Nielsen: Πώς η πανδημία άλλαξε τη συμπεριφορά των καταναλωτών

Nielsen: Πώς η πανδημία άλλαξε τη συμπεριφορά των καταναλωτών Facebook Twitter
0

Εντυπωσιακή είναι, σύμφωνα με την εταιρεία Nielsen, η αλλαγή της πορείας και των τάσεων του οργανωμένου λιανεμπορίου (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., σε ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών), λόγω της εξάπλωσης της πανδημίας του κορωνοϊού.

Όπως προκύπτει από τις μετρήσεις της Nielsen, τις πρώτες 11 εβδομάδες της φετινής χρονιάς ο συνολικός τζίρος των καταστημάτων, o οποίος περιλαμβάνει τα FMCGS (ταχέως κινούμενα καταναλωτικά αγαθά), τα φρέσκα αλλά και τα διαρκή προϊόντα παρουσιάζει αύξηση 9,8%. Στην εν λόγω αύξηση η συνεισφορά των τριών τελευταίων εβδομάδων, για τις οποίες υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία (24/02-15/03), υπολογίζεται σε 80,1%.

Πιο συγκεκριμένα, στην προ Covid-19 περίοδο (30/01-23/02) τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα στο σύνολό τους παρουσίαζαν συγκρατημένη θετική τάση στο +1,8%. To διάστημα από την τελευταία εβδομάδα του Φεβρουαρίου μέχρι και τις 15 Μαρτίου η τάση αυτή εκτοξεύτηκε στο +24,1%.

Την μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση την περίοδο μετά το ξέσπασμα της πανδημίας την παρουσίασαν στο σύνολό τους οι κατηγορίες που αφορούν τα προϊόντα οικιακής χρήσης, καθώς και τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης, οι οποίες κινήθηκαν στο +18,9% και +13,2% αντίστοιχα, ενώ ακολουθούν τα τρόφιμα και ποτά στο +8,9%.

Εξετάζοντας περισσότερο αναλυτικά τις επιμέρους κατηγορίες των τροφίμων και ποτών, από τις μετρήσεις της Nielsen προκύπτει ότι οι κατηγορίες που συνεχίζουν να βρίσκονται στην κορυφή, όσον αφορά τα ποσοστά αύξησης των πωλήσεών τους, είναι, μεταξύ άλλων, το ρύζι, τα ζυμαρικά, τα όσπρια, τα τοματικά προϊόντα, καθώς και τα κατεψυγμένα λαχανικά, οι οποίες στο σύνολό τους πραγματοποιούν στη μετά Covid-19 εποχή το 12,1% του τζίρου του συσκευασμένου τροφίμου.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ/ΜΠΕ

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δημήτρης Παπανικολάου για Light: «Εδώ μιλάμε για ρητορική μίσους»

Ελλάδα / Δημήτρης Παπανικολάου για Light: «Εδώ μιλάμε για ρητορική μίσους»

Ο διακεκριμένος παλαίμαχος διεθνής καλαθοσφαιριστής που βρίσκεται στο φάσμα του αυτισμού, όπως και η κόρη του, σχολίασε τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν λόγω των μισαναπηρικών στίχων στο νέο τραγούδι του Light
LIFO NEWSROOM
Έκρηξη στη Θεσσαλονίκη: Τον κατασκευαστή της βόμβας αναζητούν οι Αρχές - Στο «μικροσκόπιο» το κινητό της 38χρονης

Ελλάδα / Έκρηξη στη Θεσσαλονίκη: Τον κατασκευαστή της βόμβας αναζητούν οι Αρχές - Στο «μικροσκόπιο» το κινητό της 38χρονης

Η ΕΛ.ΑΣ. αναζητά έναν άνδρα, φερόμενο ως κατασκευαστή του εκρηκτικού μηχανισμού, ο οποίος φέρεται να διέμενε με την 38χρονη σε διαμέρισμα στα Λαδάδικα που είχε νοικιαστεί μέσω Airbnb
LIFO NEWSROOM