Σούπερ μάρκετ: Αυτή είναι η νέα λίστα με τα 704 προϊόντα που θα έχουν μείωση τιμής έως 24%

Σούπερ μάρκετ: Αυτή είναι η νέα λίστα με τα 704 προϊόντα που θα έχουν μείωση τιμής έως 24% Facebook Twitter
Φωτ: Eurokinissi
0

Στους 704 ανέρχονται, συνολικά, οι κωδικοί προϊόντων που έχουν ενταχθεί στην πρωτοβουλία μείωσης τιμών στα σούπερ μάρκετ, από 5% έως 24%, σύμφωνα με το υπουργείο Ανάπτυξης.

Στη λίστα περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων σφολιάτες, απορρυπαντικά, είδη προσωπικής υγιεινής, γαλακτοκομικά αλλά και είδη πρώτης ανάγκης.  

Ακολουθεί η ανανεωμένη λίστα του υπουργείου Ανάπτυξης:

Σούπερ μάρκετ: Αυτή είναι η νέα λίστα με τα 704 προϊόντα που θα έχουν μείωση τιμής έως 24% Facebook Twitter
Σούπερ μάρκετ: Αυτή είναι η νέα λίστα με τα 704 προϊόντα που θα έχουν μείωση τιμής έως 24% Facebook Twitter
Σούπερ μάρκετ: Αυτή είναι η νέα λίστα με τα 704 προϊόντα που θα έχουν μείωση τιμής έως 24% Facebook Twitter
Σούπερ μάρκετ: Αυτή είναι η νέα λίστα με τα 704 προϊόντα που θα έχουν μείωση τιμής έως 24% Facebook Twitter
Σούπερ μάρκετ: Αυτή είναι η νέα λίστα με τα 704 προϊόντα που θα έχουν μείωση τιμής έως 24% Facebook Twitter
Σούπερ μάρκετ: Αυτή είναι η νέα λίστα με τα 704 προϊόντα που θα έχουν μείωση τιμής έως 24% Facebook Twitter
Σούπερ μάρκετ: Αυτή είναι η νέα λίστα με τα 704 προϊόντα που θα έχουν μείωση τιμής έως 24% Facebook Twitter

H προηγούμενη λίστα που είχε δώσει στην δημοσιότητα στις 4.12.2024 το Υπουργείο Ανάπτυξης, περιλάμβανε 671 κωδικούς προϊόντων.

Οικονομία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM
Associated Press: Πώς η ΑΑΔΕ έγινε ο «κυνηγός» της φοροδιαφυγής

Οικονομία / Associated Press: Πώς η ΑΑΔΕ κατάφερε να γίνει ο «κυνηγός» της φοροδιαφυγής στην Ελλάδα

Το Associated Press, έλαβε άδεια πρόσβασης στα κεντρικά γραφεία της αρχής και διαπιστώνει ότι σήμερα, η χώρα που πέρασε σχεδόν μια δεκαετία βουτηγμένη στο χρέος, έχει μετατραπεί σε έναν από τους καλύτερους δημοσιονομικούς «μαθητές»
LIFO NEWSROOM