Σε ύψος- ρεκόρ ανήλθε το παγκόσμιο χρέος: Εκτοξεύθηκε στα 226 τρισ. δολάρια

Σε ύψος- ρεκόρ ανήλθε το παγκόσμιο χρέος: Εκτοξεύθηκε στα 226 τρισ. δολάρια Facebook Twitter
0

Στο ύψος ρεκόρ των 226 τρισ. δολαρίων, τρεις φορές το παγκόσμιο ΑΕΠ, εκτοξεύθηκε το παγκόσμιο χρέος.

Σύμφωνα με το Ινστιτούτο Διεθνών Οικονομικών οι παγκόσμιες αγορές ετοιμάζονται να πάρουν μέτρα για το φαινόμενο αυτό, καθώς το παγκόσμιο χρέος τώρα αντιστοιχεί στο 324% του παγκόσμιου ΑΕΠ.

Περίπου 1,7 τρισ. δολάρια πρέπει να αναχρηματοδοτηθούν ή να αποπληρωθούν από αναδυόμενες οικονομίες και αν αυξηθούν τα επιτόκια και τα νομίσματα ενισχυθούν, τότε το ποσό αυτό θα αυξηθεί.

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM