Απεργία την Πρωτομαγιά

«ImPArt»: Τρεις παραστάσεις με έμφαση στη προσβασιμότητα παρουσιάζει η Λυρική

«ImPArt»: Τρεις παραστάσεις με έμφαση στη προσβασιμότητα παρουσιάζει η Λυρική Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Χατζηαντωνίου
0

Η Εναλλακτική Σκηνή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής παρουσιάζει την πρεμιέρα της ευρωπαϊκής συμπαραγωγής ImPArt την Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2019 στις 20.00. Περισσότεροι από 20 καλλιτέχνες από 4 χώρες (Ελλάδα, Ιταλία, Γερμανία και Αρμενία) εμπνέονται από τους στόχους του καινοτόμου ευρωπαϊκού έργου ImPArt.

Το έργο ImPArt (Immediate Performing Arts) αφορά την ανάπτυξη διακαλλιτεχνικών παραστάσεων (χορός, χοροθέατρο, μουσικό θέατρο, περφόρμανς) άμεσα προσβάσιμων από κάθε κοινό, συμπεριλαμβανομένων των ατόμων με αισθητηριακές αναπηρίες και με έμφαση στην ενσωμάτωση επαγγελματιών καλλιτεχνών με αναπηρίες. Αποτελεί σύμπραξη 4 καλλιτεχνικών οργανισμών: Συνεργείο Μουσικού Θεάτρου (Ελλάδα), Sommertheater Pusteblume (Γερμανία), Oriente Occidente Festival (Ιταλία) και NCA Small Theater (Αρμενία).

«ImPArt»: Τρεις παραστάσεις με έμφαση στη προσβασιμότητα παρουσιάζει η Λυρική Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Χατζηαντωνίου

Η παρουσίαση αποτελείται από δύο αυτόνομες περφόρμανς: Gravity and Other Attractions, The Little Prince και μια εγκατάσταση-περφόρμανς με τίτλο Re:construction, στις οποίες τα όρια προσβασιμότητας μετατρέπονται σε πεδίο έμπνευσης, πειραματισμού και καινοτόμου δημιουργίας. Τα συνήθη μέσα προσβασιμότητας (υπερτιτλισμός, διερμηνεία στη νοηματική γλώσσα, ακουστική περιγραφή) γίνονται δημιουργικά εργαλεία σκηνικής έκφρασης και διαμορφώνουν την πλέον σύγχρονη αισθητική της πρόσβασης.

Το έργο ImPArt χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Creative Europe της Ε.Ε., από το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού της Ελλάδας, το Υπουργείο Πολιτισμού και Επιστημών Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας, την Aktion Mensch και την NRW Kultur Sekretariat Wuppertal.

Gravity and Other Attractions
Σύλληψη – Ιστορία – Σκηνοθεσία: Κώστας Λαμπρούλης
Κείμενα: Max Greyson
Ερμηνευτές: Sarah Bockers, Dodzi Dougban
Μουσική: Φίλιππος Ζούκας
Χορογραφική επιμέλεια: Wagner Moreira, Δέσποινα Μπουνίτση
Φλάουτο: Ine Vanoeveren

The Little Prince
Διασκευή – Σκηνοθεσία: Vahan Badalyan
Κείμενo: Antoine de Saint-Exupéry
Ερμηνευτές: Aristide Rontini, Torben Schug, Giuseppe Comuniello, Tamara Aydinyan
Μουσική: Max Schweder
Χορογραφική επιμέλεια: Wagner Moreira, Αθηνά Μανώλη
Συμμετοχή: Ashot Marabyan

Re:construction
Σύλληψη – Σκηνοθεσία: Nikolas Jürgens, Nils Rottgardt
Ερμηνευτές: Lucy Wilke, Max Greyson, Franziska Wilke, Nils Rottgardt
Βίντεο: Nikolas Jürgens, Bernard Mescherowsky

Μουσική διεύθυνση: Markus Brachtendorf
Σκηνικά – Κοστούμια: Sarah Haas
Σχεδιασμός φωτισμού: Christian Herbert
Υπερτιτλισμός: Maria Wünsche
Visuals: Tim Stadie
Video: Patrick Waldmann
Φωτογραφίες: Γιάννης Χατζηαντωνίου
Επιμέλεια κατασκευών: Δήμητρα Εξάρχου
Επιμέλεια κοστουμιών: Ελένη Ψύρρα
Διερμηνεία νοηματικής γλώσσας: Konstanze Bustian, Στέλλα Παπαντωνάτος
Βοηθός παραγωγής: Lara Weiss
Σύμβουλος προσβασιμότητας: Andrea Eberl, Μυρτώ Γκανούρη
Συντονισμός έργου ΣΜουΘ: Ανδρέας Αλμπάνης
Οργάνωση παραγωγής ΣΜουΘ: Δήμητρα Ζαχαρούλη
Οργάνωση παραγωγής: Lisette Reuter
Καλλιτεχνική διεύθυνση: Κώστας Λαμπρούλης

Σε συνεργασία με την Αντιδημαρχία Πολιτισμού και Επιστημών Δήμου Λαρισαίων

«ImPArt»: Τρεις παραστάσεις με έμφαση στη προσβασιμότητα παρουσιάζει η Λυρική Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Χατζηαντωνίου

Info
Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2019
Ώρα έναρξης: 20.00
Εναλλακτική Σκηνή Εθνικής Λυρικής Σκηνής
Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος
Είσοδος ελεύθερη με δελτία προτεραιότητας

Culture
0

Απεργία την Πρωτομαγιά

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.