Κατάληψη του Ρουβίκωνα στο υπουργείο Μεταφορών στο κέντρο της Αθήνας

Κατάληψη του Ρουβίκωνα στο υπουργείο Μεταφορών στο κέντρο της Αθήνας Facebook Twitter
Φωτό.: LIFO.gr
10

Με μία ακόμη αιφνιδιαστική κίνηση μέλη της αντιεξουσιαστικής ομάδας Ρουβίκωνας κατέλαβαν νωρίτερα τα γραφεία του υπουργείου Μεταφορών, στην Καραγιώργη Σερβίας.

Οι αντιεξουσιαστές έχουν ανέβει στον τρίτο όροφο του κτιρίου όπου στεγάζονται γραφεία του υπουργείου και ζητούν δωρεάν μεταφορές με τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Κατάληψη του Ρουβίκωνα στο υπουργείο Μεταφορών στο κέντρο της Αθήνας Facebook Twitter
Φωτό.: LIFO.gr

Οι καταληψίες κρέμασαν πανό που γράφει: «Εργαζόμενοι και επιβάτες για ελεύθερες μετακινήσεις». Kλειστή από ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις παραμένει η Κ. Σερβίας.

10

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

2 σχόλια
Γκρρρ με βάζετε και διαβάζω ανακοινώσεις του Ρουβίκωνα για να εξηγώ, όπου καλούν "τους άλλους εργαζόμενους και τα σωματεία των συγκοινωνιών να συνταχθούν με τα συμφέροντα της βάσης, των επιβατών να παλέψουν στην πράξη και με έργα για ελεύθερες μετακινήσεις για όλους" ή "Σας καλούμε να αρνηθείτε το ρόλο σας, να αρνηθείτε αυτή τη δουλειά, να αφήνετε τους "παραβάτες" δηλαδή τους φτωχούς να την σκαπουλάρουν. Έτσι απλά."https://athens.indymedia.org/post/1563162/
Συγγνώμη δηλαδή.... Έχουν κάνει κατάληψη και η αστυνομία κάθεται και τους βλέπει; Και να πω ότι ζητούσαν κάτι ρεαλιστικό... Δωρεάν μετακινήσεις με τι λεφτά ρε ζώα;;
Απαντούν σε αυτό το ερώτημα στην ανακοίνωσή τους, λέγοντας: "Κόφτε το λαιμό σας να είναι οι βασικές συγκοινωνίες ελεύθερες για τον καθένα. Πώς θα βάλετε χέρι στον πλούτο που κατακρατούν οι καπιταλιστές και το κράτος είναι δικό σας θέμα. Και το κάλεσμα μας προς τον φτωχό λαό, αυτούς που ζουν με τον δικό τους ιδρώτα κι όχι με τον ιδρώτα των άλλων είναι αντίστοιχο. Αν δεν θέλουν να κόψουν το λαιμό τους εκεί στην εξουσία να γίνουν ελεύθερες οι συγκοινωνίες, ε τότε να τους βοηθήσουμε."Πληροφοριακά το αναρτώ, συμφωνώ μαζί σου για την αναγκαιότητα επέμβασης της αστυνομίας.
Πέρυσι φοίτησαν «δωρεάν» 590.737 μαθητές στα δημόσια δημοτικά σχολεία της χώρας. Πλήρωσαν για αυτούς και εκατομμύρια φορολογούμενοι που δεν έχουν παιδιά σε αυτές τις ηλικίες επειδή θεωρούμε και σωστά πως η καθολική εκπαίδευση συνεισφέρει στο κοινωνικό ώφελος.Ο ΟΑΣΑ το 2015 είχε κύκλο εργασιών 201 εκατομμύρια και ζημιά 172 εκατομμύρια. Χονδρικά, το εισιτήρια θα ήταν 2,40 αν δεν υπήρχε αυτή η έμμεση επιδότηση (στην πράξη θα ήταν ακόμα μεγαλύτερο, αλλά ας μη μπούμε σε λεπτομέρειες).Μπορούμε να πούμε λοιπόν πως, όπως και η εκπαίδευση, θεωρούμε πως η δυνατότητας μετακίνησης στην Αθήνα έχει τόσο μεγάλη αξία που θα την επιδοτούμε 100%, καταργόντας το εισιτήριο. Το μόνο που θα αλλάξει είναι πως το κόστος θα επιμερίζεται περισσότερο σε αυτούς που δεν χρησιμοποιούν ΜΜΜ.Στην πράξη μπορούν να δημιουργηθούν πολλά θέματα με μια τέτοια επιλογή. Από τα σημαντικότερα, θα αρχίσουν να χρησιμοποιούν ΜΜΜ τις ώρες αιχμής που η χωρητικότητα του δικτύου είναι οριακή πολλοί αργόσχολοι, με αποτέλεσμα αυτοί που πραγματικά τα έχουν ανάγκη να μη βρίσκουν θέση. Το να αυξηθεί η χωρητικότητα του δικτύου δε είναι ακριβό σπορ από ένα σημείο και μετά.Αλλά το πρόβλημα δεν είναι το ότι δεν υπάρχουν λεφτά. Υπάρχουν, αν δεν υπήρχαν δεν θα λειτουργούσαν ΜΜΜ στην Αθήνα.ΥΓ Προφανώς δεν είναι συζήτηση που γίνεται με όρους Ρουβικώνα, ντου και σας φάγαμε να ούμε.
Άλλο η επιδότηση, άλλο η πλήρης κάλυψη. Το σχολείο το χρησιμοποιούν όλοι το ίδιο, τα ΜΜΜ όχι. Τώρα γιατί και πως να επιδοτούνται αυτές οι επιχειρήσεις είναι άλλο θέμα. Το γιατί αναρχικοί πιέζουν το κράτος να γίνει ισχυρότερο, δεν έχω γνώσεις ψυχιατρικής για να το κρίνω.