ΔΕΔΔΗΕ: Αποζημίωση έως 600 ευρώ για βλάβες σε συσκευές από διακοπή ρεύματος

ΔΕΔΔΗΕ: Αποζημίωση έως 600 ευρώ για βλάβες σε συσκευές από διακοπή ρεύματος Facebook Twitter
0

Ηλεκτρονική αίτηση στη σελίδα του ΔΕΔΔΗΕ μπορούν να κάνουν όσοι πολίτες υπέστησαν ζημιές σε ηλεκτρικές συσκευές, εξαιτίας των διακοπών ρεύματος κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας «Ελπίδα», προκειμένου να αποζημιωθούν για τις βλάβες.

Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ, το ποσό της αποζημίωσης μπορεί να φτάσει τα 600 ευρώ.

Οι αιτήσεις για την αποζημίωση για βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές υποβάλλονται μέσα από την ειδική εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ: https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/newccticket.html

Στην επιλογή κατηγορία αιτήματος επιλέγουν «αίτημα επικοινωνίας» και στην υποκατηγορία αιτήματος την επιλογή «αποζημιώσεις».

ΔΕΔΔΗΕ: Αποζημιώσεις έως 600 ευρώ για τις διακοπές ρεύματος - Βήμα βήμα η διαδικασία της αίτησης Facebook Twitter

Προθεσμία δέκα ημερών για τη δήλωση της ζημιάς προβλέπει η ισχύουσα διαδικασία αποζημίωσης των καταναλωτών που εφαρμόζει ο ΔΕΔΔΗΕ.

Η αποζημίωση αφορά τις βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές, φθάνει μέχρι 600 ευρώ και δεν καταβάλλεται όταν η βλάβη οφείλεται σε ανωτέρα βία.

Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ η αποζημίωση καταβάλλεται όταν η βλάβη των ηλεκτρικών συσκευών οφείλεται σε τυχαία διακοπή (που δεν οφείλεται δηλαδή σε σε υπαλλήλων του ΔΕΔΔΗΕ ούτε σε λόγους ανωτέρας βίας) του ουδετέρου αγωγού δικτύου με τις εξής προϋποθέσεις:

- Ο καταναλωτής να ενημερώσει το συντομότερο δυνατόν τον ΔΕΔΔΗΕ για το συγκεκριμένο συμβάν (βλάβες ηλεκτρικών συσκευών), υποβάλλοντας σχετική αίτηση αποζημίωσης κατά το δυνατόν εντός της ίδιας ημέρας ή εντός των δέκα επόμενων εργάσιμων ημερών από το συμβάν.

- Η διακοπή του ουδετέρου να μην οφείλεται σε λόγους ανωτέρας βίας αλλά να είναι τυχαία.

- Ο καταναλωτής να θέσει επί 2 ημέρες, εφόσον του ζητηθούν, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό, που έχει υποστεί βλάβη στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, προς έλεγχο πριν από την επισκευή τους.

- Ο καταναλωτής να θέσει επίσης στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου, με τα οποία:

  • Περιγράφεται το είδος κάθε βλάβης και, κατά το δυνατόν, συσχετίζεται αυτή με ενδεχόμενη υπέρταση, λόγω διακοπής του ουδετέρου του δικτύου Διανομής Χαμηλής Τάσης, βάσει τεχνικών ευρημάτων και στοιχείων, και
  • Τεκμηριώνεται το κόστος επισκευής των βλαβών ή αντικατάστασης των συσκευών ή του εξοπλισμού, με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών, εφόσον κρίνεται οικονομικά ασύμφορη η επισκευή τους.

- Ο καταναλωτής να υπογράψει με την οποία να δηλώνει ότι η αποζημίωση αποτελεί ολοσχερή εξόφληση της ζημιάς του και ικανοποιείται πλήρως από αυτήν.

Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν όσοι επιθυμούν να προχωρήσουν σε αυτή τη διαδικασία αναφέρονται στην διεύθυνση https://deddie.gr/media/16985/πρακτικά-βήματα-για-τη-διεκδίκηση-αποζημίωσης-για-βλάβες-σε-ηλεκτρικές-συσκευές-καταναλωτών-που-οφείλονται-σε-υπαιτιότητα-του-δεδδηε-final.pdf

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι πλούσιες χώρες χρωστούν 500 δισ. δολάρια τον χρόνο σε «ηθικό χρέος» στις φτωχές χώρες

Οικονομία / «Οι πλούσιες χώρες χρωστούν 500 δισ. δολάρια τον χρόνο σε "ηθικό χρέος" στις φτωχές χώρες»

Να αυξηθεί ο ελάχιστος φορολογικός συντελεστής στις πολυεθνικές και να φορολογηθούν οι μεγάλες περιουσίες προτείνει η βραβευμένη με Νόμπελ Οικονομίας Εστέρ Ντιφλό
NEWSROOM
Ποια προϊόντα περιλαμβάνει το «καλάθι των νονών» και ποια το «καλάθι του Πάσχα»

Οικονομία / Ποια προϊόντα περιλαμβάνει το «καλάθι του νονού» και ποια το «καλάθι του Πάσχα»

Στο καλάθι του νονού εντάσσονται 12 κατηγορίες προϊόντων και δίνεται η δυνατότητα στους καταναλωτές που είναι νονοί ή γονείς μικρών παιδιών να κάνουν οικονομικότερες αγορές κατά την περίοδο του Πάσχα
NEWSROOM