Η Beat προσφεύγει στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τον νόμο Σπίρτζη

Η Beat προσφεύγει στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τον νόμο Σπίρτζη Facebook Twitter
Φωτογραφία: EUROKINISSI/ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ
0

Την παρέμβαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για διατάξεις που εισήγαγε ο νόμος «Σπίρτζη» ζήτησε με υπόμνημά της η Beat

Συγκεκριμένα, στο αίτημα παρατίθεται μια ευρεία νομολογία, υπογραμμίζοντας πως, με βάση την ευρωπαϊκή νομολογία, διατάξεις του ν.4530 παραβιάζουν ευθέως τον ελεύθερο ανταγωνισμό και κρίνονται ως εμπόδια για την τεχνολογική ανάπτυξη, με αποτέλεσμα ο καταναλωτής να στερείται φθηνότερες τιμές και καλύτερες υπηρεσίες μετακινήσεων στην πόλη.

Αυτή η κατεύθυνση, σύμφωνα με την Βeat, είναι αντίθετη με την ευρωπαϊκή νομοθεσία και τις αποφάσεις του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Σύμφωνα με αυτές, οι εταιρείες που ακολουθούν το μοντέλο της BEAT είναι εταιρίες της «Κοινωνίας της Πληροφορίας» και όχι εταιρίες μεταφορικού έργου, και κατά συνέπεια δεν μπορούν να αντιμετωπίζονται από την ελληνική νομοθεσία ως τέτοιες.

«Επιπλέον, με τις διατάξεις του ν. Σπίρτζη προέκυψε de facto κατάτμηση της επιδιωκόμενης Ενιαίας Ευρωπαϊκής Ψηφιακής Αγοράς και παρεμπόδιση της τεχνολογικής καινοτομίας, γεγονός που δε συνάδει με τα πλάνα στήριξης του εγχώριου τεχνολογικού οικοσυστήματος startup από την κυβέρνηση» τονίζει η εταιρεία και σημειώνει πως η ψήφιση της εν λόγω διάταξης είχε προκαλέσει αντιδράσεις στη Βουλή το 2018, με την τότε αντιπολίτευση να ζητά την απόσυρσή της.

H Beat αναφέρει πως η προσφυγή στην Επιτροπή Ανταγωνισμού έρχεται σε μια περίοδο που η αγορά των μετακινήσεων δέχθηκε βαρύ πλήγμα λόγω της πανδημίας, με τη μείωση της ζήτησης να αγγίζει έως και το 80%. Η νέα πραγματικότητα λόγω κορωνοϊού έχει καταστήσει τη μετακίνηση με ταξί αναγκαία στην καθημερινότητα.  

Σήμερα στην Ελλάδα η Beat συνεργάζεται με περισσότερους από 8.000 οδηγούς ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με τον αριθμό των εγγεγραμμένων επιβατών να ξεπερνά τα 1.6 εκατομμύρια στο κλείσιμο του 2019, ενώ απασχολεί περισσότερους από 320 εργαζομένους στις δύο ελληνικές πόλεις.

Οικονομία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ποια προϊόντα περιλαμβάνει το «καλάθι των νονών» και ποια το «καλάθι του Πάσχα»

Οικονομία / Ποια προϊόντα περιλαμβάνει το «καλάθι του νονού» και ποια το «καλάθι του Πάσχα»

Στο καλάθι του νονού εντάσσονται 12 κατηγορίες προϊόντων και δίνεται η δυνατότητα στους καταναλωτές που είναι νονοί ή γονείς μικρών παιδιών να κάνουν οικονομικότερες αγορές κατά την περίοδο του Πάσχα
NEWSROOM
Η ΔΕΗ μεγαλώνει και επιταχύνει τον πελατοκεντρικό μετασχηματισμό της

Οικονομία / Η ΔΕΗ μεγαλώνει και επιταχύνει τον πελατοκεντρικό μετασχηματισμό της

Η ΔΕΗ αποτελεί σήμερα τον μεγαλύτερο προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα και στη Ρουμανία, εξυπηρετώντας 8,7 εκατομμύρια πελάτες, στους οποίους παρέχει περίπου 35TWh ενέργειας και μια ευρεία σειρά ενεργειακών προϊόντων και υπηρεσιών.
NEWSROOM
Δώρο Πάσχα: Ποια είναι η καταληκτική ημερομηνία για να καταβληθεί στους εργαζόμενους

Οικονομία / Δώρο Πάσχα: Ποια η καταληκτική ημερομηνία για να καταβληθεί στους εργαζόμενους

Αν οι εργοδότες δεν τηρήσουν το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, εντός του οποίου πρέπει να τακτοποιήσουν τις υποχρεώσεις τους, τότε θα υποστούν και τις συνέπειες του νόμου, καθώς η μη καταβολή του Δώρου συνιστά ποινικό αδίκημα
NEWSROOM