Αυξήθηκαν οι πωλήσεις BMW στην Ελλάδα το 2015

Αυξήθηκαν οι πωλήσεις BMW στην Ελλάδα το 2015 Facebook Twitter
0

Όπως προκύπτει από την εξέταση των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων το 2015 στην ελληνική αγορά, ένα μέρος των καταναλωτών στράφηκε στην αγορά πολυτελών αυτοκινήτων. Σύμφωνα με το ΑΠΕ, οι κυριότερες αίτιες που ενίσχυσαν αυτή την τάση, μεσούσης της οικονομικής κρίσης, είναι η επιθυμία μερίδας καταναλωτών να επενδύσουν στην αγορά ενός ακριβού αυτοκινήτου, η προσπάθεια των εταιρειών να δημιουργήσουν δελεαστικές προτάσεις, η δυνατότητα αγοράς αυτοκινήτου με τη διαδικασία της χρονομίσθωσης, η παροχή αυτοκινήτου στα στελέχη των εταιρειών και η αγάπη των Ελλήνων οδηγών για το αυτοκίνητο.

Κερδισμένη από την περσινή επιχειρηματική δραστηριότητα είναι και το BMW Group Hellas, που αντιπροσωπεύει τις μάρκες BMW και Mini. Το BMW Group Hellas το 2015, παρουσίασε σημαντική αύξηση πωλήσεων. Το μερίδιο αγοράς της BMW διαμορφώθηκε στο 4% σημειώνοντας αύξηση 11% σε σχέση με το 2014. Οι συνολικές ταξινομήσεις μοντέλων BMW και Mini έφτασαν τα 4.293 αυτοκίνητα (+20,2% συγκριτικά με το 2014). Συγκεκριμένα το 2015, 2.999 οχήματα BMW παραδόθηκαν σημειώνοντας αύξηση 18,6% στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων έναντι της προηγούμενης χρονιάς.

Αύξηση πωλήσεων 23,9% σημείωσε και η Μini για το 2015. Με ταξινομήσεις 1.294 οχημάτων, η βρετανική μάρκα στην Ελλάδα ξεπέρασε τα 1.044 αυτοκίνητα που είχαν ταξινομηθεί το αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρονιάς. Το 3θυρο Mini hatch μαζί με το 5θυρο Mini συγκέντρωσαν 880 ταξινομήσεις.

Η περιοχή της Κεντρικής και Νοτιανατολικής Ευρώπης, που ανήκει το BMW Group Hellas μαζί με 11 χώρες, σημείωσε αύξηση 17% σε παραδόσεις μοντέλων BMW (51.878 οχήματα) και αύξηση 26% σε παραδόσεις μοντέλων Μini (6.576 οχήματα) συγκριτικά με το 2014.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα στα τρία παιδιά στην Ελλάδα στερείται βασικά αγαθά- Πρωταθλήτρια στην παιδική στέρηση

Οικονομία / Ένα στα τρία παιδιά στην Ελλάδα στερείται βασικά αγαθά- Πρωταθλήτρια στην παιδική στέρηση

Στο 33,6% το ποσοστό των παιδιών που μεγαλώνουν χωρίς βασικά είδη ένδυσης, τροφής, παιγνιδιών ή πρόσβασης σε δραστηριότητες – Δραματική η επίδραση του μορφωτικού επιπέδου των γονέων
LIFO NEWSROOM
Ο Γιάννος Περλέγκας ανεβάζει τον «Κατσούρμπο» του Χορτάτση

Θέατρο / Γιάννος Περλέγκας: «Ο Κατσούρμπος μας είναι μια απόπειρα να γίνουμε πιο αθώοι»

Ο Γιάννος Περλέγκας σκηνοθετεί το έργο του Χορτάτση στο πλαίσιο του στο πλαίσιο του Κύκλου Ρίζες του Φεστιβάλ Αθηνών. Τον συναντήσαμε στις πρόβες όπου μας μίλησε για την αξία του Κρητικού συγγραφέα και του έργου του και την ανάγκη για περισσότερη λαϊκότητα στο θέατρο. Κάτι που φιλοδοξεί να μας δώσει με αυτό το ανέβασμα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νομοσχέδιο για επιδότηση ενοικίου: Η ΠΟΜΙΔΑ καταγγέλλει «επιβράβευση» ασυνεπών ενοικιαστών με δημόσιο χρήμα

Οικονομία / Νομοσχέδιο για επιδότηση ενοικίου: Η ΠΟΜΙΔΑ καταγγέλλει «επιβράβευση» ασυνεπών ενοικιαστών με δημόσιο χρήμα

Η Ομοσπονδία υπενθυμίζει ότι αντίστοιχα προβλήματα υπάρχουν και με το ήδη ισχύον επίδομα ενοικίου, που από το 2016 καταβάλλεται απευθείας στους ενοικιαστές «χωρίς να υπάρχει εγγύηση πως αυτοί αποδίδουν τα χρήματα στους ιδιοκτήτες»
LIFO NEWSROOM