"Χλιαρό" το ντιμπέιτ και στην AGB

"Χλιαρό" το ντιμπέιτ και στην AGB Facebook Twitter
SOOC /MENELAOS MYRILLAS
1

Χλιαρή ήταν η ανταπόκριση των τηλεθεατών στο χθεσινό ντιμπέιτ , αφού, σύμφωνα με τα στοιχεία της AGB, τα ποσοστά ήταν  λίγο χαμηλότερα από αυτά που είχε συγκεντρώσει το προηγούμενο, όταν είχε γίνει.

Το παρακολούθησαν πάνω από 2 εκατομμύρια τηλεθεατές, κυρίως  άνδρες με μεσαία μόρφωση, δίνοντας του 27,4% τηλεθέαση.

Αθροιστικά, στους σταθμούς εθνικής εμβέλειας που την μετέδωσαν (ΕΡΤ1, ΕΡΤ3, Mega, ANT1, Star, Alpha, ΣΚΑΙ, Ε, Mακεδονία TV) , είδαν την «τηλεμαχία» 2.780.000 τηλεθεατές, κατά μέσο όρο, κάθε λεπτό, δηλαδή τηλεθέαση 27,%. Το αθροιστικό μερίδιο(ποσοστό επί των τηλεθεατών) των σταθμών κατά το διάστημα του debate (21:15 – 00:10) ήταν 70,8%.

Τουλάχιστον για ένα λεπτό την τηλεμαχία παρακολούθησαν  4.996.000 άνθρωποι ενώ ο χρόνος που αφιερώθηκε από τους τηλεθεατές ήταν κατά μέσο όρο 98 λεπτά.

Ο πίνακας της τηλεθέασης όπως τον δημοσιεύει το Star.gr.

"Χλιαρό" το ντιμπέιτ και στην AGB Facebook Twitter
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κιμ Καρντάσιαν: «Πάντα ένιωθα ότι είχα το σύνδρομο της Στοκχόλμης με τον Κάνιε Γουέστ»

TV & Media / Κιμ Καρντάσιαν: «Πάντα ένιωθα ότι είχα το σύνδρομο της Στοκχόλμης με τον Κάνιε Γουέστ»

«Πάντα ένιωθα πολύ άσχημα, πάντα τον προστάτευα και ήθελα να τον βοηθήσω. Έλεγα ότι έπρεπε να το παλέψω περισσότερο ή  ότι μπορούσα να βοηθήσω» εξομολογήθηκε η 45χρονη στο πρώτο επεισόδιο της 7ης σεζόν των «The Kardashians»
LIFO NEWSROOM
ΕΠΕΞ Τα 25 πιο επιδραστικά εξώφυλλα όλων των εποχών

TV & Media / Τα 25 πιο επιδραστικά εξώφυλλα όλων των εποχών σύμφωνα με τους ΝΥΤ

Από τον Esquire μέχρι το Rolling Stone και από το Time ως το New Yorker: εξώφυλλα που έγραψαν ιστορία, με πρόσωπα-σύμβολα που καθόρισαν την εποχή τους, από τον Μοχάμεντ Άλι και τη Μαντόνα μέχρι τον Τζον Λένον και τον Μάρτιν Λούθερ Κινγκ.
LIFO NEWSROOM