110.000 θεατές είδαν την Κάρμεν της Εθνικής Λυρικής Σκηνής από την ΕΡΤ2 & online

110.000 θεατές είδαν την Κάρμεν της Εθνικής Λυρικής Σκηνής από την ΕΡΤ2 & online Facebook Twitter
Κάρμεν, υπόκλιση Ανίτα Ρατσβελισβίλι. Φωτό: Α. Μεσσήνης
0

Πάνω από 110.000 θεατές είδαν το Σάββατο 11 Απριλίου την Κάρμεν την Εθνικής Λυρικής Σκηνής με τη σπουδαία Ανίτα Ρατσβελισβίλι, από την τηλεόραση της ΕΡΤ2 και μέσω του διαδικτύου, στο πλαίσιο του νέου προγράμματος με μεταδόσεις παραστάσεων της ΕΛΣ.

Συγκεκριμένα, από την ΕΡΤ2 την παράσταση παρακολούθησαν κατά μέσο όρο 33.500 θεατές, από το site της ΕΛΣ πάνω από 20.000 θεατές, ενώ στο Facebook της ΕΛΣ η παράσταση έφθασε σε πάνω από 57.000 χρήστες, πολλοί εκ των οποίων από την Ευρώπη και την Αμερική.

Το πρόγραμμα των διαδικτυακών μεταδόσεων της Εθνικής Λυρικής Σκηνής συνεχίζεται τη Μεγάλη Εβδομάδα με το Ρεσιτάλ του Δημήτρη Πλατανιά απόψε στις 20.00 και τη Λίμνη των κύκνων από το Μπαλέτο της ΕΛΣ τη Μ. Τετάρτη 15 Απριλίου στις 20.00.

Πρόγραμμα Προβολών

Συναυλία

Ρεσιτάλ Δημήτρη Πλατανιά

Μεγάλη Δευτέρα 13 Απριλίου 2020 στις 20.00 (και για 30 ώρες διαθέσιμο),

στο www.nationalopera.gr και εδώ

& live στο Facebook της ΕΛΣ

 

Στο πρώτο του ρεσιτάλ στην Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στο ΚΠΙΣΝ, ο Δημήτρης Πλατανιάς αναμετρήθηκε με δημοφιλείς άριες από όπερες των Μότσαρτ, Ροσσίνι, Βάγκνερ, Βέρντι, Τζορντάνο, Μασνέ και τραγούδια των Βέρντι, Τόστι, Σαμάρα. Με συνοδεία στο πιάνο τη Σοφία Ταμβακοπούλου, ο Δημήτρης Πλατανιάς εντυπωσίασε το κοινό με τις μοναδικές του ερμηνείες.

Μπαλέτο

Η λίμνη των κύκνων– Κωνσταντίνος Ρήγος / Πιοτρ Ίλιτς Τσαϊκόφσκι

Μεγάλη Τετάρτη 15 Απριλίου 2020 στις 20.00 (και για 30 ώρες διαθέσιμο),

στο www.nationalopera.gr και εδώ

& live στο Facebook της ΕΛΣ 

Μουσική διεύθυνση Ηλίας Βουδούρης / Χορογραφία Κωνσταντίνος Ρήγος

Με την Ορχήστρα, τους Α΄ Χορευτές, τους Σολίστ, τους Κορυφαίους και το Corps de ballet της Εθνικής Λυρικής Σκηνής

 

Η Λίμνη των κύκνων του Τσαϊκόφσκι διαχρονικά συγκινεί το κοινό, ενώ την ίδια στιγμή αποτελεί πρόκληση στην καριέρα των χορευτών αφού οι δεξιοτεχνικές ικανότητες που απαιτούνται για την ερμηνεία του έργου υπερβαίνουν σχεδόν τα ανθρώπινα όρια. Παράλληλα, πρόκειται και για ένα μουσικό έργο μεγάλων ερμηνευτικών απαιτήσεων.

H παραγωγή του Μπαλέτου της Εθνικής Λυρικής Σκηνής που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2018 σε χορογραφία του Διευθυντή Μπαλέτου Κωνσταντίνου Ρήγου αντιπαραθέτει εκτενή κομμάτια της πρωτότυπης χορογραφίας του μπαλέτου των Πετιπά / Ιβάνοφ με μια νέα χορογραφική ματιά, επιχειρώντας να θέσει ερωτήματα και να αναζητήσει απαντήσεις για το πώς μπορούν να «ξαναδιαβαστούν» σήμερα τα έργα του ρεπερτορίου του κλασικού χορού.

Ο Κ. Ρήγος υπέγραψε μια μεταμοντέρνα ανάγνωση και μετέτρεψε το κλασικό μπαλέτο σε κάτι που θα μπορούσε να ονομαστεί «μετακλασικό», αφού συνδιαλέγεται και επαναπλαισιώνει το πρωτότυπο, δημιουργώντας ένα νέο έργο. Το βλέμμα του Ζήγκφρηντ είναι ο κύριος φορέας της αφήγησης. Δικές του φαντασιακές προβολές είναι ο λευκός και ο μαύρος κύκνος, τους οποίους καλείται να κυνηγήσει και να σκοτώσει: καθώς δεν είναι παρά κομμάτια του εαυτού του, το βέλος του τόξου του θα βρει τελικά και τον ίδιο.

 

Προσεχώς από την Εθνική Λυρική Σκηνή

Δευτέρα 20/4 20.00: Η νυχτερίδα στο nationalopera.gr

Τετάρτη 22/4 20.00: Η βασίλισσα των ξωτικών στο nationalopera.gr

Παρασκευή 24/4 20.00: Το αηδόνι του αυτοκράτορα στο nationalopera.gr

Σάββατο 25/4 23.15: Ναμπούκκο στην ΕΡΤ2 και το WEBTV της ΕΡΤ

Κυριακή 26/4 20.00: Ο μικάδος στο nationalopera.gr

Τρίτη 28/4 20.00: Σατανερί στο nationalopera.gr

Πέμπτη 30/4 20.00: Ο πρίγκιπας Ιβάν και το πουλί της φωτιάς στο nationalopera.gr

Culture
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.