Η τέχνη του cross-marketing

Η τέχνη του cross-marketing Facebook Twitter
0

Το «New Yorker» της προηγούμενης εβδομάδας κυκλοφόρησε με εξώφυλλο που δημιούργησε ο ζωγράφος Jorge Colombo χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Brushes του iPhone.

Ανεξάρτητα από το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα, το σημαντικό είναι πως πρόκειται για μια πανέξυπνη κίνηση μάρκετινγκ, η οποία είχε εξαιρετικά αποτελέσματα τόσο για το περιοδικό, που έγινε είδηση μόνο και μόνο για το εξώφυλλό του, όσο και για το Brushes που αύξησε τις πωλήσεις του αμέσως μετά την κυκλοφορία του «New Yorker».

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λουτράκι: «Δεν θέλω να ξαναπώ τίποτα» - Αποχώρησε από ζωντανή σύνδεση η δασκάλα που κατήγγειλε τον 6χρονο

TV & Media / Λουτράκι: «Δεν θέλω να ξαναπώ τίποτα» - Αποχώρησε από ζωντανή σύνδεση η δασκάλα που κατήγγειλε τον 6χρονο

«Δεν ξέρω τι λέει αυτή η κυρία, ήθελε να κάνει τον θεατρινισμό της, ήθελε να βγει στην τηλεόραση για να κάνει αυτό το show» ανέφερε φανερά ενοχλημένος ο Λάμπρος Κωνσταντάρας
LIFO NEWSROOM
Κρις Τζένερ: Η άβολη στιγμή που οι κόρες της αστειεύτηκαν ότι ο Ο. Τζ. Σίμπσον είναι ο πραγματικός πατέρας της Κλόε

TV & Media / Κρις Τζένερ: Η άβολη στιγμή που οι κόρες της αστειεύτηκαν ότι ο Ο. Τζ. Σίμπσον είναι ο πραγματικός πατέρας της Κλόε

«Και οι δύο μπαμπάδες μου» - Η 70χρονη παρέμεινε σιωπηλή κατά τη διάρκεια της φαινομενικά άβολης στιγμής, κατά τη διάρκεια του νέου επεισοδίου των Καρντάσιανς στο Hulu
LIFO NEWSROOM