Είναι τρελοί αυτοί οι Γιαπωνέζοι!

Είναι τρελοί αυτοί οι Γιαπωνέζοι! Facebook Twitter
1

Λέγεται -και πρόκειται περισσότερο για φήμη, οπότε κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη- ότι το «Big in Japan», το να γίνεις διάσημος στην Ιαπωνία όταν είσαι Δυτικός, είναι πολύ δύσκολο. Οι πολιτισμικές διαφορές που έχουμε με αυτό το νησί είναι τόσο μεγάλες, που δεν συνεννοούμαστε ούτε με τους κώδικες που έχουν γκρεμίσει όλα τα σύνορα της γης: των τηλεοπτικών σειρών που μιλάνε μια γλώσσα, της εύπεπτης πλοκής.

Κάποιες δραματικές σειρές έχουν κάνει κάποιου είδους επιτυχία, όπως το Lost, το 24, αλλά σε νέους και σε περιορισμένο βαθμό. Οι μεσήλικες και οι ηλικιωμένοι αδιαφορούν, ενώ αδυνατούν να καταλάβουν το χιούμορ και αυτό που τους φαίνεται εντελώς ακατανόητα, είναι τα διάφορα talent show. Έχουν τα δικά τους αντίστοιχα, τα οποία φαίνονται όμως εντελώς ακατανόητα σε εμάς.

Είναι τρελοί αυτοί οι Γιαπωνέζοι! Facebook Twitter
Είναι τρελοί αυτοί οι Γιαπωνέζοι! Facebook Twitter

Η διαφορά μας και το χάσιμο στη μετάφραση φαίνεται σε όλη τη μεγαλοπρέπεια στις διαφημίσεις, που είναι τόσο ακαταλαβίστικες, που μοιάζουν ψυχεδελικές.

Ακολουθούν 14 λεπτά τηλεοπτικών διαφημίσεων που μοιάζουν με κωδικοποιημένα μηνύματα εξωγήινων ή σαν θραύσματα ονείρων κατά τη διάρκεια σοβαρής δυσπεψίας: μαμάδες με κεφάλια τίγρης, φτερά από μπανάνες, σοκολατένια αβγά με ανθρώπινα κεφάλια κι άλλα πολλά.

Φαίνεται ότι το Walking Dead είναι από τις σειρές που αρέσουν στην Ιαπωνία: δείτε δύο διαφημίσεις για την προώθηση της σειράς για το γιαπωνέζικο κοινό. Ο Ντάρυλ και ο Ρικ πίνουν τσάι στην υγειά μας. Το Walking Dead μεταδίδεται στην Ελλάδα από το FOX (μέσω NOVA, OTE TV, hol και CYTA).

Και για να ολοκληρωθεί αυτό το ψυχεδελικό τριπ: το "Big in Japan" από Ούγγρο που κατάλαβε ό,τι κατάλαβε από τα αγγλικά, στη δική του γλώσσα. Σαν το κρασάκι του Τσου, από την ανάποδη (ή κάτι τέτοιο). Bikicsunáj!

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

TV & Media / YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

Το YouTube διαβεβαιώνει ότι θα συνεχίσει να προτείνει προσωποποιημένα βίντεο στους χρήστες και να παρέχει στους δημιουργούς εργαλεία που τους βοηθούν να κατανοούν τι είναι δημοφιλές στο κοινό τους
LIFO NEWSROOM
Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

TV & Media / Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

Ζωντανά από την Αθήνα μεταδίδει αυτή την ώρα ο διάσημος Αμερικανός YouTuber IShowSpeed, παρέα με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, σε ένα νέο IRL stream που έχει ήδη προκαλέσει φρενίτιδα στο διαδίκτυο
LIFO NEWSROOM
Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix – Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

TV & Media / Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix - Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

Πάνω από 150 εκατομμύρια νοικοκυριά παρακολουθούν anime στην πλατφόρμα – Τριπλασιασμός θεάσεων τα τελευταία πέντε χρόνια, με κορυφαίους τίτλους όπως τα «Sakamoto Days», «Cyberpunk: Edgerunners 2» και «My Melody & Kuromi» να επανέρχονται
LIFO NEWSROOM
James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

TV & Media / James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

«Ναι, είναι πολιτική», τονίζει ο σκηνοθέτης αναλύοντας το όραμά του για τη νέα ταινία Σούπερμαν και συμπληρώνει: «Η βασική ανθρώπινη καλοσύνη είναι μια αξία και είναι κάτι που έχουμε χάσει»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια