο αποτελεσματικοί τρόποι για την ανάδειξη των viral βίντεο και των «μικρο-τάσεων» στην πλατφόρμα.

Η σελίδα Trending, που είχε ξεκινήσει το 2015, περιλάμβανε τέσσερις βασικές κατηγορίες –Now, Music, Gaming και Movies– και παρουσιαζόταν ως ο «παλμός του τι είναι δημοφιλές στο YouTube», συγκεντρώνοντας μουσικά βίντεο, τρέιλερ, κωμικά αποσπάσματα και άλλα είδη περιεχομένου.

Όπως ανακοίνωσε η πλατφόρμα που ανήκει στη Google, μέσα στις επόμενες εβδομάδες η σελίδα Trending και η λίστα «Trending Now» θα αποσυρθούν, ενώ οι χρήστες θα κατευθύνονται σε θεματικά charts όπως:

  • Trending Music Videos
  • Weekly Top Podcast Shows
  • Trending Movie Trailers

Σύμφωνα με σχετική ανάρτηση στο blog του YouTube, «το 2015 ήταν πιο εύκολο να απαντήσει κανείς στο ερώτημα “τι είναι trending;” με μία ενιαία λίστα από viral βίντεο που συζητούσε όλος ο κόσμος. Σήμερα, όμως, οι τάσεις είναι διάσπαρτες: δημιουργούνται από διαφορετικά fandoms, περιλαμβάνουν μικρο-τάσεις που απολαμβάνουν εξειδικευμένες κοινότητες, και διαχέονται μέσα από τα recommendations, τις αναζητήσεις, τα Shorts, τα σχόλια και τα Communities».

Όπως εξηγεί η εταιρεία, η επισκεψιμότητα στη σελίδα Trending έχει μειωθεί σημαντικά τα τελευταία πέντε χρόνια, καθώς οι χρήστες ανακαλύπτουν πλέον τα δημοφιλή βίντεο με άλλους τρόπους.

Νέα εποχή με προσωποποιημένα trends και εργαλεία για δημιουργούς

Η αλλαγή συνδέεται και με την ευρύτερη στρατηγική του YouTube για την ανάδειξη περιεχομένου με τρόπο πιο στοχευμένο και σχετικό. «Με τα νέα θεματικά charts μπορούμε να δείξουμε ένα ευρύτερο φάσμα δημοφιλούς περιεχομένου, το οποίο ανταποκρίνεται φυσικά στον τρόπο με τον οποίο οι θεατές ήδη ανακαλύπτουν νέα βίντεο», αναφέρει η ανακοίνωση.

Το YouTube διαβεβαιώνει ότι θα συνεχίσει να προτείνει προσωποποιημένα βίντεο στους χρήστες και να παρέχει στους δημιουργούς εργαλεία που τους βοηθούν να κατανοούν τι είναι δημοφιλές στο κοινό τους.

Η ανακοίνωση έρχεται τρία χρόνια μετά την κατάργηση του ετήσιου απολογιστικού βίντεο «YouTube Rewind», το οποίο είχε ξεκινήσει το 2011 με στόχο να γιορτάσει όσα δημιούργησε η κοινότητα της πλατφόρμας. Και τότε, το YouTube είχε αναγνωρίσει ότι «ένα μόνο Rewind δεν μπορεί να αντικατοπτρίσει την πολυφωνία των δημιουργών και των τάσεων».

Η εξέλιξη σηματοδοτεί μία μετατόπιση από την ενιαία ανάγνωση των τάσεων σε ένα πιο κατακερματισμένο, θεματικά στοχευμένο περιβάλλον περιήγησης, σε πλήρη ευθυγράμμιση με τη συμπεριφορά των χρηστών στην εποχή του Shorts και των creators.

Με πληροφορίες από Variety

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

TV & Media / Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

Ζωντανά από την Αθήνα μεταδίδει αυτή την ώρα ο διάσημος Αμερικανός YouTuber IShowSpeed, παρέα με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, σε ένα νέο IRL stream που έχει ήδη προκαλέσει φρενίτιδα στο διαδίκτυο
LIFO NEWSROOM
Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix – Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

TV & Media / Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix - Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

Πάνω από 150 εκατομμύρια νοικοκυριά παρακολουθούν anime στην πλατφόρμα – Τριπλασιασμός θεάσεων τα τελευταία πέντε χρόνια, με κορυφαίους τίτλους όπως τα «Sakamoto Days», «Cyberpunk: Edgerunners 2» και «My Melody & Kuromi» να επανέρχονται
LIFO NEWSROOM
James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

TV & Media / James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

«Ναι, είναι πολιτική», τονίζει ο σκηνοθέτης αναλύοντας το όραμά του για τη νέα ταινία Σούπερμαν και συμπληρώνει: «Η βασική ανθρώπινη καλοσύνη είναι μια αξία και είναι κάτι που έχουμε χάσει»
LIFO NEWSROOM