Μουσείο Μπενάκη: Η πρώτη διαδικτυακή παρουσίαση της έκθεσης «1821 Πριν και Μετά»

Μουσείο Μπενάκη: Η πρώτη διαδικτυακή παρουσίαση της έκθεσης «1821 Πριν και Μετά» Facebook Twitter
0

Το Μουσείο Μπενάκη θα μεταδώσει αυτή την Πέμπτη μια πρώτη διαδικτυακή παρουσίαση της μεγάλης έκθεσης που διοργανώνει με αφορμή την επέτειο των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση. 

Περισσότερα από 100 χρόνια ιστορίας ξεδιπλώνονται στην επετειακή έκθεση «1821 Πριν και Μετά» που διοργανώνει το Μουσείο Μπενάκη με τη σύμπραξη της Τράπεζας της Ελλάδος, της Εθνικής Τράπεζας και της Alpha Bank στο σύνολο των εκθεσιακών χώρων του κτιρίου της Πειραιώς 138.

Χίλια διακόσια αντικείμενα θα καλύψουν την περίοδο από το 1770 έως το 1870 και θα εκτίθενται σε 2.500 τετραγωνικά μέτρα για οκτώ μήνες (Μάρτιος – Νοέμβριος 2021).

Με οδηγούς τους ιστορικούς Τάσο Σακελλαρόπουλο και Μαρία Δημητριάδου, επιμελητές της έκθεσης, θα περιηγηθούμε στο στήσιμο της έκθεσης, που θα εγκαινιαστεί τον Μάρτιο του 2021. Θα ξεκινήσουμε από το Μουσείο Μπενάκη Ελληνικού Πολιτισμού, όπου θα ανακαλύψουμε την αφετηρία, το σκεπτικό, την ταυτότητα και τη δομή της έκθεσης. Στη συνέχεια θα μεταφερθούμε στους χώρους του Μουσείου Μπενάκη / Πειραιώς 138, για να γευτούμε την ατμόσφαιρα της προετοιμασίας της.

(Following in English) 👉Δείτε σε πρώτη μετάδοση την παρουσίαση της επετειακής έκθεσης «1821 Πριν & Μετά» για τα 200...

Posted by The Benaki Museum on Tuesday, December 15, 2020

Την Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2020, στις 19:00 συνδεθείτε στo facebook.com/TheBenakiMuseum/live/, στο benaki.org/1821beforenafter και στο LIFO.gr για να παρακολουθήσετε τη live μετάδοση της παρουσίασης.

Culture
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.