Να γιατί ο οίκος Yves Saint Laurent "έσβησε" όλη την ιστορία του από το Instagram

Να γιατί ο οίκος Yves Saint Laurent "έσβησε" όλη την ιστορία του από το Instagram Facebook Twitter
Βέβαια, αν το επόμενο post στο Instagram του οίκου αργήσει πάρα πολύ, τότε μάλλον μιλάμε για φιάσκο...
0

Όταν πριν από λίγες ημέρες τα ηνία του ιστορικού οίκου μόδας Yves Saint Laurent ανέλαβε ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής Antony Vaccarello συνέβη κάτι παράξενο, σχεδόν εξωφρενικό. Από τον επίσημο λογαριασμό του οίκου στο Instagram διεγράφησαν όλες οι φωτογραφίες, πρακτικά, δηλαδή, τα πειστήρια όλων των προηγούμενων επιτυχιών, της ζωής του οίκου τα τελευταία χρόνια. Λίγο αργότερα «ανέβηκε» μόνο μία νέα φωτογραφία και αυτή ανήκε στον νέο καλλιτεχνικό διευθυντή.

Η κίνηση αυτή εκνεύρισε τους ακόλουθους του οίκου στο δίκτυο, ενώ κάποιοι συνέδεσαν αυτή την αγενή κίνηση,  με την αλαζονεία του νέου επικεφαλής και με την τάση του οίκου τα τελευταία χρόνια να αποθεώνει τους ανθρώπους που βρίσκονται στο τιμόνι, χωρίς μέτρο. Πέρα, βέβαια, από τις συναισθηματικές εξηγήσεις και εξάρσεις των εμπλεκόμενων σε αυτή την εξέλιξη, υπάρχει και η ψυχρόαιμη θεώρηση των πραγμάτων, αυτή που λέει ότι τα social media του κάθε brand, ό,τι κι αν είναι αυτό, είναι το επιχειρηματικό προφίλ του, μια «βιτρίνα», στην οποία δεν πρέπει να παρουσιάζεται ούτε ένας μικρός λεκές, πόσω μάλλον μια ρωγμή ή η καθολική εξαφάνιση στοιχείων της επιχειρηματικής του ιστορίας.

Υπάρχει, λοιπόν, εξήγηση για όλη αυτή τη διαγραφή, που δικαίως προκάλεσε σάλο; Σύμφωνα με τα όσα σχολιάζεται σε αρθρογραφία του εξωτερικού και από κορυφαίους του marketing στα social media, αποκλείεται ο συγκεκριμένος οίκος μόδας να μη γνώριζε τη δύναμη του μέσου και να μην υπέθετε τα αρνητικά σχόλια που θα προσέλκυε μία τέτοια ενέργεια. Οπότε, γιατί ένα τέτοιο ρίσκο και μέσα από ένα πανίσχυρο κοινωνικό δίκτυο που στηρίζεται αποκλειστικά στην εικόνα;

Μία σχετικά πειστική εξήγηση, είναι ότι ο οίκος ηθελημένα δημιούργησε αυτόν τον σάλο, προκειμένου να υπάρξει αναμονή για το επόμενο μεγάλο βήμα του, να γίνει σαματάς, αλλά με έναν προκλητικό και ταυτόχρονα intellectual τρόπο. Βέβαια, αν το επόμενο post στο Instagram του οίκου αργήσει πάρα πολύ, τότε μάλλον μιλάμε για φιάσκο, όπως και για το ότι μέχρι σήμερα – κι από την ημέρα της διαγραφής – ο οίκος έχει χιλιάδες followers και δεν έχει κάνει follow back σε κανέναν. Και αυτό, όχι. Δεν είναι τέχνασμα. Είναι επιχειρηματική αβλεψία...

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νατάσσα Μποφίλιου: «Έχω λεμφοίδημα – Για χρόνια δεν είχε διαγνωστεί και δεν ήξερα πώς να το διαχειριστώ»

TV & Media / Νατάσσα Μποφίλιου: «Έχω λεμφοίδημα – Για χρόνια δεν είχε διαγνωστεί και δεν ήξερα πώς να το διαχειριστώ»

Η γνωστή τραγουδίστρια μίλησε ανοιχτά για τις σωματικές αλλαγές, την έκθεση στα ΜΜΕ και την καθυστερημένη διάγνωση του λεμφοιδήματος που την ταλαιπωρούσε επί σειρά ετών
LIFO NEWSROOM
Αλλαγές στη Eurovision 2026 μετά τη φετινή θύελλα αντιδράσεων - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

TV & Media / Αλλαγές στη Eurovision μετά τις φετινές αντιδράσεις - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

«Πραγματοποιήθηκε ευρεία διαβούλευση μεταξύ όλων των μελών και κανένα δεν τάχθηκε κατά της συμμετοχής του Ισραήλ» ξεκαθάρισε ο Διευθυντής Μέσων Ενημέρωσης της EBU
LIFO NEWSROOM
Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Η διαφορά μπορεί να είναι σημαντική

TV & Media / Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Κι όμως, έχει διαφορά

Μια νέα αμερικάνικη έρευνα διαπιστώνει ότι η ακρόαση άρθρων και ειδήσεων –σε σύγκριση με την ανάγνωσή τους– συχνά περιορίζει την κατανόηση του περιεχομένου τους και ενισχύει τα ακραία και αρνητικά στοιχεία του.
LIFO NEWSROOM