Πάνω από 1,5 δισ. ευρώ ο τζίρος των σούπερ μάρκετ σε έντεκα εβδομάδες

Πάνω από 1,5 δισ. ευρώ ο τζίρος των σούπερ μάρκετ σε έντεκα εβδομάδες Facebook Twitter
ΑΠΕ/ΜΠΕ
0

Ξεπέρασε το 1,5 δισ. ευρώ ο τζίρος των σούπερ μάρκετ την περίοδο 24 Φεβρουαρίου έως 10 Μαΐου 2020, σε διάστημα δηλαδή έντεκα εβδομάδων από την εμφάνιση κρουσμάτων κορωνοϊού στην Ελλάδα.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε σήμερα η εταιρεία ερευνών αγοράς IRI, οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ (Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, μη συμπεριλαμβανομένων νησιών) με βάση τα στοιχεία για τις ταχυκίνητες κατηγορίες ανήλθαν σε 1,561 δισ. ευρώ για την περίοδο 24/02/2020-10/5/2020 σε σχέση με την περίοδο 25/02/2019-12/5/2019 οπότε και ανήλθαν σε 1,262 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 23,7%.

Αντίστοιχα, την εβδομάδα που τελειώνει στις 10/5/2020 οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (12/5/2019) ανήλθαν σε 132,68 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 19,4%. Από την αρχή του 2020 μέχρι τις 10 Μαΐου η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία ανήλθε σε 15,3% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, δηλαδή από την αρχή του 2019 μέχρι 12 Μαΐου 2019.

Την περίοδο 24/02/2020-10/5/2020, στις 340 προϊοντικές κατηγορίες που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους), 168 ήταν τρόφιμα (22,1% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία), 41 προϊόντα νοικοκυριού (34,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (26,1% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) και 86 όλα τα άλλα (20,9% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία). Όπως προκύπτει από τις μετρήσεις της IRI, τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία παρουσίασαν τα αντισηπτικά τζελ όπου ο τζίρος σημείωσε άνοδο 492,4%. Ακολουθούν τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 329,5%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 272% και το οινόπνευμα με αύξηση 240,3%.

Όσον αφορά στην εβδομάδα που τελειώνει στις 10/5/2020, στις 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους), 168 ήταν τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 17,5%), 41 προϊόντα νοικοκυριού (17,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 13,3%) και 86 όλα τα άλλα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 50,6%).

Τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία, σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, παρουσίασαν τα αντισηπτικά τζελ, όπου o τζίρος σημείωσε άνοδο 694,5%, τα συμπληρώματα διατροφής, με αύξηση 244,3%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 222,1% και αθλητικός εξοπλισμός με αύξηση 197,7%.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ/ΜΠΕ

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στεγαστικό: Τα νέα μέτρα της κυβέρνησης - Στο επίκεντρο εργαζόμενοι στην επαρχία και βραχυχρόνια μίσθωση

Οικονομία / Στεγαστικό: Τα νέα μέτρα της κυβέρνησης - Στο επίκεντρο εργαζόμενοι στην επαρχία και βραχυχρόνια μίσθωση

Όσα ανακοίνωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης για το πρόγραμμα ανακαίνισης κατοικιών, τις ιδιωτικές επενδύσεις και τα εγκαταλελειμμένα ή ημιτελή κτίσματα
THE LIFO TEAM
ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ ΞΕΠΛΥΜΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΕΙΔΗ

Οικονομία / Δεσμεύτηκαν τα περιουσιακά στοιχεία πέντε εταιρειών πετρελαιοειδών - Το άτομο που τις ελέγχει και η σχέση με τη Ρωσία

Η Αρχή για το ξέπλυμα μαύρου χρήματος θα λάβει μέριμνα για τους εργαζόμενους στις εταιρείες προκειμένου να απελευθερωθούν τα αναγκαία κεφάλαια για να πληρωθούν οι μισθοί
THE LIFO TEAM
Το υψηλό κόστος στέγασης στην Ευρώπη μοιάζει με «νέα πανδημία», λέει ο δήμαρχος της Βαρκελώνης

Οικονομία / Το υψηλό κόστος στέγασης στην Ευρώπη μοιάζει με «νέα πανδημία», λέει ο δήμαρχος της Βαρκελώνης

Ο Ζάουμε Κολμπόνι, μαζί με άλλους 16 δημάρχους ευρωπαϊκών πόλεων, καλεί την Ευρωπαϊκή Ένωση να διαθέσει έκτακτους πόρους για την κατασκευή προσιτών κατοικιών
THE LIFO TEAM