Τηλεθέαση: Οι Άγριες Μέλισσες απέναντι στο Λόγω Τιμής

Τηλεθέαση: Οι Άγριες Μέλισσες απέναντι στο Λόγω Τιμής Facebook Twitter
0

Οι Άγριες Μέλισσες επικράτησαν κατά κράτος χθες, απέναντι στο Λόγω Τιμής, με τη σειρά να έχει κατοχυρώσει πλέον την «μερίδα του λέοντος» από τα ποσοστά τηλεθέασης στην Prime Time ζώνη.

Η σειρά του ΑΝΤ1 σχεδόν μονοπώλησε το ενδιαφέρον του κοινού, αφού σύμφων με τις μετρήσεις της Nielsen, οι «Άγριες Μέλισσες» άγγιξαν το 32,6% στο δυναμικό κοινό και 33,3% στο γενικό σύνολο. Μάλιστα σε τέταρτο η σειρά σκαρφάλωσε ακόμα και στο 40,6%.

Στον αντίποδα, το Λόγω Τιμής δεν κατάφερε να ξεπεράσει το 8,8% στις ηλικίες 18-54, συγκεντρώνοντας το 10,1%, στο γενικό σύνολο των τηλεθεατών.

Αναλυτικά τα ποσοστά της τηλεθέασης

Τηλεθέαση: Οι Άγριες Μέλισσες απέναντι στο Λόγω Τιμής Facebook Twitter
TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλαγές στη Eurovision 2026 μετά τη φετινή θύελλα αντιδράσεων - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

TV & Media / Αλλαγές στη Eurovision μετά τις φετινές αντιδράσεις - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

«Πραγματοποιήθηκε ευρεία διαβούλευση μεταξύ όλων των μελών και κανένα δεν τάχθηκε κατά της συμμετοχής του Ισραήλ» ξεκαθάρισε ο Διευθυντής Μέσων Ενημέρωσης της EBU
LIFO NEWSROOM
Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Η διαφορά μπορεί να είναι σημαντική

TV & Media / Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Κι όμως, έχει διαφορά

Μια νέα αμερικάνικη έρευνα διαπιστώνει ότι η ακρόαση άρθρων και ειδήσεων –σε σύγκριση με την ανάγνωσή τους– συχνά περιορίζει την κατανόηση του περιεχομένου τους και ενισχύει τα ακραία και αρνητικά στοιχεία του.
LIFO NEWSROOM