«Ένα Grexit θα είναι διαχειρίσιμο οικονομικά, πολιτικά όμως;»

«Ένα Grexit θα είναι διαχειρίσιμο οικονομικά, πολιτικά όμως;» Facebook Twitter
0

Το Grexit θα είναι διαχειρίσιμο οικονομικά αλλά όχι και πολιτικά, δηλώνει ο  πρόεδρος της Συνομοσπονδίας Γερμανών Εργοδοτών (BDA) Ίνγκο Κράμερ, μιλώντας στη γερμανική εφημερίδα Die Welt.

 «Οικονομικά, ένα Grexit θα ήταν αποδεκτό για την Ευρώπη. Η ευρωζώνη είναι πλέον καλύτερα οικονομικά και έχει θεσπίσει έκτακτους μηχανισμούς…Αλλά πολιτικά έχω σοβαρές αμφιβολίες (…)» σημειώνει ο κ. Κράμερ.

«Η Ευρώπη θα έχει αποτύχει να επιδείξει αλληλεγγύη στην επίλυση προβλημάτων ακόμη και σε δύσκολους καιρούς. Η Ελλάδα έχει μειώσει αισθητά τις δαπάνες της» είπε ο πρόεδρος της BDA. «Τώρα πρέπει να εφαρμόσουν περαιτέρω μεταρρυθμίσεις… Το πρόβλημα είναι ότι η ελληνική κυβέρνηση τελευταία δεν έχει εμπνεύσει εμπιστοσύνη στις ενέργειές της» καταλήγει ο πρόεδρος της Συνομοσπονδίας Γερμανών Εργοδοτών. 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM