Η τέχνη του cross-marketing

Η τέχνη του cross-marketing Facebook Twitter
0

Το «New Yorker» της προηγούμενης εβδομάδας κυκλοφόρησε με εξώφυλλο που δημιούργησε ο ζωγράφος Jorge Colombo χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Brushes του iPhone.

Ανεξάρτητα από το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα, το σημαντικό είναι πως πρόκειται για μια πανέξυπνη κίνηση μάρκετινγκ, η οποία είχε εξαιρετικά αποτελέσματα τόσο για το περιοδικό, που έγινε είδηση μόνο και μόνο για το εξώφυλλό του, όσο και για το Brushes που αύξησε τις πωλήσεις του αμέσως μετά την κυκλοφορία του «New Yorker».

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΠΑΡΑ ΠΕΝΤΕ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

TV & Media / Στο Παρά Πέντε - 20 χρόνια μετά: Η συγκίνηση στο reunion και η αναφορά σε όσους «έφυγαν»

«Η Ειρήνη Κουμαριανού ήταν, είναι και θα είναι η γιαγιά της καρδιάς μας» έγραψαν στα social - «Είμαι κατά το ήμισυ στο reunion γιατί δεν είναι εδώ ο Γεράσιμος Μιχελής» είπε ο Πατρίκιος Κωστής
THE LIFO TEAM