ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΕΥΔΑΠ: Προσοχή- Απόπειρα εξαπάτησης καταναλωτών μέσω SMS για δήθεν οφειλές

ΕΥΔΑΠ: Απόπειρα εξαπάτησης καταναλωτών μέσω SMS για δήθεν οφειλές Facebook Twitter
Φωτ.: Unsplash
0

Κακόβουλα SMS διαπιστώθηκαν σε πελάτες της ΕΥΔΑΠ με αποτέλεσμα η εταιρεία ύδρευσης να αναγκαστεί να προβεί σε ανακοίνωση. 

Στόχος των απατεώνων με την αποστολή αυτών των μηνυμάτων είναι η παραπλάνηση των καταναλωτών της ΕΥΔΑΠ για πληρωμή υποτιθέμενων οφειλών.

Όπως ανακοίνωσε η ΕΥΔΑΠ χαρακτηριστικό της απόπειρας εξαπάτησης των καταναλωτών είναι τα παρακάτω βήματα:

  1. Αρχικά αποστέλλεται ένα μήνυμα τύπου SMS στο οποίο ο αποστολέας υποδύεται έναν έμπιστο οργανισμό. Το SMS είναι σύντομο και περιέχει ένα σύνδεσμο (link).
  2. Κάνοντας κλικ ο χρήστης ανακατευθύνεται σε παραπλανητική ιστοσελίδα, όπου του ζητείται να παραχωρήσει δεδομένα του (π.χ. αριθμός τηλεφώνου, στοιχεία πιστωτικής κάρτας και άλλα). Εφιστούμε την προσοχή των πελατών, καθώς πρόκειται για απόπειρα εξαπάτησης.
  3. Μην εισάγετε τα εμπιστευτικά στοιχεία σας σε link που μπορεί να σας αποσταλεί μέσω sms/viber/ ηλεκτρονικό ταχυδρομείο κ.α.
  4. Μην ανοίξετε κανένα συνημμένο αρχείο του μηνύματος
  5. Διαγράψτε αμέσως το μήνυμα, καθώς είναι πλαστό και περιέχει κακόβουλο περιεχόμενο.
  6. Συνιστούμε να είστε επιφυλακτικοί και να ελέγχετε με πολλή προσοχή παρόμοια παραπλανητικά μηνύματα ή SMS που τυχόν λάβετε στο μέλλον.
  7. Υπενθυμίζεται ότι διαδικτυακές πληρωμές λογαριασμών ή οφειλών γίνονται μόνο από τα επίσημα κανάλια της ΕΥΔΑΠ ή διατραπεζικά, καταλήγει η ανακοίνωση του Οργανισμού.

Με πληροφορίες από ΕΡΤ

Ελλάδα
0

ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κατατέθηκε η έφεση για το Μάτι: «Η απόφαση είναι απολύτως εσφαλμένη κατά την κρίση της»

Ελλάδα / Κατατέθηκε αίτηση έφεσης για το Μάτι: «Η απόφαση είναι απολύτως εσφαλμένη κατά την κρίση της»

«Η ίδια η Πυροσβεστική, η ίδια η Πολιτική Προστασία δεν προστατεύονται, όταν προστατεύονται εκείνοι που αφήνουν εγκληματικά να καούν και να πνιγούν 105 άνθρωποι», αναφέρουν συνήγοροι των θυμάτων
NEWSROOM