Know Your Customer: Σε λειτουργία εφαρμογή για επικαιροποίηση στοιχείων, χωρίς επίσκεψη στην τράπεζα

Know Your Customer: Σε λειτουργία εφαρμογή για επικαιροποίηση στοιχείων, χωρίς επίσκεψη στην τράπεζα Facebook Twitter
Πηγή φωτό EUROKINISSI
0

Σε λειτουργία τέθηκε από σήμερα, Πέμπτη, η εφαρμογή «Συστηθείτε – KYC (Know Your Customer)», που δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες να επικαιροποιήσουν τα στοιχεία τους, χωρίς να απαιτείται η επίσκεψη σε τράπεζα.

 

Η υπηρεσία δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες που διαθέτουν ΑΦΜ και κωδικούς Taxisnet να αποφύγουν την επίσκεψη στην τράπεζα, καθώς δεν θα χρειάζεται να συλλέγουν μόνοι τους τα απαιτούμενα δικαιολογητικά τα οποία έχουν την υποχρέωση να υποβάλλουν και να επικαιροποιούν σε τακτά χρονικά διαστήματα προκειμένου να διατηρούν τραπεζικό λογαριασμό.



Πρόκειται για δικαιολογητικά που αφορούν φορολογικά και οικονομικά στοιχεία, στοιχεία για την επαγγελματική δραστηριότητά τους καθώς και στοιχεία πιστοποίησης ταυτότητας και επικοινωνίας.



Έως τώρα για αυτή τη διαδικασία απαιτούνταν αυτοπρόσωπη παρουσία σε υποκατάστημα τράπεζας και υποβολή των δικαιολογητικών σε έντυπη μορφή. Όλη αυτή η διαδικασία πλέον θα πραγματοποιείται πλήρως ηλεκτρονικά.

 

Με το «Συστηθείτε – KYC (Know Your Customer)»- με τη συγκατάθεση του πολίτη- μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της ΓΓΠΣΔΔ οι τράπεζες αποκτούν πρόσβαση αποκλειστικά στα δεδομένα που απαιτούνται βάσει του Νόμου 4557/2018 για την εξακρίβωση και την επαλήθευση των στοιχείων ταυτότητας, επικοινωνίας, επαγγελματικής δραστηριότητας και ετήσιων εισοδημάτων.

 

Η διαδικασία είναι προαιρετική και όποιος πολίτης το επιθυμεί μπορεί να συνεχίσει να προσκομίζει νε φυσικό τρόπο τα δικαιολογητικά που του ζητούνται.

 

Με έγκριση του γενικού γραμματέα Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, Δημοσθένη Αναγνωστόπουλου, όπως προβλέπεται από τον νόμο, έχουν ενταχθεί στην εφαρμογή τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα που υπέβαλαν σχετική αίτηση: Εθνική Τράπεζα, Eurobank, Τράπεζα Πειραιώς, Alpha Bank και το ίδρυμα ηλεκτρονικού χρήματος Viva Payments.



Σε εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία ένταξης τεσσάρων ακόμα πιστωτικών ιδρυμάτων (Ηπείρου, Χανίων, Παγκρήτια, OptimaBank) καθώς και τεσσάρων Ιδρυμάτων Ηλεκτρονικού Χρήματος (Cardlink, Cosmote Payments, Flexin, Hellasfin).

 

«Δράση που θα επεκταθεί»

 

Η νέα υπηρεσία παρουσιάστηκε σήμερα το μεσημέρι στον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, από τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκο Πιερρακάκη, σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου, παρουσία του διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδας, Γιάννη Στουρνάρα.

 

Η νέα διαδικασία όχι απλά καταργεί τη γραφειοκρατία, αλλά προστατεύει ακόμα πιο αποτελεσματικά τα προσωπικά μας δεδομένα, δήλωσε ο πρωθυπουργός.

 

«Η δράση, ωστόσο αυτή, έχει και ένα έντονο αναπτυξιακό πρόσημο, καθώς απλοποιεί το άνοιγμα και τη διαχείριση των τραπεζικών λογαριασμών, διευκολύνοντας τους πάντες. Τους απλούς καταθέτες, τους επιχειρηματίες, αλλά φυσικά κάνοντας πιο απλή, πιο εύκολη και τη δουλειά των υπαλλήλων των τραπεζών», συμπλήρωσε.

 

Παράλληλα προανήγγειλε ότι αυτή η δράση θα επεκταθεί όπου υπάρχει ανάγκη κατάθεσης τέτοιων στοιχείων. Ως παράδειγμα ο πρωθυπουργός ανέφερε τις τηλεπικοινωνίες και τους ασφαλιστικούς φορείς.

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η φιλόλογος Λιάνα Κόκκινου που στήριξε τον Ιρανό μαθητή που αρίστευσε, μιλά στη LIFO

Ελλάδα / Η φιλόλογος Λιάνα Κόκκινου που στήριξε τον Ιρανό μαθητή, μιλά στη LIFO

Η συντονίστρια του προγράμματος «Άμεση Ανακούφιση Προσφύγων και Μεταναστών» των Παιδικών Χωριών SOS στη Λέσβο, μιλά για την επιτυχία του 18χρονου παιδιού αλλά και για τι θα πρέπει να κάνει πλέον η πολιτεία

σχόλια

Δεν υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ