Η Beat προσφεύγει στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τον νόμο Σπίρτζη

Η Beat προσφεύγει στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τον νόμο Σπίρτζη Facebook Twitter
Φωτογραφία: EUROKINISSI/ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ
0

Την παρέμβαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για διατάξεις που εισήγαγε ο νόμος «Σπίρτζη» ζήτησε με υπόμνημά της η Beat

Συγκεκριμένα, στο αίτημα παρατίθεται μια ευρεία νομολογία, υπογραμμίζοντας πως, με βάση την ευρωπαϊκή νομολογία, διατάξεις του ν.4530 παραβιάζουν ευθέως τον ελεύθερο ανταγωνισμό και κρίνονται ως εμπόδια για την τεχνολογική ανάπτυξη, με αποτέλεσμα ο καταναλωτής να στερείται φθηνότερες τιμές και καλύτερες υπηρεσίες μετακινήσεων στην πόλη.

Αυτή η κατεύθυνση, σύμφωνα με την Βeat, είναι αντίθετη με την ευρωπαϊκή νομοθεσία και τις αποφάσεις του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Σύμφωνα με αυτές, οι εταιρείες που ακολουθούν το μοντέλο της BEAT είναι εταιρίες της «Κοινωνίας της Πληροφορίας» και όχι εταιρίες μεταφορικού έργου, και κατά συνέπεια δεν μπορούν να αντιμετωπίζονται από την ελληνική νομοθεσία ως τέτοιες.

«Επιπλέον, με τις διατάξεις του ν. Σπίρτζη προέκυψε de facto κατάτμηση της επιδιωκόμενης Ενιαίας Ευρωπαϊκής Ψηφιακής Αγοράς και παρεμπόδιση της τεχνολογικής καινοτομίας, γεγονός που δε συνάδει με τα πλάνα στήριξης του εγχώριου τεχνολογικού οικοσυστήματος startup από την κυβέρνηση» τονίζει η εταιρεία και σημειώνει πως η ψήφιση της εν λόγω διάταξης είχε προκαλέσει αντιδράσεις στη Βουλή το 2018, με την τότε αντιπολίτευση να ζητά την απόσυρσή της.

H Beat αναφέρει πως η προσφυγή στην Επιτροπή Ανταγωνισμού έρχεται σε μια περίοδο που η αγορά των μετακινήσεων δέχθηκε βαρύ πλήγμα λόγω της πανδημίας, με τη μείωση της ζήτησης να αγγίζει έως και το 80%. Η νέα πραγματικότητα λόγω κορωνοϊού έχει καταστήσει τη μετακίνηση με ταξί αναγκαία στην καθημερινότητα.  

Σήμερα στην Ελλάδα η Beat συνεργάζεται με περισσότερους από 8.000 οδηγούς ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με τον αριθμό των εγγεγραμμένων επιβατών να ξεπερνά τα 1.6 εκατομμύρια στο κλείσιμο του 2019, ενώ απασχολεί περισσότερους από 320 εργαζομένους στις δύο ελληνικές πόλεις.

Οικονομία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2026 ΒΟΥΛΗ

Οικονομία / Στη Βουλή ο προϋπολογισμός 2026: Τι προβλέπει για μεσαία τάξη, νέους και οικογένειες με παιδιά

Κυρίαρχα στοιχεία του κρατικού προϋπολογισμού 2026, είναι η ενίσχυση του εισοδήματος και η μείωση των φορολογικών βαρών για τη μεσαία τάξη, τους νέους και τις οικογένειες με παιδιά
LIFO NEWSROOM
ΦΤΩΧΕΙΑ OXFAM

Οικονομία / Oxfam: Τα περσινά κέρδη των δισεκατομμυριούχων της G20 θα έβαζαν τέλος στη φτώχεια των ανθρώπων

Η ΜΚΟ καλεί οι πλούσιοι του κόσμου να «φορολογηθούν με δίκαιο τρόπο για να συμβάλουν να τερματιστεί η φτώχεια και να καταπολεμηθεί η απορρύθμιση του κλίματος»
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι της χαμηλής περιόδου

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι της χαμηλής περιόδου

Οι νέοι κληρωθέντες δικαιούχοι θα λάβουν άμεσα ενημέρωση μέσω της αίτησής τους στην πλατφόρμα του προγράμματος και στη συνέχεια προσωπική ειδοποίηση για τη διαδικασία έκδοσης των νέων καρτών μέσω sms και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
LIFO NEWSROOM
Αναβάθμιση-ορόσημο από τον οίκο Fitch: Η Ελλάδα στη βαθμίδα BBB με σταθερές προοπτικές

Οικονομία / Αναβάθμιση-ορόσημο από τον οίκο Fitch: Η Ελλάδα στη βαθμίδα BBB με σταθερές προοπτικές

Με αυτή την αναβάθμιση ο οίκος κλείνει έναν ισχυρά θετικό γύρο αξιολογήσεων για το 2025, ενδυναμώνοντας το προφίλ σταθερότητας της ελληνικής οικονομίας απέναντι στις παγκόσμιες αγορές
LIFO NEWSROOM