Η τέχνη του cross-marketing

Η τέχνη του cross-marketing Facebook Twitter
0

Το «New Yorker» της προηγούμενης εβδομάδας κυκλοφόρησε με εξώφυλλο που δημιούργησε ο ζωγράφος Jorge Colombo χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Brushes του iPhone.

Ανεξάρτητα από το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα, το σημαντικό είναι πως πρόκειται για μια πανέξυπνη κίνηση μάρκετινγκ, η οποία είχε εξαιρετικά αποτελέσματα τόσο για το περιοδικό, που έγινε είδηση μόνο και μόνο για το εξώφυλλό του, όσο και για το Brushes που αύξησε τις πωλήσεις του αμέσως μετά την κυκλοφορία του «New Yorker».

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανθή Βούλγαρη: «Είναι σοβαρό» - Θα κινηθεί νομικά για επεξεργασμένες φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν με το παιδί της

TV & Media / Ανθή Βούλγαρη: «Είναι σοβαρό» - Θα κινηθεί νομικά για επεξεργασμένες φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν με το παιδί της

«Φαντάσου τι μπορεί να είχε γίνει αν είχα δείξει το πρόσωπο του μωρού, τι θα γινόταν και που θα μπορούσε να παίξει» ανέφερε μεταξύ άλλων η γνωστή δημοσιογράφος
THE LIFO TEAM
Eurovision 2026: «Δεν έχει θέση στο ράφι μου» - To Nemo επιστρέφει το τρόπαιο σε ένδειξη διαμαρτυρίας για το Ισραήλ

TV & Media / Eurovision 2026: «Δεν έχει θέση στο ράφι μου» - To Nemo επιστρέφει το τρόπαιο σε ένδειξη διαμαρτυρίας για το Ισραήλ

Το βίντεο και η ανάρτηση του νικητή της Eurovision 2024, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την απόφαση της EBU να επιτρέψει στο Ισραήλ να συμμετάσχει στον διαγωνισμό του 2026
THE LIFO TEAM