ΙΟΝ: Το 45% των μετοχών απέκτησε ο επιχειρηματίας Σπύρος Θεοδωρόπουλος

ΙΟΝ: Το 45% των μετοχών απέκτησε ο επιχειρηματίας Σπύρος Θεοδωρόπουλος Facebook Twitter
0

Συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας, με στόχο «την περαιτέρω ανάπτυξη της ΙΟΝ ΑΕ», ανακοίνωσαν οι μέτοχοι της σοκολατοβιομηχανίας και ο επιχειρηματίας Σπύρος Θεοδωρόπουλος.

Οι σημερινοί μέτοχοι της ΙΟΝ ΑΕ θα συνεχίσουν να ασκούν την διοίκηση της εταιρείας. Ο κ. Θεοδωρόπουλος θα αποκτήσει αρχικά το 45% των μετοχών, ενώ στο μέλλον θα έχει τη δυνατότητα να αποκτήσει και το πλειοψηφικό πακέτο. 

Στα μέσα Φεβρουαρίου είχαν διαρρεύσει πληροφορίες για την απόκτηση της ΙΟΝ από τον Σπύρο Θεοδωρόπουλο και η σοκολατοβιομηχανία τις είχε τότε διαψεύσει. Τότε, οι πληροφορίες ήθελαν την κα Κωτσιοπούλου να βρίσκεται - μαζί με ακόμη ένα μέλος της οικογένειας - κοντά σε συμφωνία για την πώληση έως και του 75% της εταιρείας στον κ. Θεοδωρόπουλο και ομάδα επιχειρηματιών. 

Σε κοινή δήλωση τους σήμερα, οι μέτοχοι της ΙΟΝ ΑΕ ανέφεραν: «Η ΙΟΝ αποτελεί την ιστορική οικογένεια μας, την οποία ανέκαθεν αντιμετωπίσαμε με πολλή αγάπη, φροντίδα και, κυρίως, αίσθημα ευθύνης. Στο πλαίσιο αυτό, και έχοντας το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, αποφασίσαμε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας με τον επιτυχημένο επιχειρηματία κ. Σπύρο Θεοδωρόπουλο. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι οι κοινές αξίες και αρχές, και κυρίως το κοινό όραμα μας, θα αποτελέσουν για την εταιρεία μας, εφαλτήριο για μία σπουδαία πορεία στο μέλλον».

«Η συμφωνία με την ΙΟΝ δεν είναι απλώς μία ακόμη συμφωνία» δήλωσε ο κ. Θεοδωρόπουλος. «Η ΙΟΝ και η ιστορία της στη χώρα μας, είναι ένα κεφάλαιο που χρήζει σεβασμού από εμάς που θα ασχοληθούμε με την περαιτέρω ανάπτυξη της. Η σχέση των καταναλωτών με την ΙΟΝ – όλων μας δηλαδή – είναι μία σχέση διαχρονική και άκρως συναισθηματική και θα καταβάλουμε κάθε προσπάθεια να παραμείνει ίδια! Αγαπήσαμε από παιδιά τα προϊόντα της ΙΟΝ και αυτό είναι και θα παραμείνει κυρίαρχο στοιχείο στη σχέση μας με την ιστορική σοκολατοβιομηχανία».

Μετά την πώληση της Chipita στη Mondelez, ο επιχειρηματίας διατηρεί, μεταξύ άλλων, το 95% της αλλαντοβιομηχανίας ΝΙΚΑΣ. Επίσης, απέκτησε την εταιρεία των Ελληνικών Χυμών Α.Ε., μαζί με τον Απόστολο Ταμβακάκη, και τις εταιρείες Έδεσμα και Αμβροσία.

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Οικονομία / ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Ιδιαίτερα υψηλή παραβατικότητα εντοπίστηκε και στις μισθώσεις ομπρελών και καθισμάτων σε παραλίες, με δεκάδες επιχειρήσεις να σφραγίζονται σε Χανιά, Ρέθυμνο, Ρόδο, Σάμο, Κέρκυρα, Σύρο, Σίφνο, Πόρο και Αίγινα
LIFO NEWSROOM
Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM