Κακόβουλα SMS διαπιστώθηκαν σε πελάτες της ΕΥΔΑΠ με αποτέλεσμα η εταιρεία ύδρευσης να αναγκαστεί να προβεί σε ανακοίνωση.
Στόχος των απατεώνων με την αποστολή αυτών των μηνυμάτων είναι η παραπλάνηση των καταναλωτών της ΕΥΔΑΠ για πληρωμή υποτιθέμενων οφειλών.
Όπως ανακοίνωσε η ΕΥΔΑΠ χαρακτηριστικό της απόπειρας εξαπάτησης των καταναλωτών είναι τα παρακάτω βήματα:
- Αρχικά αποστέλλεται ένα μήνυμα τύπου SMS στο οποίο ο αποστολέας υποδύεται έναν έμπιστο οργανισμό. Το SMS είναι σύντομο και περιέχει ένα σύνδεσμο (link).
 - Κάνοντας κλικ ο χρήστης ανακατευθύνεται σε παραπλανητική ιστοσελίδα, όπου του ζητείται να παραχωρήσει δεδομένα του (π.χ. αριθμός τηλεφώνου, στοιχεία πιστωτικής κάρτας και άλλα). Εφιστούμε την προσοχή των πελατών, καθώς πρόκειται για απόπειρα εξαπάτησης.
 - Μην εισάγετε τα εμπιστευτικά στοιχεία σας σε link που μπορεί να σας αποσταλεί μέσω sms/viber/ ηλεκτρονικό ταχυδρομείο κ.α.
 - Μην ανοίξετε κανένα συνημμένο αρχείο του μηνύματος
 - Διαγράψτε αμέσως το μήνυμα, καθώς είναι πλαστό και περιέχει κακόβουλο περιεχόμενο.
 - Συνιστούμε να είστε επιφυλακτικοί και να ελέγχετε με πολλή προσοχή παρόμοια παραπλανητικά μηνύματα ή SMS που τυχόν λάβετε στο μέλλον.
 - Υπενθυμίζεται ότι διαδικτυακές πληρωμές λογαριασμών ή οφειλών γίνονται μόνο από τα επίσημα κανάλια της ΕΥΔΑΠ ή διατραπεζικά, καταλήγει η ανακοίνωση του Οργανισμού.
 
Με πληροφορίες από ΕΡΤ