Αύξηση 17,1% στις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ την πρώτη εβδομάδα του lockdown

Αύξηση 17,1% στις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ την πρώτη εβδομάδα του lockdown Facebook Twitter
Αύξηση 17,1% στις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ την πρώτη εβδομάδα του lockdown (Pixabay)
0

Αύξηση κατά 17,1% σημείωσαν οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ κατά την πρώτη εβδομάδα του lockdown.

Τα καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., σε ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών παρουσίασαν αύξηση στις μαζικές αγορές, που πραγματοποιήθηκαν την πρώτη εβδομάδα του νέου lockdown (εβδομάδα που τελείωσε στις 15/11), σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Nielsen.

Εξετάζοντας τα επιμέρους Supergroups κατηγοριών, παρατηρήθηκαν διψήφια ποσοστά ανάπτυξης σε όλα (φρέσκα χύμα, τυποποιημένα τρόφιμα και ροφήματα, καλλυντικά, προϊόντα καθαρισμού/φροντίδας σπιτιού), με εξαίρεση τις κατηγορίες Bazaar, των οποίων οι εβδομαδιαίες πωλήσεις κινήθηκαν πτωτικά στο -0,9%, καθώς από τα μέσα της εν λόγω εβδομάδας απαγορεύτηκε η πώληση των περισσότερων εξ' αυτών στα καταστήματα του λιανεμπορίου τροφίμων.

Στα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά και συγκεκριμένα στον τομέα των τροφίμων και ποτών, οι κατηγορίες που αναπτύχθηκαν με τους υψηλότερους ρυθμούς σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή εβδομάδα, είναι οι καφέδες φίλτρου (+56,4%), το βούτυρο, τα άλευρα, αλλά και αρκετές κατηγορίες αλκοολούχων ποτών, υποδεικνύοντας πως οι καταναλωτές επιθυμούν να περάσουν δημιουργικό χρόνο στο σπίτι μαγειρεύοντας, αλλά και να χαλαρώσουν.

Στον τομέα προσωπικής υγιεινής τα αντισηπτικά μαντηλάκια (93%), τα προϊόντα περιποίησης σώματος, αλλά και τα αποτριχωτικά έκαναν την διαφορά, ενώ στον τομέα των καθαριστικών σπιτιού, τα μαντηλάκια καθαρισμού για τις οικιακές επιφάνειες (+97,8%), τα ελαστικά γάντια καθαρισμού και οι μπαταρίες σημείωσαν το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης τζίρου.

Τέλος, όσον αφορά στους διαφορετικούς τύπους καταστημάτων, ο ρυθμός αύξησης του τζίρου ήταν υψηλότερος στις πιο μεγάλες αίθουσες, οι οποίες και πάλι συγκέντρωσαν την αγοραστική προτίμηση.

Ενδεικτικά, τα Hypermarkets (καταστήματα άνω των 2.500 τ.μ.) αναπτύχθηκαν κατά 27,2%, ενώ τα Large Supermarkets (αίθουσες 1.000-2.499 τ.μ.) κατά 19,5%.

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι πλούσιες χώρες χρωστούν 500 δισ. δολάρια τον χρόνο σε «ηθικό χρέος» στις φτωχές χώρες

Οικονομία / «Οι πλούσιες χώρες χρωστούν 500 δισ. δολάρια τον χρόνο σε "ηθικό χρέος" στις φτωχές χώρες»

Να αυξηθεί ο ελάχιστος φορολογικός συντελεστής στις πολυεθνικές και να φορολογηθούν οι μεγάλες περιουσίες προτείνει η βραβευμένη με Νόμπελ Οικονομίας Εστέρ Ντιφλό
NEWSROOM
Ποια προϊόντα περιλαμβάνει το «καλάθι των νονών» και ποια το «καλάθι του Πάσχα»

Οικονομία / Ποια προϊόντα περιλαμβάνει το «καλάθι του νονού» και ποια το «καλάθι του Πάσχα»

Στο καλάθι του νονού εντάσσονται 12 κατηγορίες προϊόντων και δίνεται η δυνατότητα στους καταναλωτές που είναι νονοί ή γονείς μικρών παιδιών να κάνουν οικονομικότερες αγορές κατά την περίοδο του Πάσχα
NEWSROOM